StoryEditor
Handel
18.05.2020 00:00

Elektrownia Powiśle rusza 20 maja, ale bez Beauty Hallu

W  środę, 20 maja otworzy się zrewitalizowana Elektrownia Powiśle. Od tego dnia dla klientów dostępna będzie nie tylko część handlowa projektu, ale i wybrane koncepty gastronomiczne w strefie Food Hall. Oto szczegóły jakie marki i restauracje będą działać w nowej placówce handlowej.

Elektrownia Powiśle, miejsce łączące historię z nowoczesnością, otwiera się na nowe. Już od 20 maja klienci będą mogli skorzystać z oferty handlowej Elektrowni Powiśle oraz z wybranych lokali gastronomicznych, znajdujących się w strefie Food Hall.

Otwarcie pierwszej w Polsce strefy Beauty Hall, której oferta skupia ponad 300 usług w dziedzinie urody i pielęgnacji, zaplanowane jest na początek czerwca.

Na tych, którzy zaplanowali zakupy, w Elektrowni Powiśle czekają wyjątkowe zagraniczne marki, m.in. pierwszy w Polsce sklep Urban Outfitters, pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce sklep Weekday, COS, Levi’s, Converse czy Hugo. Zakupy w Elektrowni Powiśle to także szansa dla miłośników polskich marek na zakupy stacjonarne w ich ulubionym sklepie jak Warsaw Concept Store, Jestem Slow Concept Store, Chosen By, Vasina, Confashion, Orska i wiele innych.

Uruchomienie lokali gastronomicznych w Elektrowni Powiśle uzależnione było od terminu kolejnego etapu znoszenia ograniczeń związanych z pandemią. Po ogłoszeniu nowych wytycznych dla gastronomii, strefa Food Hall może zacząć działać razem z częścią handlową. Strefa gastronomiczna Food Hall w Elektrowni Powiśle to 17 konceptów gastronomicznych, serwujących kuchnię z wielu zakątków świata oraz 3 wyjątkowe bary.

Od środy, 20 maja dla klientów dostępne będą wybrane lokale, m.in. Dim Sum Box, Tel Aviv, Trufla Pasta Bar i The Fry oraz wszystkie bary. Pozostałe koncepty będą otwierać się sukcesywnie, w kolejnych dniach. Strefa Food Hall została przystosowana do nowych wytycznych dla gastronomii, tak by wszyscy klienci i pracownicy czuli się w pełni bezpiecznie. Mimo, że w środę klienci nie będą mieli jeszcze okazji doświadczyć w pełni wyjątkowej atmosfery Food Hallu, w którym docelowo będzie mogło wspólnie jeść i bawić się ponad 600 osób, to na wielkie świętowanie przyjdzie jeszcze czas. 

Od poniedziałku, 18 maja, klienci Elektrowni Powiśle mogą także skorzystać z oferty restauracji zlokalizowanych w budynku B przy placu zewnętrznym od ulicy Zajęczej – serwującej nowoczesną azjatycką kuchnię Pełną Parą oraz unikatowego konceptu Kuby Wojewódzkiego i Józefa Krawczyka – Niewinni Czarodzieje 2.0.

Część handlowa Elektrowni Powiśle będzie czynna od poniedziałku do soboty od godz. 10:00 do 22:00 i od godz. 10:00 do 21:00 w niedziele handlowe. Strefa gastronomiczna Food Hall otwarta będzie od godz. 11:00 do 24:00 od poniedziałku do czwartku (w niedzielę od godz. 10:00) oraz od godz. 11:00 do 24:00 w piątek i od godz. 10:00 do 24:00 w sobotę. Dodatkowo, wybrane bary czynne będą w piątki i soboty do godz. 2:00 w nocy.

W piątki i soboty w godzinach 9:00 – 15:00 w Elektrowni Powiśle działa również eko targ Plonoteka, który już od kilku miesięcy przyciąga klientów poszukujących certyfikowanych i ekologicznych produktów, prosto od lokalnych producentów oraz rolników.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. październik 2025 14:40