StoryEditor
Perfumerie
18.03.2022 00:00

CEO Sephora deklaruje wsparcie dla osób uciekających przed wojną w Ukrainie

Należąca do Grupy LVMH sieć perfumerii Sephora już zawiesiła swoją działalność w Rosji. Teraz głos w sprawie wojny w Ukrainie zabrał bezpośrednio, dyrektor generalny Sephora Martin Brok, publikując list, w którym wyraził wsparcie i chęć niesienia pomocy przez całą społeczność Sephora, dotkniętym wojną Ukraińcom.

W niedzielę 6 marca pojawiła się deklaracja sieci perfumerii Sephora, że jej rosyjskie placówki zostaną zamknięte w ciągu 24 godzin. Nie jest też prowadzona sprzedaż internetowa. Sieć ma swoje perfumerie w 34 miastach w Rosji.

Teraz w sieci pojawił się list dyrektora generalnego Sephora Martina Broka, w którym czytamy, że Sephora jest głęboko poruszona kryzysem humanitarnym w Ukrainie i krajach sąsiadujących.

Obecnie nie posiadamy sklepów w Ukrainie, ale mamy tam parterów biznesowych i przyjaciół, którzy mają rodziny i bliskich, którzy nazywają Ukrainę swoim domem. Naszym głównym celem zawsze było bezpieczeństwo i dobro naszych pracowników, parterów biznesowych i ich rodzin. Sephora podjęła działania mające na celu wparcie ich w tym trudnym momencie. Wraz z Grupą LVMH podjęliśmy działania i przekazaliśmy 5 milionów euro na rzecz Międzynarodowego Czerwonego Krzyża. Nasi pracownicy z pasją wspierają akcję pomocy – czytamy w oświadczeniu Martina Broka,

Dyrektor dodał również, że zdaje sobie sprawę, że sytuacja wciąż się zmienia i potrzeba długoterminowego planu.

Po pierwsze, zobowiązujemy się do działań na rzecz relokacji Ukraińców, w tym koordynację z lokalnymi agencjami pomocy w zakresie przekazywania niezbędnych produktów higienicznych. Ponadto wykorzystamy siłę sieci Sephora, aby ułatwić pośrednictwo pracy i inne usługi wsparcia. Rozumiemy, że praca, którą należy wykonać, żeby pomóc cierpiącym jest niekończącym się procesem. Sephora angażuje się w doraźną pomoc, ponieważ mamy nadzieję na szybki powrót pokoju w regionie – dodaje dyrektor generalny sieci Sephora.

Sieć perfumerii Sephora jest częścią francuskiego koncernu LVMH, Louis Vuitton Moët Hennessy, z siedzibą w Paryżu. Powstał w 1987 roku. LVMH jest jednym z największych producentów produktów luksusowych. Należy do niego dom mody Louis Vuitton oraz takie marki kosmetyczne i perfumeryjne, jak: Christian Dior Perfums, Givenchy Perfums, Guerlain, Kenzo Perfums, Acqua di Parma, Fresh, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Perfumes Loewe, Maison Francis Kurkdjian, Loewe, JIMMY CHOO.

Koncept perfumerii Sephora został stworzony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 r. Obecnie Sephora prowadzi 2,5 tys. perfumerii w 35 krajach świata. Ma w swojej ofercie kilkanaście tysięcy produktów ponad 250 marek.

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach Polski. Od 2014 roku działa także internetowy sklep Sephora.

Przeczytaj również: LVMH - właściciel luksusowych marek kosmetycznych - zamyka sklepy w Rosji

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
08.05.2024 14:56
Sephora ma kolejną perfumerię w Polsce
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie / fot. DANIEL REMIAN
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie / fot. DANIEL REMIAN
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie / fot. DANIEL REMIAN
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie / fot. DANIEL REMIAN
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszalinie
Gallery
Sieć Sephora otworzyła swój kolejny salon sprzedaży. Perfumeria powstała w centrum handlowym Forum Koszalin. Działa w niej punkt click & collect, w którym można odbierać zakupy zrobione online.

Sephora otworzyła nową perfumerię w Koszalinie. To drugi salon sprzedaży perfumeryjnej sieci w tym  mieście.

Blisko 300-metrowa perfumeria znajduje się na parterze centrum handlowego Forum Koszalin, tuż przy wejściu do galerii od ulicy Paderewskiego.

Tradycyjnie w perfumerii można kupić kultowe marki kosmetyczne, w tym takie, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, a wśród nich kultowe marki makijażowe, takie jak Rare Beauty oraz Milk Makeup (niedostępne wcześniej w Koszalinie), pielęgnacyjne nowości od: Glow Recipe, Eisenberg, Sephora Collection, Ole Henriksen, Drunk Elephant oraz zapachowe - jak na przykład Salvatore Ferragamo.

Perfumeria oferuje usługi pielęgnacyjne i makijażowe oraz profesjonalne doradztwo i pomoc w zakupach. To także nowy punkt na mapie Koszalina, w którym dzięki usłudze Click & Collect można odebrać zakupy zrobione w internetowym sklepie Sephory.

Perfumeria w Forum Koszalin została otwarta 26 kwietnia br. Z okazji otwarcia 50 klientów otrzymało prezenty-niespodzianki. Odwiedzający Sephorę tego dnia mogli również skorzystać z bezpłatnych konsultacji dotyczących pielęgnacji skóry i makijażu.

Czytaj także: Rihanna wprowadza Fenty Beauty do Sephora w Chinach

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 80 perfumerii w największych miastach Polski. Od 2014 roku działa jej sklep internetowy sephora.pl   

Czytaj także: Sephora wycofuje się z rynku południowokoreańskiego

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Gallery
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła dziś 150. sklep w Polsce.

- To wielkie osiągnięcie. Dzięki temu krokowi Douglas kontynuuje swoją strategię ekspansji w kraju, w którym beauty premium wyraźnie rośnie. Koncentrujemy się na wzroście zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Odkąd Douglas wszedł na polski rynek ponad 23 lata temu, firma stale wzmacnia swoją obecność, zarówno otwierając nowe sklepy, jak i modernizując istniejące. W bieżącym roku obrotowym Douglas otworzył już 6 nowych sklepów w Polsce i odnowił 5 istniejących. Ponadto na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką gamę dodatkowych marek — napisał w mediach społecznościowych Sander van der Laan, CEO Douglasa i pogratulował Agnieszce Mosukrek-Zava, prezesce Douglasa w Polsce oraz całemu teamowi.

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 kw., stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom" Douglas ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma  umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas poszerza także swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 16:35