StoryEditor
Hurt i dystrybucja
16.10.2023 14:20

Orbico Beauty wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej 2023

Na stoisku, które Orbico Beauty przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej można się bedzie zapoznać z produktami marek, takich jak: Matis, IsaDora, Pepe Jeans Perfumes, Women’s Secret oraz Tangle Teezer / mat. prasowe
Orbico Beauty, polski dystrybutor takich marek jak Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes czy Profusion będzie wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej. Firma zarządza światowymi brandami od 20 lat, zapewniając im na polskim rynku rozwój oraz pozycję liderów w swoich segmentach.

Firma Orbico Beauty zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek na polskim rynku. Ponad 20-letnie doświadczenie i wyspecjalizowana kadra menedżerska pozwalają efektywnie zarządzać brandami, zapewniając im stały rozwój oraz pozycję liderów w branży.

Orbico Beauty oferuje usługi z zakresu marketingu, logistyki, finansów i zasobów ludzkich, a przede wszystkim rozwijania potencjału marek, dzięki zastosowaniu  nowoczesnych rozwiązań digitalowych i e-commerce. Dzięki wiedzy opartej na realnych wynikach i doświadczeniu, firma stale dąży do zwiększania grona usatysfakcjonowanych klientów, z którymi wspólnie osiąga sukces.

Portfolio oddziału Beauty stanowi wiele znanych na całym świecie marek. Wśród nich są m. in.  Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes i Profusion.

Na stoisku, które firma przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej, można będzie zapoznać się z produktami następujących marek:

 

MATIS 

image
mat. prasowe

Francuska marka Matis Paris została założona przez farmaceutę Eugene’a Mavromatisa, wyznawcę holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry i jej problemów. Centrum Badań i Rozwoju MATIS Paris czerpie inspirację z najnowszych osiągnięć naukowych w medycynie oraz biologii molekularnej i komórkowej, co pozwala na opracowanie profesjonalnych formuł, dostosowanych do każdego rodzaju skóry. Każda linia produktów jest w dużym stopniu spersonalizowana i oparta o najskuteczniejsze składniki aktywne, co zwiększa skuteczność pielęgnacji i zapewnia widoczne, trwałe rezultaty. Nawet bez makijażu skóra po ich zastosowaniu jest promienna, gładka i bardziej odporna na pierwsze oznaki starzenia.

 

Pepe Jeans Perfumes

image
mat. prasowe

Perfumy, które uwodzą nie tylko wyjątkowymi kompozycjami, ale i wyglądem flakonów. W ofercie znajdują się zapachy dla niej i dla niego. Wszystkie nawiązują do DNA marki i Londynu, będącego jej miejską ojczyzną. Są dynamiczne, pełne energii i czegoś co określić można jako „pazur”. Nie dają przejść obok siebie obojętnie. Jednocześnie przy całym swym wyrazistym charakterze nie męczą, dzięki czemu noszenie ich jest czystą przyjemnością i zawsze daje wiele frajdy i radości.

 

Women’s Secret

image
mat. prasowe

Te zapachy są jak czuły dotyk. Marka, dla której powstają to jedna z najlepszych firm bieliźnianych. W ofercie znajduje się bogata gama wód toaletowych, perfumownych, jak i zmysłowych mgiełek do ciała, które świetnie sprawdzają się w roli supportu dla używanych perfum. Fantazyjne nazwy, niebanalne, autorskie kompozycje, kobiece flakony i bogactwo linii – a do tego zmysłowość, która potęguje poczucie atrakcyjności.

 

IsaDora

image
mat. prasowe

IsaDora to szwedzka marka kosmetyków do makijażu, która powstała w 1983 roku w Malmo. Szybko stała się jedną z najszybciej rozwijających się i najlepiej prosperujących marek na rynku międzynarodowym. Wysoka jakość, wiodące gamy kolorystyczne i konkurencyjne ceny to koncepcja, na której opiera się działanie marki. Do Polski zawitała w 2000 roku i stała się marką, która łączy pokolenia.

