– Nasze dotychczasowe zabezpieczenia spotykają się ze zrozumieniem wśród partnerów biznesowych, którzy elastycznie dostosowują się do nowych procedur, związanych szczególnie z bezpieczeństwem dostaw produktów do magazynu i wysyłką towarów do klientów. Dzięki temu prace przebiegają sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie dla każdego. Pracownikom, dostawcom, kierowcom udostępniamy żele antybakteryjne i zachęcamy do systematycznego ich stosowania, hale magazynowe są poddawane systematyczne dezynfekcji, a pracownicy, którzy swoje obowiązki mogą wykonywać poza biurami i magazynami firmy, pracują zdalnie – zapewnia Krzysztof Gradecki, właściciel Polskiej Grupy Drogeryjnej.
PGD informuję, że wszystkie działy handlowe pracują normalnie, rozmowy handlowe i negocjacje odbywają się na bieżąco, a ich celem jest zapewnienie pełni asortymentu i nowości produktowych. Także przedstawiciele handlowi i kupcy cały czas telefonicznie i mailowo zbierają i koordynują realizację zamówień. – Pomimo pracy zdalnej, w większości wykonywanej przez telefon lub e-mail, nasi przedstawiciele mają w tym okresie więcej obowiązków, gdyż pełnią rolę pośrednika pomiędzy producentami a sklepami – mówi Krzysztof Gradecki. Całość tych prac ma na celu jak najpełniejsze zabezpieczenie dostaw.
– Część dostaw, szczególnie dotyczących środków ochrony osobistej, takich jak żele i środki antybakteryjne, ma nieznaczne opóźnienia – przyznaje Krzysztof Gradecki. – Wynikają one z jednej strony z przyczyn związanych z opóźnieniem dostaw lub brakiem niezbędnych do produkcji komponentów, ograniczeniem liczby pracowników produkcyjnych, z drugiej strony na opóźnienia w dostawach mogą mieć wpływ zmieniające się procesy logistyczne, które elastycznie dopasowują się do aktualnych warunków – wyjaśnia Krzysztof Gradecki.
Do swojej komunikacji z partnerami i klientami PDG Polska wykorzystuje wszystkie dostępne kanały. Informacje o bieżącej ofercie i dostawach przesyłane są mailowo, telefonicznie, a także za pomocą SMS. Firma zachęca do korzystania z platformy e-commerce skierowanej do kanału B2B. Sprzedaż on-line funkcjonuje w PGD od lat, umożliwiając złożenie zamówień internetowo przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Dodatkowo eHurtownia zawiera bazę zdjęć produktów, bieżący dostęp do wprowadzanych nowości czy historię zamówień.
– Obecnie dobro, ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracowników i partnerów spółki mają najwyższy priorytet. Jesteśmy przekonani, że wspólnie, z odpowiedzialnością dla działań biznesowych i szacunkiem do ludzi jesteśmy w stanie przetrwać ten trudny dla całego kraju okres – podsumowuje Krzysztof Gradecki.