StoryEditor
Hurt i dystrybucja
19.03.2024 10:45

Robert Zeszutek business development managerem w Albert Roger Group

Robert Zeszutek, business development manager Polska, Albert Roger Group / fot. Linkedin Robert Zeszutek
Robert Zeszutek objął stanowisko business development managera na Polskę w Albert Roger Group – międzynarodowej firmie dystrybucyjnej i marketingowej zajmującej się m.in. wprowadzaniem marek kosmetycznych do sprzedaży w handlu stacjonarnym i w e-commerce.

Robert Zeszutek dołączył do zespołu Albert Roger Group. Objął stanowisko business development managera w Polsce. Firma poinformowała o tym fakcie na swoim oficjalnym profilu na Linkedin:

Przedstawiamy najnowszego członka zespołu Albert Roger Group; Robert Zeszutek, Business Development Manager Polska. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w handlu i sprzedaży w branży FMCG i kosmetycznej, wnosi do naszego zespołu bogatą wiedzę i doświadczenie. W swojej karierze zajmował kluczowe stanowiska kierownicze, wykazując się wyjątkowymi umiejętnościami w budowaniu długoterminowych relacji z klientami i osiąganiu znaczących sukcesów zarówno w zakresie finansowym, jak i wzrostu udziału w rynku.

Poprzednie role Roberta obejmowały zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, współpracę i zwiększanie sprzedaży z kluczowymi klientami w kraju i za granicą. Dzięki bogatemu doświadczeniu w opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży, Robert jest gotowy wnieść znaczący wkład w dalszy rozwój i sukces naszej firmy.

Robert Zeszutek przez wiele lat był związany z branżą kosmetyczną. Przez ponad 18 lat był dyrektorem sprzedaży w polskiej firmie kosmetycznej Pierre Rene. Następnie pracował jako export manager w Quiz Cosmetics oraz w Aroma Trends, a wcześniej jako business development manager w SHB Packaging.

Dołączenie do Albert Roger Group, Robert Zeszutek skomentował:

Dziękując za ciepłe przyjęcie, jestem dumny, że zostałem częścią wspaniałego zespołu złożonego z tak pozytywnie nastawionych i doświadczonych ekspertów sprzedaży z całej Europy. Jestem pewien, że takie podejście do ludzi i biznesu wraz z odpowiednią strategią sprawią, że wspólnie będziemy osiągać zakładane cele i wkrótce dowie się o nas cały świat. Przy okazji zapraszamy polskie firmy, które są gotowe na podbój Europy wraz UK, i poszukują sprawdzonego dystrybutora.

Albert Robert Group, firma wywodząca się z Wielkiej Brytanii, przedstawia się jako „więcej niż zwykła firma dystrybucyjna”.  "Jesteśmy ekspertami w sektorze sprzedaży detalicznej produktów kosmetycznych, posiadającymi wysoki poziom wiedzy specjalistycznej zarówno w zakresie sprzedaży, jak i marketingu oraz międzynarodowy portfelem klientów detalicznych, który zapewnia nam dostęp do 10 000 punktów sprzedaży w całej Europie. Wiemy, jak pozyskać młode, przełomowe marki kosmetyczne i przekształcić je w historie międzynarodowego sukcesu" – czytamy w wizytówce firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
04.08.2025 08:50
Gulf Orchid, czyli nowa marka perfum arabskich w Polsce. Czy zdyskontuje sukces Lattafy?
Sweet Heaven to jeden z najpopularniejszych zapachów marki, wywodzącej się ze Zjednoczonych Emiratów ArabskichGulf Orchid mat.pras.

Perfumy dubajskiej marki Gulf Orchid pojawiły się niedawno na polskim rynku dzięki dystrybutorowi: The Rich Supplements. Zapachy są dostępne w sieciach Hebe oraz Super-Pharm. Orientalne kompozycje tworzone są na bazie naturalnych składników i olejków zapachowych – pod gusta europejskich klientów.

Arabskie perfumy od wielu miesięcy coraz częściej trafiają na listy zakupowe Polaków, którzy szukają zapachów o dużej  trwałości, w atrakcyjnych cenach. Niekwestionowaną królową w tej kategorii jest arabska Lattafa. Czy Gulf Orchid – nowa (powstała w 2021 roku), debiutująca od niedawna na polskim rynku marka – okaże się jej godną konkurentką?

