StoryEditor
Perfumerie
07.09.2022 00:00

Dwie nowe perfumerie Sephora w Białymstoku

W minionym tygodniu w Białymstoku ruszyły aż dwie perfumerie sieci Sephora i to jednego dnia. Istniejąca już perfumeria w Galerii Białej, powitała klientów w nowej, świeżej odsłonie. W Galerii Alfa Sephora zadebiutowała w formie tymczasowego pop-up store.

Dwie perfumerie sieci Sephora w Białymstoku, w Galerii Białej i w Galerii Alfa pozwalają klientom tej należącej do Grupy LVMH sieci przeżyć nowe doświadczenia zakupowe. Po trudnym czasie pandemii wiele sieci kosmetycznych postanowiło zainwestować w swoją sieć sprzedaży. Nowoczesne sklepy muszą zapewniać klientom nowe doznania, pozwolić na poznanie produktów oraz dać możliwość nawiązania więzi z marką.

Nowy pop-up store to koncept zminiaturyzowanej perfumerii Sephora, która oferuje wybrane, kultowe marki kosmetyczne i część marek dostępnych na wyłączność w sieci Sephora. Ten format sprawdził się już w wielu miastach w Polsce i stanowi uzupełnienie istniejących w klasycznej formie salonów. Pojawia się on także jako przedpremiera docelowych otwarć. W pop-up store Sephora w Galerii Alfa do końca stycznia możecie kupić ulubione produkty lub zamówić je wygodnie do domu.

W perfumerii Sephora dostępne są liczne marki na wyłączność, a wśród nich kultowe marki makijażowe, takie jak Fenty Beauty by Rihanna, Too Faced, Tarte, Huda Beauty, Hourglass, Givenchy, pielęgnacyjne: Fresh, Ole Henricksen, Dr Jart, Origins czy Drunk Elephant oraz zapachowe jak Ferragamo.

W Sephora na klientów czeka również bogata i stale rozwijana sekcja „good for” zawierająca marki odpowiedzialne wobec środowiska. Czyli wegańskie oraz takie, które zawierają min. 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Wśród nich zarówno marki makijażowe, pielęgnacyjne, jak i zapachy.

Sephora wchodzi również w nowe projekty i weszła w projekt z Zalando. Udostępni na platformie asortyment kilku tysięcy atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, poszerzając ofertę kosmetyczną dla milionów użytkowników Zalando.

Sieć perfumerii Sephora należy do Grupy LVMH. Sieć bardzo dobrze radzi sobie w pierwszej połowie roku i odnotowuje silne odbicie po całkowitym otwarciu sprzedaży stacjonarnej i napędza wzrost sprzedaży kosmetyków. Sukces Sephory został wyszczególniony w raporcie Grupy jako jeden z kluczowych czynników, które przyczyniły się do dobrych wyników całej firmy.

Przeczytaj również: LVMH odnotowuje wzrost w pierwszej połowie roku. Bardzo dobre wyniki Sephory

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. lipiec 2025 08:13