
Delko informuje, że w pierwszym kwartale 2021 roku sytuacja sprzedażowa wróciła do poziomu sprzed pandemii.
– Ponieważ w analogicznym okresie roku ubiegłego mieliśmy nietypowy pik sprzedażowy spowodowany paniką związaną z wybuchem pandemii COVID – bardziej właściwe będzie porównanie wyników I kwartału do analogicznego okresu sprzed pandemii tj. I kwartału 2019 roku – podaje firma w raporcie kwartalnym.
Od czerwca 2021 roku pracownicy firmy Delko będą stopniowo wracać do normalnego trybu pracy. Hurtownik zapowiada aktywizację kontaktów biznesowych, wznowienie spotkań i wyjazdów. W drugiej połowie roku zarząd firmy chce zająć się rozwojem podstawowego biznesu i przejęciami firm z branży.
W I kwartale 2021 roku wartość sprzedanych towarów przez Delko wyniosła ponad 182 mln zł. Największą część stanowiła chemia gospodarcza (62,1 mln zł), dalej znalazły się kosmetyki (37,3 mln zł), artykuły higieniczne (31,6 mln zł), produkty spożywcze (30,9 mln zł) oraz artykuły przemysłowe i pozostałe (20,1 mln zł).
Delko prowadzi sprzedaż detaliczną w 75 sklepach z żywnością, sprzedaż detaliczną w sklepach ze środkami czystości (jest właścicielem sieci Blue Stop) oraz prowadzi dystrybucję hurtową środków higienicznych, papieru toaletowego, mydła, detergentów, środków dezynfekcyjnych do ponad 18 tys. firm, urzędów i sklepów w Polsce.