Zapachy Gulf Orchid (firma ma ich w swojej ofercie blisko sto, ale do polski trafiło kilkanaśnie najnowszych) obfitują w akordy kwiatowe, owocowe, przyprawowe i gourmand – zgodne z popularnymi trendami. Są one wyraziste, zmysłowe i trwałe – co ważne, nie tylko pięknie pachną, ale dzięki charakterystycznym dla arabskich perfum flakonom wyróżniają się na toaletce.

Zobacz też: Lattafa goni Diora: arabskie perfumy podbijają serca Polaków

Jest to marka, która idealnie wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie – zapachy są wyraziste, trwałe i przystępne cenowo. Strategicznie wprowadzamy ją do wybranych sieci sprzedaży: Hebe i Super-Pharm, z selektywnym asortymentem na wyłączność. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu zespołu oraz rosnącemu zainteresowaniu segmentem perfum arabskich, widzimy duży potencjał jej sukcesu w Polsce – mówi Łukasz Fabisiak, CEO The Rich Supplements – wyłącznego dystrybutora marki Gulf Orchid w Polsce.

W wielu perfumach marki spotkać można tak popularne ostatnio nuty gourmand: słodkiej waty cukrowej, soczystej wiśni, liczi, kremowej pistacji, wanilii.

Zobacz też: Perfumy gourmand na lekko: kiedy słodycz spotyka świeżość

The Rich Supplements to zespół z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w innowacyjnych markach z kategorii beauty & wellness, wprowadzając na  rynek wysokiej jakości produkty – głównie suplement diety. Dopiero niedawno firma zdecydowała się rozszerzenie oferty i dystrybucję perfum z Dubaju.

Jako spółka dystrybucyjna uważnie obserwujemy zmieniające się trendy w kategorii beauty. Konsumenci coraz częściej poszukują marek, które łączą jakość, wyjątkowość i przystępną cenę – również w obszarze zapachów. Perfumy arabskie, które zyskują ogromną popularność na całym świecie, idealnie wpisują się w ten kierunek. Marka Gulf Orchid to nasza odpowiedź na te potrzeby: unikatowa, trwała i zapadająca w pamięć  – potwierdza Grzegorz Drobiszewski, szef marketingu The Rich Supplements, zapytany przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych o wprowadzenie perfum do oferty firmy. – Będziemy dalej poszerzać portfolio o produkty perfumeryjne i kosmetyczne, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania Polaków – dodaje Grzegorz Drobiszewski. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
25.06.2025 11:12
Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea
Migros zarzuca Beiersdorfowi narzucanie zbyt wysokich cen kosmetyków Nivea Beiersdorf

Szwajcarski urząd ds. konkurencji (COMCO) poinformował o wszczęciu dochodzenia, wymierzonego w niemiecki koncern Beiersdorf. Chodzi o zarzuty Migrosa (największej w Szwajcarii firmy detalicznej, będącej właścicielem sieci supermarketów) wobec niemieckiego producenta o zbyt wysokie ceny kosmetyków marki Nivea na szwajcarskim rynku.

W swoim oświadczeniu urząd uznał, że Beiersdorf odmawia Migrosowi możliwości zakupu produktów marki Nivea na takich samych warunkach, na jakich są one dostępne w innych krajach – dowiedział się Reuters.

COMCO analizuje między innymi, czy Beiersdorf ma porównywalną siłę rynkową do Migros

image
Shutterstock

– Jeśli okaże się że tak jest, zajmie się zbadaniem, czy Beiersdorf nadużywa tej pozycji, pobierając od Migrosa wyższe ceny za te same produkty Nivea, niż porównywalni sprzedawcy detaliczni za granicą – poinformował urząd. 

Beiersdorf oświadczył, że zarzuty te są dla koncernu niezrozumiałe i że będzie współpracować z COMCO, aby pomóc w wyjaśnieniu problemu. “Zgodność z przepisami, a w szczególności z prawem antymonopolowym, ma dla Beiersdorf najwyższy priorytet – podała niemiecka firma w swoim oświadczeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. wrzesień 2025 04:24