StoryEditor
Hurt i dystrybucja
23.03.2020 00:00

Krzysztof Gradecki, PGD Polska: wszystkie nasze magazyny pracują normalnie

PGD Polska, największy ogólnopolski dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków, zapewnia, że wszystkie jego magazyny pracują normalnie. Zwiększyliśmy środki ochrony i bezpieczeństwa naszych pracowników, przeorganizowaliśmy sposób pracy, wprowadziliśmy nowe procedury mające na celu zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa dostaw w okresie zachorowań na koronawirusa. Robimy wszystko, co możemy, aby współpracujący z nami producenci, dostawcy i klienci w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki obecnej sytuacji w swych działalnościach – zapewnia Krzysztof Gradecki, właściciel Polskiej Grupy Drogeryjnej.

Nasze dotychczasowe zabezpieczenia spotykają się ze zrozumieniem wśród partnerów biznesowych, którzy elastycznie dostosowują się do nowych procedur, związanych szczególnie z bezpieczeństwem dostaw produktów do magazynu i wysyłką towarów do klientów. Dzięki temu prace przebiegają sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie dla każdego. Pracownikom, dostawcom, kierowcom udostępniamy żele antybakteryjne i zachęcamy do systematycznego ich stosowania, hale magazynowe są poddawane systematyczne dezynfekcji, a pracownicy, którzy swoje obowiązki mogą wykonywać poza biurami i magazynami firmy, pracują zdalnie – zapewnia Krzysztof Gradecki, właściciel Polskiej Grupy Drogeryjnej.

PGD informuję, że wszystkie działy handlowe pracują normalnie, rozmowy handlowe i negocjacje odbywają się na bieżąco, a ich celem jest zapewnienie pełni asortymentu i  nowości produktowych. Także przedstawiciele handlowi i kupcy cały czas telefonicznie i mailowo  zbierają i koordynują realizację zamówień. – Pomimo pracy zdalnej, w większości wykonywanej przez telefon lub e-mail, nasi przedstawiciele mają w tym okresie więcej obowiązków, gdyż pełnią rolę pośrednika pomiędzy producentami a sklepami – mówi Krzysztof Gradecki. Całość tych prac ma na celu jak najpełniejsze zabezpieczenie dostaw.

Część dostaw, szczególnie dotyczących środków ochrony osobistej, takich jak żele i środki antybakteryjne, ma nieznaczne opóźnienia – przyznaje Krzysztof Gradecki. –  Wynikają one z jednej strony z przyczyn związanych z opóźnieniem dostaw lub brakiem niezbędnych do produkcji komponentów, ograniczeniem liczby pracowników produkcyjnych, z drugiej strony na opóźnienia w dostawach mogą mieć wpływ zmieniające się procesy logistyczne, które elastycznie dopasowują się do aktualnych warunków – wyjaśnia Krzysztof Gradecki.

Do swojej komunikacji z partnerami i klientami PDG Polska wykorzystuje wszystkie dostępne kanały. Informacje o bieżącej ofercie i dostawach przesyłane są mailowo, telefonicznie, a także za pomocą SMS. Firma zachęca do korzystania z platformy e-commerce skierowanej do kanału B2B. Sprzedaż on-line funkcjonuje w PGD od lat, umożliwiając złożenie zamówień internetowo przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Dodatkowo eHurtownia zawiera bazę zdjęć produktów, bieżący dostęp do wprowadzanych nowości czy historię zamówień.  

Obecnie dobro, ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracowników i partnerów spółki mają najwyższy priorytet.  Jesteśmy przekonani, że wspólnie, z odpowiedzialnością dla działań biznesowych i szacunkiem do ludzi jesteśmy w stanie przetrwać ten trudny dla całego kraju okres – podsumowuje Krzysztof Gradecki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
04.08.2025 08:50
Gulf Orchid, czyli nowa marka perfum arabskich w Polsce. Czy zdyskontuje sukces Lattafy?
Sweet Heaven to jeden z najpopularniejszych zapachów marki, wywodzącej się ze Zjednoczonych Emiratów ArabskichGulf Orchid mat.pras.

Perfumy dubajskiej marki Gulf Orchid pojawiły się niedawno na polskim rynku dzięki dystrybutorowi: The Rich Supplements. Zapachy są dostępne w sieciach Hebe oraz Super-Pharm. Orientalne kompozycje tworzone są na bazie naturalnych składników i olejków zapachowych – pod gusta europejskich klientów.

