StoryEditor
Hurt i dystrybucja
16.10.2023 14:20

Orbico Beauty wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej 2023

Na stoisku, które Orbico Beauty przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej można się bedzie zapoznać z produktami marek, takich jak: Matis, IsaDora, Pepe Jeans Perfumes, Women’s Secret oraz Tangle Teezer / mat. prasowe
Orbico Beauty, polski dystrybutor takich marek jak Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes czy Profusion będzie wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej. Firma zarządza światowymi brandami od 20 lat, zapewniając im na polskim rynku rozwój oraz pozycję liderów w swoich segmentach.

Firma Orbico Beauty zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek na polskim rynku. Ponad 20-letnie doświadczenie i wyspecjalizowana kadra menedżerska pozwalają efektywnie zarządzać brandami, zapewniając im stały rozwój oraz pozycję liderów w branży.

Orbico Beauty oferuje usługi z zakresu marketingu, logistyki, finansów i zasobów ludzkich, a przede wszystkim rozwijania potencjału marek, dzięki zastosowaniu  nowoczesnych rozwiązań digitalowych i e-commerce. Dzięki wiedzy opartej na realnych wynikach i doświadczeniu, firma stale dąży do zwiększania grona usatysfakcjonowanych klientów, z którymi wspólnie osiąga sukces.

Portfolio oddziału Beauty stanowi wiele znanych na całym świecie marek. Wśród nich są m. in.  Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes i Profusion.

Na stoisku, które firma przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej, można będzie zapoznać się z produktami następujących marek:

 

MATIS 

image
mat. prasowe

Francuska marka Matis Paris została założona przez farmaceutę Eugene’a Mavromatisa, wyznawcę holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry i jej problemów. Centrum Badań i Rozwoju MATIS Paris czerpie inspirację z najnowszych osiągnięć naukowych w medycynie oraz biologii molekularnej i komórkowej, co pozwala na opracowanie profesjonalnych formuł, dostosowanych do każdego rodzaju skóry. Każda linia produktów jest w dużym stopniu spersonalizowana i oparta o najskuteczniejsze składniki aktywne, co zwiększa skuteczność pielęgnacji i zapewnia widoczne, trwałe rezultaty. Nawet bez makijażu skóra po ich zastosowaniu jest promienna, gładka i bardziej odporna na pierwsze oznaki starzenia.

 

Pepe Jeans Perfumes

image
mat. prasowe

Perfumy, które uwodzą nie tylko wyjątkowymi kompozycjami, ale i wyglądem flakonów. W ofercie znajdują się zapachy dla niej i dla niego. Wszystkie nawiązują do DNA marki i Londynu, będącego jej miejską ojczyzną. Są dynamiczne, pełne energii i czegoś co określić można jako „pazur”. Nie dają przejść obok siebie obojętnie. Jednocześnie przy całym swym wyrazistym charakterze nie męczą, dzięki czemu noszenie ich jest czystą przyjemnością i zawsze daje wiele frajdy i radości.

 

Women’s Secret

image
mat. prasowe

Te zapachy są jak czuły dotyk. Marka, dla której powstają to jedna z najlepszych firm bieliźnianych. W ofercie znajduje się bogata gama wód toaletowych, perfumownych, jak i zmysłowych mgiełek do ciała, które świetnie sprawdzają się w roli supportu dla używanych perfum. Fantazyjne nazwy, niebanalne, autorskie kompozycje, kobiece flakony i bogactwo linii – a do tego zmysłowość, która potęguje poczucie atrakcyjności.

 

IsaDora

image
mat. prasowe

IsaDora to szwedzka marka kosmetyków do makijażu, która powstała w 1983 roku w Malmo. Szybko stała się jedną z najszybciej rozwijających się i najlepiej prosperujących marek na rynku międzynarodowym. Wysoka jakość, wiodące gamy kolorystyczne i konkurencyjne ceny to koncepcja, na której opiera się działanie marki. Do Polski zawitała w 2000 roku i stała się marką, która łączy pokolenia.

Marka korzysta z wysokiej jakości surowców i składników aktywnych. Wszystkie produkty są wolne od zapachów, dzięki czemu świetnie sprawdzają się nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry. W ciągu roku lansuje ok. 12 nowych kolekcji zgodnych z najbardziej pożądanymi trendami. W ofercie Orbico znajduje się prawie 60 produktów z różnych kategorii: do oczu, ust, twarzy oraz akcesoria. Proponowane odcienie kosmetyków są dopasowane do każdego typu karnacji – od jasnej, przez śniadą aż po ciemną.