Marka korzysta z wysokiej jakości surowców i składników aktywnych. Wszystkie produkty są wolne od zapachów, dzięki czemu świetnie sprawdzają się nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry. W ciągu roku lansuje ok. 12 nowych kolekcji zgodnych z najbardziej pożądanymi trendami. W ofercie Orbico znajduje się prawie 60 produktów z różnych kategorii: do oczu, ust, twarzy oraz akcesoria. Proponowane odcienie kosmetyków są dopasowane do każdego typu karnacji – od jasnej, przez śniadą aż po ciemną.

 

Tangle Teezer

image
mat. prasowe

Nazwanie marki Tangle Teezer rewolucyjną w żadnym wypadku nie jest nadużyciem. Jej szczotki do włosów odmieniły losy milinów użytkowniczek i użytkowników na całym świecie. Po pierwsze mają podwójny, unikalny układ ząbków, które nie szarpią, nie uszkadzają struktury włosa, nie rysują skóry głowy i nie sprawiają żadnej przykrości podczas czesania i rozczesywania. Świetne są także do nakładania odżywek, olejków czy masek.

Po drugie wykonane są z odpornego na uszkodzenia materiału. Dzięki temu nie niszczą włosów, ale przy tym są na tyle silne, by poradzić sobie ze splątaniem. Są też łatwe w utrzymaniu higieny (co jest szczególnie ważne w kontekście dbałości o skórę głowy). Po trzecie przeznaczone są do każdego rodzaju włosów – prostych, kręconych, farbowanych, naturalnych. A także do czesania na sucho i na mokro.

Po czwarte świetnie leżą w dłoni, mają różne wielkości (do używania w domu, podróży, do noszenia w torbie czy plecaku). Są jednak nie tylko funkcjonalne, ale zwyczajnie ładne. Skłaniają do zakupu samym swoim wyglądem. Świetnie nadają się także na prezent. Po piąte – kolory: czarują, uwodzą i sprawiają, że chce się po nie sięgać. Po szóste – do ich stosowania zachęca to, ze stworzone zostały przez kogoś, kto o włosach wie wszystko – fryzjera gwiazd. Z tego powodu sprawdzają się nie tylko w czesaniu, ale i w stylizacji. 

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
25.06.2025 11:12
Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea
Migros zarzuca Beiersdorfowi narzucanie zbyt wysokich cen kosmetyków Nivea Beiersdorf

Szwajcarski urząd ds. konkurencji (COMCO) poinformował o wszczęciu dochodzenia, wymierzonego w niemiecki koncern Beiersdorf. Chodzi o zarzuty Migrosa (największej w Szwajcarii firmy detalicznej, będącej właścicielem sieci supermarketów) wobec niemieckiego producenta o zbyt wysokie ceny kosmetyków marki Nivea na szwajcarskim rynku.

W swoim oświadczeniu urząd uznał, że Beiersdorf odmawia Migrosowi możliwości zakupu produktów marki Nivea na takich samych warunkach, na jakich są one dostępne w innych krajach – dowiedział się Reuters.

COMCO analizuje między innymi, czy Beiersdorf ma porównywalną siłę rynkową do Migros

image
Shutterstock

– Jeśli okaże się że tak jest, zajmie się zbadaniem, czy Beiersdorf nadużywa tej pozycji, pobierając od Migrosa wyższe ceny za te same produkty Nivea, niż porównywalni sprzedawcy detaliczni za granicą – poinformował urząd. 

Beiersdorf oświadczył, że zarzuty te są dla koncernu niezrozumiałe i że będzie współpracować z COMCO, aby pomóc w wyjaśnieniu problemu. “Zgodność z przepisami, a w szczególności z prawem antymonopolowym, ma dla Beiersdorf najwyższy priorytet – podała niemiecka firma w swoim oświadczeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
11.06.2025 07:51
Zmiany w Grupie Eurocash. Janusz Kulik przejmuje zarządzanie segmentem detalicznym
Wcześniej Janusz Kulik związany był z takimi spółkami, jak Carrefour Polska i Makro Cash&Carry Polskamat.pras.