Arabskie perfumy od wielu miesięcy coraz częściej trafiają na listy zakupowe Polaków, którzy szukają zapachów o dużej  trwałości, w atrakcyjnych cenach. Niekwestionowaną królową w tej kategorii jest arabska Lattafa. Czy Gulf Orchid – nowa (powstała w 2021 roku), debiutująca od niedawna na polskim rynku marka – okaże się jej godną konkurentką?

Zapachy Gulf Orchid (firma ma ich w swojej ofercie blisko sto, ale do polski trafiło kilkanaśnie najnowszych) obfitują w akordy kwiatowe, owocowe, przyprawowe i gourmand – zgodne z popularnymi trendami. Są one wyraziste, zmysłowe i trwałe – co ważne, nie tylko pięknie pachną, ale dzięki charakterystycznym dla arabskich perfum flakonom wyróżniają się na toaletce.

Zobacz też: Lattafa goni Diora: arabskie perfumy podbijają serca Polaków

Jest to marka, która idealnie wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie – zapachy są wyraziste, trwałe i przystępne cenowo. Strategicznie wprowadzamy ją do wybranych sieci sprzedaży: Hebe i Super-Pharm, z selektywnym asortymentem na wyłączność. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu zespołu oraz rosnącemu zainteresowaniu segmentem perfum arabskich, widzimy duży potencjał jej sukcesu w Polsce – mówi Łukasz Fabisiak, CEO The Rich Supplements – wyłącznego dystrybutora marki Gulf Orchid w Polsce.

W wielu perfumach marki spotkać można tak popularne ostatnio nuty gourmand: słodkiej waty cukrowej, soczystej wiśni, liczi, kremowej pistacji, wanilii.

Zobacz też: Perfumy gourmand na lekko: kiedy słodycz spotyka świeżość

The Rich Supplements to zespół z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w innowacyjnych markach z kategorii beauty & wellness, wprowadzając na  rynek wysokiej jakości produkty – głównie suplement diety. Dopiero niedawno firma zdecydowała się rozszerzenie oferty i dystrybucję perfum z Dubaju.

Jako spółka dystrybucyjna uważnie obserwujemy zmieniające się trendy w kategorii beauty. Konsumenci coraz częściej poszukują marek, które łączą jakość, wyjątkowość i przystępną cenę – również w obszarze zapachów. Perfumy arabskie, które zyskują ogromną popularność na całym świecie, idealnie wpisują się w ten kierunek. Marka Gulf Orchid to nasza odpowiedź na te potrzeby: unikatowa, trwała i zapadająca w pamięć  – potwierdza Grzegorz Drobiszewski, szef marketingu The Rich Supplements, zapytany przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych o wprowadzenie perfum do oferty firmy. – Będziemy dalej poszerzać portfolio o produkty perfumeryjne i kosmetyczne, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania Polaków – dodaje Grzegorz Drobiszewski. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
25.06.2025 11:12
Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea
Migros zarzuca Beiersdorfowi narzucanie zbyt wysokich cen kosmetyków Nivea Beiersdorf

Szwajcarski urząd ds. konkurencji (COMCO) poinformował o wszczęciu dochodzenia, wymierzonego w niemiecki koncern Beiersdorf. Chodzi o zarzuty Migrosa (największej w Szwajcarii firmy detalicznej, będącej właścicielem sieci supermarketów) wobec niemieckiego producenta o zbyt wysokie ceny kosmetyków marki Nivea na szwajcarskim rynku.

W swoim oświadczeniu urząd uznał, że Beiersdorf odmawia Migrosowi możliwości zakupu produktów marki Nivea na takich samych warunkach, na jakich są one dostępne w innych krajach – dowiedział się Reuters.

COMCO analizuje między innymi, czy Beiersdorf ma porównywalną siłę rynkową do Migros

image
Shutterstock

– Jeśli okaże się że tak jest, zajmie się zbadaniem, czy Beiersdorf nadużywa tej pozycji, pobierając od Migrosa wyższe ceny za te same produkty Nivea, niż porównywalni sprzedawcy detaliczni za granicą – poinformował urząd. 

Beiersdorf oświadczył, że zarzuty te są dla koncernu niezrozumiałe i że będzie współpracować z COMCO, aby pomóc w wyjaśnieniu problemu. “Zgodność z przepisami, a w szczególności z prawem antymonopolowym, ma dla Beiersdorf najwyższy priorytet – podała niemiecka firma w swoim oświadczeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. sierpień 2025 00:39