 

Tangle Teezer

image
mat. prasowe

Nazwanie marki Tangle Teezer rewolucyjną w żadnym wypadku nie jest nadużyciem. Jej szczotki do włosów odmieniły losy milinów użytkowniczek i użytkowników na całym świecie. Po pierwsze mają podwójny, unikalny układ ząbków, które nie szarpią, nie uszkadzają struktury włosa, nie rysują skóry głowy i nie sprawiają żadnej przykrości podczas czesania i rozczesywania. Świetne są także do nakładania odżywek, olejków czy masek.

Po drugie wykonane są z odpornego na uszkodzenia materiału. Dzięki temu nie niszczą włosów, ale przy tym są na tyle silne, by poradzić sobie ze splątaniem. Są też łatwe w utrzymaniu higieny (co jest szczególnie ważne w kontekście dbałości o skórę głowy). Po trzecie przeznaczone są do każdego rodzaju włosów – prostych, kręconych, farbowanych, naturalnych. A także do czesania na sucho i na mokro.

Po czwarte świetnie leżą w dłoni, mają różne wielkości (do używania w domu, podróży, do noszenia w torbie czy plecaku). Są jednak nie tylko funkcjonalne, ale zwyczajnie ładne. Skłaniają do zakupu samym swoim wyglądem. Świetnie nadają się także na prezent. Po piąte – kolory: czarują, uwodzą i sprawiają, że chce się po nie sięgać. Po szóste – do ich stosowania zachęca to, ze stworzone zostały przez kogoś, kto o włosach wie wszystko – fryzjera gwiazd. Z tego powodu sprawdzają się nie tylko w czesaniu, ale i w stylizacji. 

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2025 14:58
Polki pokochały Tesori d’Oriente? Imponujące wyniki sprzedażowe marki za I. kwartał
Na zdjęciu: Paweł Szuba, prezes zarządu spółki Corri (z lewej) i Łukasz Młynarczyk, członek zarządu Corri/Corri mat.prasowe

Wyniki, osiągnięte na polskim rynku przez markę Tesori d’Oriente w pierwszym kwartale 2025, robią duże wrażenie. Wzrosty w wielu kategoriach produktowych sięgają rzędu kilkuset procent.

Jak informowaliśmy na początku roku, marka osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży na platformie Allegro – zajmując np. drugie miejsce w kategorii płynów do płukania tkanin (w tej kategorii Tesori zostało wyprzedzone jedynie przez Lenora).

Więcej szczegółowych informacji na ten temat w artykule Tesori D’Oriente podsumowało sprzedaż na platformie Allegro za 2024 rok

Tesori rozpoczęło bardzo dynamicznie 2025 rok, zwiększając sukcesywnie swoją obecność w wielu innych “pachnących kategoriach”. W ostatnich miesiącach marka rozszerzyła swoją ofertę nie tylko o nowe kategorie (np. patyczki zapachowe, odświeżacze powietrza), ale też nowe kompozycje zapachowe. Najnowsza linia, w której główną rolę odgrywa wanilia, zaliczyła jak na razie rewelacyjny start i szybko stała się hitem sprzedażowym – jak potwierdził w rozmowie z redakcją Wiadomości Kosmetycznych Łukasz Młynarczyk, członek zarządu firmy Corri, będącej dystrybutorem marki Tesori d’Oriente w Polsce.

Sprzedaż produktów pod szyldem Tesori d’Oriente w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosła o 16,6 proc. w stosunku do ostatniego kwartału 2024.  

Jeśli chodzi o poszczególne kategorie, to wzrosty sprzedaży przedstawiają się następująco:

1. w ujęciu I kw. 2025 vs. IV kw. 2024:

  • perfumy do prania (+111,82 proc.) 
  • olejki do kąpieli (+293,83 proc.)
  • żele pod prysznic (+73,12 proc.)
  • płyny do kąpieli (+65,33 proc.)
  • odświeżacze powietrza (+85,52 proc.)
  • kremy do ciała (+42,22 proc.)

2. w ujęciu I kw. 2025 vs. 1 kw. 2024:

  • olejki do kąpieli (+702,80 proc.)
  • odświeżacze powietrza (+618,24 proc.)
  • perfumy do prania (+599,43 proc.)
  • patyczki zapachowe (+509,26 proc.)
  • żele pod prysznic (+281,25 proc.)
  • dezodoranty (+102,80 proc.)

