StoryEditor
Hurt i dystrybucja
23.04.2024 10:27

Aura Distribution ogłasza plany rozwoju, zagranicznej ekspansji oraz powiększa licenyjne portfolio!

AURA DISTRIBUTION zmienia nazwę, powiększa profil działalności, otwiera się na europejskie rynki i popisuje nowy kontrakt licencyjny! / AURA DISTRIBUTION
Aura Distribution dotychczas zajmująca się głównie dystrybucją trendujących na rynku światowym kosmetyków i akcesoriów ogłasza swoje plany rozwoju na rok 2024!

Firma, która wprowadziła i z powodzeniem rozwinęła na rodzimym rynku marki takie jak Cettua, Quret, Jumiso czy licencyjne produkty kosmetyczne Pusheen podjęła plany rozwoju Działu Produkcji oraz podpisała kontrakt z kilkoma kultowymi licencjami.

 

Jak zapowiada CEO AURY - Aldona Wołoszyn, rok 2024 przyniósł w jej firmie wiele zmian, a te opisane poniżej to dopiero początek.

NOWA NAZWA, ROZWÓJ FIRMY!

image
AURA DISTRIBUTION
Po wielu latach opierania biznesu na modelu dystrybucyjnym, firma podjęła działania mające na celu wzrost jej rynkowego potencjału. W ślad za tym postanowiła rozbudować Dział Produkcyjny oraz skupić się na rozwoju marek własnych. Z tego powodu zmianie uległa nazwa firmy i w najbliższym czasie będzie funkcjonowała pod nową - AURA S.P. Z.O.O. Zmiana ta jest podyktowana ułatwieniem w komunikacji i zapamiętaniu w świadomości klientów firmy i jej działaności.

Nie oznacza to jednak rezygnacji z dystrybucji kosmetyków i akcesoriów światowych marek, których renomę AURA wiele lat budowała na polskim rynku. To ramię biznesu będzie nadal prężnie się rozwijać i wzrastać, a wiele wskazuję, że będzie to wzrost jeszcze bardziej dynamiczny niż dotychczas.

EKSPANSJA NA RYNKI EUROPEJSKIE!

To właśnie ogromne doświadczenie dystrybutorskie skłoniło CEO firmy do otwarcia się na rynki eksportowe. Po ogromnym sukcesie importowanych przez nią kosmetyków w Polsce, postawiła sobie za cel zaprezentowania i sprzedaży własnych kosmetyków i akcesoriów w całej Europie. Jednym z pierwszych kroków podjętych w tej sprawie był udział w corocznych, największych targach kosmetycznych COSMOPROF BOLOGNA 2024. Po raz pierwszy firma AURA zaprezentowała się na nich w roli wystawcy, a na swoim kolorowym i przyciągającym wzrok stoisku premierę miały kosmetyki oraz akcesoria pod własnym logo.

Przedstawione propozycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem - docenione zostały za jakość, designe, pomysłowość i dostosowanie do aktualnych potrzeb klientów na świecie. Uczestnictwo w targach przyniosło dużą ilość kontaktów biznesowych, które w najbliższym czasie zaprocentują pierwszą w historii firmy ekspansją na rynki zagraniczne.

Na wspominanych wyżej targach premierę miały także nowe licencję, które pod koniec 2023 roku  dołączyły do już bogatego portfolio firmy AURA! Do dotychczasowych produktów z kultowym kotem Pusheen oraz z bohaterami  bajek czy filmów takich jak Harry Potter, Wonder Women, Batman, Spider Man, Tom and Jerry, Looney Tones czy FRIENDS dołączają licencje spod znaku globalnego partnera - firmy MATTEL!  Dzięki tej współpracy ofertę firmy AURA wzbogacą kosmetyki i akcesoria sygnowane licencjami Barbie, Hot Wheels i powracających po wielu latach Monster High! Tym samym AURA staje się firmą z jednym z największych portfolio licencyjnym (w kategorii kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych) w Polsce, ale i w Europie

W najbliższym czasie, między innymi na łamach portalu Wiadomości Kosmetyczne prezentowane będą odmienione produkty z portfolio firmy AURA.

Serdecznie zapraszamy do śledzenia firmowych kanałów social media @aurashop.pl (instagram, Facebook)

Kontakt handlowy:

POLSKA: Iwona Kulka, Dyrektor ds. sieci: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 729-212-625

EKSPORT: Anna Ryszka, Export Department: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel: 604-867-467

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
04.08.2025 08:50
Gulf Orchid, czyli nowa marka perfum arabskich w Polsce. Czy zdyskontuje sukces Lattafy?
Sweet Heaven to jeden z najpopularniejszych zapachów marki, wywodzącej się ze Zjednoczonych Emiratów ArabskichGulf Orchid mat.pras.

