StoryEditor
Perfumerie
20.04.2023 00:00

Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów

Gabinety kosmetyczne w Sephorze mieszczą się w wydzielonych, zamkniętych przestrzeniach / fot. materiały prasowe
W perfumeriach Sephora od blisko 2 lat można brać udział w spotkaniach z ekspertami luksusowych marek kosmetycznych. Indywidualne konsultacje, z których skorzystały już setki osób, organizowane są w mobilnych gabinetach, które podróżują po Polsce. Partnerami aktualnej akcji są Dior, Hair Rituel By Sisley oraz Lancome.

Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem klientów, gdyż jest odpowiedzią na rosnący trend korzystania z zaawansowanych porad w zakresie pielęgnacji.

– Osoby biorące udział w konsultacjach cenią sobie spotkania w mini Spa, które są ucztą dla zmysłów, chwilą relaksu i skupienia na swoich potrzebach. Podczas wizyty eksperci naszych partnerskich marek koncentrują się na diagnozie skóry i pogłębieniu potrzeb odwiedzającej nas osoby. W spersonalizowany sposób doradzają i dobierają zabieg oraz program pielęgnacyjny w oparciu o oferowane produkty kosmetyczne – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Dodaje, że wszystkie zabiegi są bezpłatne, a każdy klient otrzymuje przy okazji wizyty rabat, prezent do zakupów oraz próbki kosmetyków do przetestowania w zaciszu domowym. Każdy zabieg kończy się konsultacją makijażową i wykonaniem minimakijażu.

– Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu z wybraną marką, zachęcam do kontaktu z konsultantami w swojej ulubionej perfumerii. Aktualne trasy mobilnych stref można również śledzić na www.sephora.pl – podpowiada Małgorzata Dzięcielewska.

Lista marek oferujących tego typu unikalne spotkania klientom Sephora stale się zmienia. Aktualnie są to m.in. marki: Dior, Sisley, Lancome.

Spotkanie z ekspertem marki Dior

Zabiegi w mobilnej strefie zabiegowej marki Dior realizowane są w oparciu o linie: Dior Capture Totale lub Dior Prestige. Usługa jest wzbogacona badaniem przy użyciu spersonalizowanego urządzenia Dior Skincare Analyzer, które diagnozuje i pomaga dopasować pielęgnację do potrzeb skóry klienta.

Każdej konsultacji przyświeca idea Cross Body Beauty. Skupia się ona nie tylko na pielęgnacji twarzy, ale i innych części ciała, mających wpływ na piękny wygląd skóry. Dlatego zabiegowi towarzyszy również masaż dłoni oraz coaching postawy.



Hair Rituel by Sisley

Konsultacja z ekspertem marki Sisley zawiera w sobie zabieg wykonywany w oparciu o linię produktów Hair Rituel by Sisley. Na początek za pomocą narzędzia Hair Analyzer dokonuje się analizy włosów i skóry głowy. W kolejnym etapie ekspert dobiera indywidualny rytuał pielęgnacyjny i wykonuje relaksacyjny masaż głowy.



Uzupełnieniem spotkania jest konsultacja w zakresie pielęgnacji twarzy zwieńczona wykonaniem specjalistycznego masażu okolicy oka z wykorzystaniem kamieni awenturynowych i odpowiednio dobranych kosmetyków do pielęgnacji twarzy.


Spotkanie z ekspertem Lancome

Zabiegi są wykonywane w oparciu o linie: Genefique, Renergie oraz Absolute. W oparciu o potrzeby skóry klienta ekspert proponuje jeden z trzech zabiegów dopasowany do potrzeb skóry twarzy (wygładzająca korekta, modelujący lifting, regeneracja i odżywienie) oraz dobiera spersonalizowane produkty pielęgnacyjne.

Diagnoza wykonywana jest przy użyciu urządzenia do badania skóry Youth Finder, które bada aż sześć czynników parametrów skóry takich jak: poziom nawilżenia, zmarszczki, rozszerzone pory, jędrność skóry, przebarwienia oraz zaczerwienienia. Po zakończeniu konsultacji oraz zabiegu, ekspert dobiera idealny odcień podkładu Teint Idole Ultra Wear za pomocą innowacyjnego urządzenia Shade Finder.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.04.2025 11:15
Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki
Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezent - podkreślają managerowie The Perfume ShopThePerfumeShop

Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu.

Jak podała sieć, 14-procentowy wzrost oznacza sprzedaż 280,9 tys. butelek w okresie od 9 do 30 marca 2025. Przy tym największy (56 proc.) wzrost sprzedaży przyniósł dzień, poprzedzający bezpośrednio Dzień Matki.

The Perfume Shop poinformował również, że przychody firmy były napędzane przez 30-procentowy (w stosunku do roku ubiegłego) wzrost sprzedaży klasycznych perfum, o 3 proc. wzrosła sprzedaż perfumeryjnych nowości. Jeśli chodzi o zestawy prezentowe, sprzedano ich o 2 proc. więcej, niż przed ubiegłorocznym Dniem Matki.

Klienci chętnie korzystali z promocji w tym okresie, a największy ruch w swoim sklepie internetowym The Perfume Shop odnotował 25 marca, kiedy to odnotowano 69-procentowy wzrost zakupów perfum w porównaniu z rokiem 2024.

Co ciekawe, 35 proc. wszystkich zamówień w ostatnim tygodniu marca pochodziło od klientów korzystających z usługi dostawy następnego dnia (next day delivery). Zamawiający często decydowali się na usługi personalizacji prezentów (ozdobne opakowania, grawerunki).

Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezenty. Cieszymy się, że tak wiele klientów wybrało perfumy, aby uczcić swoje matki.Perfumy to osobisty i trwały prezent, a tegoroczna sprzedaż naprawdę to odzwierciedla, pokazując znaczne wzrosty zarówno klasycznych, jak i najnowszych zapachów. Także nasze usługi personalizacji cieszyły się większą popularnością, niż kiedykolwiek wcześniej, pokazując, ile uwagi poświęca się wyborowi idealnych perfum – skomentowała dyrektor ds. obsługi klienta w The Perfume Shop, Karen Harris. – Niezależnie od tego, czy jest to grawerowany flakon, czy ozdobnie zapakowany zestaw upominkowy, jesteśmy zachwyceni, że pomogliśmy tak wielu klientom uczynić Dzień Matki wyjątkowym dniem w tym roku.

Wolumen sprzedaży The Perfume Shop wzrósł o 16 proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniego roku, przy czym od 3 do 10 marca sprzedano 140 tys. flakoników perfum. W lutym, z okazji Walentynek, sieć sprzedała 240 tys. sztuk perfum.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:10