Janusz Kulik, menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w zarządzaniu sieciami handlowymi, z dniem 13 czerwca przejmie zarządzanie segmentem detalicznym w Grupie Eurocash, w tym kluczową siecią franczyzową Delikatesy Centrum. Zastąpi Dariusza Stolarczyka, który 10 czerwca 2025, ze skutkiem na 30 czerwca 2025, złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu Eurocash S.A. oraz spółek zależnych.

Janusz Kulik to ceniony lider z prawie 30-letnim doświadczeniem w strategicznej transformacji i dynamicznym rozwoju firm handlowych na rynkach europejskich. Przez blisko dwie dekady był związany z Grupą Rewe, trzecim największym detalistą w Europie, w której Zarządzie zasiadał w latach 2009-2021. Był kluczową postacią w opracowywaniu i wdrażaniu nowej strategii dla regionu CEE, innowacyjnych koncepcji sklepów oraz realizacji projektów fuzji i przejęć. Odegrał również istotną rolę w tworzeniu nowej struktury organizacyjnej oraz w opracowaniu i implementacji strategii cyfryzacji, obejmującej zarówno procesy sklepowe, jak i rozwój e-commerce. 

Wcześniej Janusz Kulik związany był z takimi spółkami, jak Carrefour Polska i Makro Cash&Carry Polska. W ostatnich latach doradzał wiodącym funduszom inwestycyjnym oraz pełnił funkcje doradcze i coachingowe dla zarządów spółek w Niemczech, Austrii i Polsce.

Od ponad dwóch lat Janusz Kulik wspierał Grupę Eurocash jako doradca zarządu, koncentrując się na obszarze detalicznym i sieci Delikatesy Centrum. Przejmując teraz bezpośrednie zarządzanie tym segmentem, będzie odpowiadał za jego dalszy rozwój i transformację.

Międzynarodowe doświadczenie Janusza Kulika w budowaniu silnych sieci detalicznych, takich jak Rewe czy Billa, które odnoszą sukcesy na wielu rynkach Europy, to ogromna wartość dla naszej organizacji. Jestem przekonany, że w tej części Europy trudno o lepszego eksperta od segmentu supermarketów – zna rynek, rozumie specyfikę franczyzy i potrafi przekuwać strategię w konkretne wyniki. Cieszę się, że dołącza do naszego zespołu i wierzę, że pod jego kierunkiem Delikatesy Centrum staną się najlepszą siecią supermarketów proximity w Polsce. Cały zarząd Grupy Eurocash wierzy w ten model i jego przyszłość – podkreśla Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.

Dariusz Stolarczyk był związany z Grupą Eurocash od 2018 roku, początkowo jako prezes zarządu Eurocash Serwis, z sukcesem kierował rozwojem spółki, zapewniając jej stabilny wzrost i bardzo dobre wyniki finansowe. Od lutego 2022 roku pełnił funkcję członka zarządu Eurocash S.A. oraz spółek zależnych odpowiadając za cały segment detaliczny, w tym sieć Delikatesy Centrum. Wcześniej związany był m.in. z Eton Park Fund, Asseco Poland, Globe Trade Centre, NFI EMPIK Media & Fashion czy Accenture.

Bardzo dziękuję Dariuszowi Stolarczykowi za jego wkład i oddanie Grupie Eurocash w ostatnich latach. Wspólnie z całym Zarządem życzymy mu wszystkiego dobrego i wielu sukcesów w realizacji kolejnych zawodowych wyzwań – dodaje Paweł Surówka.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, właścicielem lidera rynku e-grocery Frisco.pl, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych. Zarządza rozbudowaną strukturą sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Drogerie Koliber. Z ponad 15,5 tys. placówek Grupa Eurocash, zgodnie z analizą Deloitte, jest największym franczyzodawcą w Polsce, co czyni kluczowym partnerem rozwoju dla tysięcy lokalnych przedsiębiorców. Z liczbą ponad 19 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w czołówce największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. 

Zobacz też:

Świętowaliśmy 25-lecie Drogerii Koliber!

Klaudia Rudewicz, Ambra, Eurocash: Nie mamy w magazynach wszystkiego, co pojawia się na rynku, bo nie o to w tym biznesie chodzi

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. lipiec 2025 08:18