Pozostałe kategorie produktowe (w tym płyny do płukania) również osiągnęły dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i także rosną.

Polki przetestowały już jakość i zapachy płynów do płukania, a teraz sprawdzają pozostałe kategorie – komentuje Łukasz Młynarczyk. Jak dodaje, firma ma jeszcze sporo do zrobienia na polskim rynku i nie powiedziała ostatniego słowa.

Mamy bardzo ambitne cele na ten rok i na kolejne lata – przyznaje Łukasz Młynarczyk. – Wyniki osiągnęliśmy dzięki współpracy z coraz liczniejszym gronem klientów, na czele z takimi sieciami jak Lidl, Super-Pharm, Auchan, Dealz, Kaufland, Drogerie DM, Drogerie Jawa, Aldi, Netto, Lewiatan, Społem oraz wieloma klientami z rynku tradycyjnegoWydaje mi się, że wyniki mamy naprawdę rewelacyjne. Świadczą one też o tym, że sprzedaż za pierwszy kwartał nie była takim jednorazowym wyskokiem popularności marki. Wydaje się, że Polki po prostu pokochały te produkty... Najczęstszy komentarz, gdy czytamy posty na Instagramie różnych użytkowników, brzmi: “one pachną obłędnie” dodaje przedstawiciel Corri.

Do popularyzacji marki wśród Polek przyczynia się też ambasadorka marki – popularna dziennikarka i prezenterka pogody Dorota Gardias.

Zobacz też: Włoski Conter chce przejąć pakiet mniejszościowy polskiego dystrybutora Corri

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
18.02.2025 15:10
Tesori D’Oriente podsumowało sprzedaż na platformie Allegro za 2024 rok
Dla nas kluczowym czynnikiem stanie się integracja obu kanałów – offline i online – i stworzenie takiego doświadczenia zakupowego, które zaspokoi potrzeby obu grup konsumentów – uważają Paweł Szuba, prezes zarządu spółki Corri (z lewej) i Łukasz Młynarczyk, członek zarządu CorriCorri mat.prasowe

Marka Tesori D’Oriente podsumowała swoje wyniki sprzedaży na platformie Allegro za cały 2024 rok. Szczególnie dobre wyniki włoska marka osiągnęła w kategorii płynów do płukania tkanin, zajmując drugie miejsce tuż za popularnym od lat na polskim rynku Lenorem. Warto podkreślić też dobre wyniki Tesori w innych “pachnących kategoriach”.

Poniższa tabela pokazuje sprzedaż w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku produktów z kategorii płynów do płukania na Allegro – najpopularniejszej platformie zakupowej w Polsce, i zarazem jednej z największych firm e-commerce w Europie. Każdego miesiąca zakupy robi tam ok. 17 mln użytkowników, zestawienie daje zatem znakomity obraz popularności konkretnych produktów i marek na rynku.  

image
Płyny do płukania, zestawienie za 2024 rok
źródło: Allegro

Jeśli chodzi o płyny do płukania, to w rocznym zestawieniu pod względem udziału w liczbie transakcji Tesori d’Oriente uplasowało się na drugiej pozycji z wynikiem 19,67 proc., osiągając minimalnie gorszy wynik od zdobywcy pierwszego miejsca, czyli Lenora (19,73 proc.). Trzecie w kolejności Coccolino zdobyło niecałe 11 proc.

Jeśli chodzi o udział w wartości sprzedaży, Lenor może się pochwalić wynikiem 27,74 proc., Tesori d’Oriente – 15,77 proc., a Coccolino – 14,29 proc.

Tesori próbuje zawojować polski rynek równie skutecznie także w innych kategoriach produktowych, w których dla konsumenta ważnym kryterium wyboru jest piękny, jakościowy i przyjemny zapach.

W kategorii odświeżaczy powietrza (gdzie wliczone zostały również patyczki zapachowe) niekwestionowanym liderem sprzedaży na platformie Allegro okazał się w 2024 roku Air Wick – marka ta zgarnęła prawie ćwierć całego tortu w tej pachnącej kategorii (26,66 proc. udziału w liczbie transakcji). Do top10 w kategorii odświeżaczy trafiło również Tesori d’Oriente z wynikiem 3,54 proc. (dla porównania: popularny Ambi Pur znalazł się zaledwie o jedno miejsce wyżej, zdobywając 4,34 proc.).

