StoryEditor
Perfumerie
20.04.2023 00:00

Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów

Gabinety kosmetyczne w Sephorze mieszczą się w wydzielonych, zamkniętych przestrzeniach / fot. materiały prasowe
W perfumeriach Sephora od blisko 2 lat można brać udział w spotkaniach z ekspertami luksusowych marek kosmetycznych. Indywidualne konsultacje, z których skorzystały już setki osób, organizowane są w mobilnych gabinetach, które podróżują po Polsce. Partnerami aktualnej akcji są Dior, Hair Rituel By Sisley oraz Lancome.

Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem klientów, gdyż jest odpowiedzią na rosnący trend korzystania z zaawansowanych porad w zakresie pielęgnacji.

– Osoby biorące udział w konsultacjach cenią sobie spotkania w mini Spa, które są ucztą dla zmysłów, chwilą relaksu i skupienia na swoich potrzebach. Podczas wizyty eksperci naszych partnerskich marek koncentrują się na diagnozie skóry i pogłębieniu potrzeb odwiedzającej nas osoby. W spersonalizowany sposób doradzają i dobierają zabieg oraz program pielęgnacyjny w oparciu o oferowane produkty kosmetyczne – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Dodaje, że wszystkie zabiegi są bezpłatne, a każdy klient otrzymuje przy okazji wizyty rabat, prezent do zakupów oraz próbki kosmetyków do przetestowania w zaciszu domowym. Każdy zabieg kończy się konsultacją makijażową i wykonaniem minimakijażu.

– Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu z wybraną marką, zachęcam do kontaktu z konsultantami w swojej ulubionej perfumerii. Aktualne trasy mobilnych stref można również śledzić na www.sephora.pl – podpowiada Małgorzata Dzięcielewska.

Lista marek oferujących tego typu unikalne spotkania klientom Sephora stale się zmienia. Aktualnie są to m.in. marki: Dior, Sisley, Lancome.

Spotkanie z ekspertem marki Dior

Zabiegi w mobilnej strefie zabiegowej marki Dior realizowane są w oparciu o linie: Dior Capture Totale lub Dior Prestige. Usługa jest wzbogacona badaniem przy użyciu spersonalizowanego urządzenia Dior Skincare Analyzer, które diagnozuje i pomaga dopasować pielęgnację do potrzeb skóry klienta.

Każdej konsultacji przyświeca idea Cross Body Beauty. Skupia się ona nie tylko na pielęgnacji twarzy, ale i innych części ciała, mających wpływ na piękny wygląd skóry. Dlatego zabiegowi towarzyszy również masaż dłoni oraz coaching postawy.



Hair Rituel by Sisley

Konsultacja z ekspertem marki Sisley zawiera w sobie zabieg wykonywany w oparciu o linię produktów Hair Rituel by Sisley. Na początek za pomocą narzędzia Hair Analyzer dokonuje się analizy włosów i skóry głowy. W kolejnym etapie ekspert dobiera indywidualny rytuał pielęgnacyjny i wykonuje relaksacyjny masaż głowy.



Uzupełnieniem spotkania jest konsultacja w zakresie pielęgnacji twarzy zwieńczona wykonaniem specjalistycznego masażu okolicy oka z wykorzystaniem kamieni awenturynowych i odpowiednio dobranych kosmetyków do pielęgnacji twarzy.


Spotkanie z ekspertem Lancome

Zabiegi są wykonywane w oparciu o linie: Genefique, Renergie oraz Absolute. W oparciu o potrzeby skóry klienta ekspert proponuje jeden z trzech zabiegów dopasowany do potrzeb skóry twarzy (wygładzająca korekta, modelujący lifting, regeneracja i odżywienie) oraz dobiera spersonalizowane produkty pielęgnacyjne.

Diagnoza wykonywana jest przy użyciu urządzenia do badania skóry Youth Finder, które bada aż sześć czynników parametrów skóry takich jak: poziom nawilżenia, zmarszczki, rozszerzone pory, jędrność skóry, przebarwienia oraz zaczerwienienia. Po zakończeniu konsultacji oraz zabiegu, ekspert dobiera idealny odcień podkładu Teint Idole Ultra Wear za pomocą innowacyjnego urządzenia Shade Finder.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 16:00