StoryEditor
Perfumerie
15.10.2019 00:00

Douglas wprowadza do swoich perfumerii suplementy diety

Perfumerie Douglas, zgodnie z trendem beauty food, wprowadzają do swojej oferty markę własną suplementów diety. Ultimate Skin to m.in. kolagenowe shoty, zbilansowane mieszanki do sporządzania koktajli oraz kapsułki, których zadaniem jest utrzymanie lub poprawa kondycji skóry, włosów i paznokci.

– Wiele naszych klientek przychodzi do nas i pyta, czy w trosce o piękną skórę, włosy czy paznokcie warto wspierać pielęgnację suplementami diety – zdradziła Monika Mantewka, główny ekspert ds. pielęgnacji w sieci Douglas. Dodała, że w perfumeriach przeszkolone ekspedientki podpowiadały czasem, po jakie witaminy i minerały warto sięgnąć, ale na tym ich rola się kończyła.  

– Zainteresowanie suplementacją jednak rośnie, a trend beauty food staje się coraz bardziej widoczny. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na nasze półki produkty, które od wewnątrz dbają o skórę, włosy i paznokcie – mówi Monika Mantewka. O ich stworzenie Douglas zwrócił się do firmy farmaceutycznej. W ten sposób powstały suplementy pod marką #innerbeauty, mające zaradzić najczęściej pojawiającym się problemom pielęgnacyjnym.

Jak przekonuje ekspertka sieci Douglas, jest to propozycja dla kobiet żyjących zbyt szybko, które nie śpią wystarczająco długo, a ich obowiązki nie zawsze pozwalają im na zdrowe odżywianie się. Produkty marki #innerbeauty mają być sposobem na dostarczenie organizmowi składników do utrzymania zdrowej skóry, paznokci i włosów.

W ofercie sieci już niedługo znajdą się m.in. kolagenowe shoty, zbilansowane mieszanki do sporządzania koktajli oraz kapsułki o działaniu liftingującym, antyoksydacyjnym czy utrzymujące efekt opalonej skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2024 13:03