Trzecia pachnąca kategoria, w której Tesori d’Oriente osiągnęło zadowalające wyniki sprzedaży na Allegro, to płyny, emulsje, olejki i pianki do kąpieli. Tu włoska marka znalazła się w topie sprzedaży wśród takich graczy, jak Avon (18,01 proc. udziału w liczbie transakcji), Ziaja (9,99 proc.), Malizia (9,03 proc.) czy Biały Jeleń (4,46 proc.). 

Tesori d’Oriente w kategorii pachnących kosmetyków do kąpieli uzyskał w 2024 roku 7,55 proc. udziału w liczbie transakcji, natomiast udział tej marki w wartości sprzedaży wyniósł 5,98 proc.

Bardzo nas cieszy rosnąca popularność oferowanych przez nas produktów. Oczywiście jesteśmy pozytywnie zaskoczeni skalą zainteresowania klientów między innymi płynami do płukania marki Tesori d’Oriente. Widzieliśmy w dotychczasowych danych sprzedażowych, że możemy w rynku e-commerce powalczyć o podium. Teraz skupiamy się bardzo mocno na rozszerzeniu dostępności produktów w sklepach stacjonarnych –  komentuje wyniki sprzedaży na platformie Allegro Paweł Szuba, prezes zarządu spółki Corri, będącej dystrybutorem marki Tesori d’Oriente. –  Tak naprawdę miejsce w rankingu ma drugorzędne znaczenie. Najważniejsze jest zadowolenie klientów, bo gdy oni wracają po dany produkt, to o miejsce w rankingu można być spokojnym – podkreśla prezes.

Jak dodaje Łukasz Młynarczyk, członek zarządu Corri, dostępność produktów na półkach stacjonarnych może wpływać na dynamikę sprzedaży w e-commerce, zwłaszcza w branży kosmetycznej i chemicznej, gdzie klienci często wolą osobiście zobaczyć i dotknąć produkt przed zakupem. 

Dla nas kluczowym czynnikiem stanie się integracja obu kanałów – offline i online – i stworzenie takiego doświadczenia zakupowego, które zaspokoi potrzeby obu grup konsumentów. Jeśli chodzi o Tesori d’Oriente, to niesamowite, jak marka potrafi rozszerzać swoją ofertę i tworzyć produkty, które stają się synonimem luksusu i wyjątkowego doświadczenia. To wspaniale, że klienci coraz bardziej doceniają całą gamę, nie tylko koncentraty do płukania, ale i kosmetyki do pielęgnacji ciała. Wyjątkowe zapachy inspirowane orientem mają coś magicznego, i łatwo się w nich zakochać!

– mówi prezes Corii, Paweł Szuba.

Jak zwracają uwagę specjaliści od rynku, dobre samopoczucie (wellbeing) nabiera coraz większego znaczenia przy wyborze przez konsumentów kosmetyków, a nawet produktów do domu czy chemii gospodarczej.

Coraz częściej dla klienta to zapach staje się kluczowym czynnikiem wyboru – nie tylko w przypadku kategorii pod tym względem oczywistych (perfumy, aromatyczne patyczki i zapachy do pomieszczeń), ale też takich, gdzie przez lata wydawało się, że zapach stanowi dla klienta mniej ważny czynnik wyboru (płyny do kąpieli, płyny do płukania, a nawet chemia gospodarcza). Dlatego wielu konsumentów jest skłonnych zapłacić przysłowiowe kilka złotych więcej i zakupić produkt, który dodatkowo wpłynie swoim przyjemnym zapachem na poprawę samopoczucia i wellbeing osoby, czyszczącej kuchnię, myjącej wannę lub podłogę w mieszkaniu. 

W przypadku płynów do płukania długotrwały, intensywny zapach staje się obecnie kluczowym parametrem dla większości klientów, stojących przed półką z dziesiątkami porównywalnych (jeśli chodzi o działanie, skład czy ceny) produktów. Dlatego coraz więcej marek wypuszcza nowe warianty zapachowe swoich produktów, nawiązujących np. do ekskluzywnych, wysokopółkowych perfum.

Trend wellbeingu wpływa na rozwój chemii gospodarczej (z płynami do płukania na czele), produkty są wzbogacane np. o olejki eteryczne i nuty relaksacyjne, które mają pozytywny wpływ na samopoczucie użytkowników. 

Czytaj też:

Santander: 41 proc. Polaków częściej wybierało w 2024 r. zakupy stacjonarne niż internetowe

Wyniki sprzedażowe Unilever za 2024 ze wzrostem – to zasługa segmentów beauty i wellbeing

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 18:08