Perfumy dubajskiej marki Gulf Orchid pojawiły się niedawno na polskim rynku dzięki dystrybutorowi: The Rich Supplements. Zapachy są dostępne w sieciach Hebe oraz Super-Pharm. Orientalne kompozycje tworzone są na bazie naturalnych składników i olejków zapachowych – pod gusta europejskich klientów.

Arabskie perfumy od wielu miesięcy coraz częściej trafiają na listy zakupowe Polaków, którzy szukają zapachów o dużej  trwałości, w atrakcyjnych cenach. Niekwestionowaną królową w tej kategorii jest arabska Lattafa. Czy Gulf Orchid – nowa (powstała w 2021 roku), debiutująca od niedawna na polskim rynku marka – okaże się jej godną konkurentką?

Zapachy Gulf Orchid (firma ma ich w swojej ofercie blisko sto, ale do polski trafiło kilkanaśnie najnowszych) obfitują w akordy kwiatowe, owocowe, przyprawowe i gourmand – zgodne z popularnymi trendami. Są one wyraziste, zmysłowe i trwałe – co ważne, nie tylko pięknie pachną, ale dzięki charakterystycznym dla arabskich perfum flakonom wyróżniają się na toaletce.

Zobacz też: Lattafa goni Diora: arabskie perfumy podbijają serca Polaków

Jest to marka, która idealnie wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie – zapachy są wyraziste, trwałe i przystępne cenowo. Strategicznie wprowadzamy ją do wybranych sieci sprzedaży: Hebe i Super-Pharm, z selektywnym asortymentem na wyłączność. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu zespołu oraz rosnącemu zainteresowaniu segmentem perfum arabskich, widzimy duży potencjał jej sukcesu w Polsce – mówi Łukasz Fabisiak, CEO The Rich Supplements – wyłącznego dystrybutora marki Gulf Orchid w Polsce.

W wielu perfumach marki spotkać można tak popularne ostatnio nuty gourmand: słodkiej waty cukrowej, soczystej wiśni, liczi, kremowej pistacji, wanilii.

Zobacz też: Perfumy gourmand na lekko: kiedy słodycz spotyka świeżość

The Rich Supplements to zespół z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w innowacyjnych markach z kategorii beauty & wellness, wprowadzając na  rynek wysokiej jakości produkty – głównie suplement diety. Dopiero niedawno firma zdecydowała się rozszerzenie oferty i dystrybucję perfum z Dubaju.

Jako spółka dystrybucyjna uważnie obserwujemy zmieniające się trendy w kategorii beauty. Konsumenci coraz częściej poszukują marek, które łączą jakość, wyjątkowość i przystępną cenę – również w obszarze zapachów. Perfumy arabskie, które zyskują ogromną popularność na całym świecie, idealnie wpisują się w ten kierunek. Marka Gulf Orchid to nasza odpowiedź na te potrzeby: unikatowa, trwała i zapadająca w pamięć  – potwierdza Grzegorz Drobiszewski, szef marketingu The Rich Supplements, zapytany przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych o wprowadzenie perfum do oferty firmy. – Będziemy dalej poszerzać portfolio o produkty perfumeryjne i kosmetyczne, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania Polaków – dodaje Grzegorz Drobiszewski. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
25.06.2025 11:12
Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea
Migros zarzuca Beiersdorfowi narzucanie zbyt wysokich cen kosmetyków Nivea Beiersdorf

Szwajcarski urząd ds. konkurencji (COMCO) poinformował o wszczęciu dochodzenia, wymierzonego w niemiecki koncern Beiersdorf. Chodzi o zarzuty Migrosa (największej w Szwajcarii firmy detalicznej, będącej właścicielem sieci supermarketów) wobec niemieckiego producenta o zbyt wysokie ceny kosmetyków marki Nivea na szwajcarskim rynku.

W swoim oświadczeniu urząd uznał, że Beiersdorf odmawia Migrosowi możliwości zakupu produktów marki Nivea na takich samych warunkach, na jakich są one dostępne w innych krajach – dowiedział się Reuters.

COMCO analizuje między innymi, czy Beiersdorf ma porównywalną siłę rynkową do Migros

image
Shutterstock

– Jeśli okaże się że tak jest, zajmie się zbadaniem, czy Beiersdorf nadużywa tej pozycji, pobierając od Migrosa wyższe ceny za te same produkty Nivea, niż porównywalni sprzedawcy detaliczni za granicą – poinformował urząd. 

Beiersdorf oświadczył, że zarzuty te są dla koncernu niezrozumiałe i że będzie współpracować z COMCO, aby pomóc w wyjaśnieniu problemu. “Zgodność z przepisami, a w szczególności z prawem antymonopolowym, ma dla Beiersdorf najwyższy priorytet – podała niemiecka firma w swoim oświadczeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. sierpień 2025 10:15