StoryEditor
Perfumerie
24.05.2021 00:00

Moja mama mój cały świat! Drogerie na Dzień Matki oferują promocje, zestawy i konkursy

Zestawy prezentowe, promocje, konkursy, zabawy, inspiracje makijażowe i zapachowe - tak drogerie świętują dzień najbliższej osoby w życiu każdego z nas.

26 maja świętujemy dzień osoby, której zawdzięczamy przyjście na świat. Tę okazję tradycyjnie celebrują sieci drogeryjne i perfumeryjne. Oto, co przygotowały w tym roku dla naszych mam.

Maj miesiącem uśmiechu

Drogerie Koliber przypominają: "Zbliża się wyjątkowe święto każdej mamy!  A w tym dniu szczególnie pragniemy wywołać uśmiech na jej twarzy. Miły gest, uścisk i bliskość to są wartości bezcenne  Resztę znajdziecie w Drogeriach Koliber - nasze konsultantki doradzą najlepsze produkty dla każdej wyjątkowej mamy!" W dniach 24-29 maja sieć oferuje promocje rozmaitych kosmetyków.

Drogerie Natura proponują makijażowe inspiracje na wyjątkowy dzień - Dzień Mamy.  "Kosmetyczne hity nawet do -60% czekają na Ciebie w Twojej stacjonarnej drogerii Natura oraz drogerii online. Z którego kosmetyku najbardziej ucieszyłaby się Twoja mama?" - zastanawiają się Drogerie Natura.

Drogeria Jasmin  w Poznaniu przy Batorego przypomina o zabawie na Dzień Mamy. "Oczaruj swoją Mamę prezentem. To już 26 maja. Nie masz pomysłu na upominek? Weź udział w naszej zabawie i wygraj rewelacyjny zestaw kosmetyczny! By otrzymać prezent o wartości powyżej 100 zł wystarczy polubić i udostępnić post. Napisać najpiękniejsze życzenia dla swojej Mamy. Życzenia, które wybierzemy ,które nam się spodobają zostaną nagrodzone prezentem. Mamy 2 prezenty, drugi równie piękny jest niespodzianką. Kto otrzyma nagrody? Informacja 27.05 z rana. Odbiór prezentów mile widziany w naszej drogerii. Możesz też przyjść do nas - my chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego upominku!"

Drogerie Polskie apelują do zapominalskich: "Nie zapomnij o prezencie na Dzień Matki! A czy mamy kochają markę Pierre Rene? Zdecydowanie tak!" Dlatego specjalnie z okazji ich święta w sieci drogerii dostępne są produkty tej marki w promocji - wszystkie podkłady i bazy -30 proc.

Moja mama mój cały świat

"Do Dnia Matki zostały już tylko dwa dni! Dlatego mamy dla Was kilka propozycji zestawów prezentowych od bestsellerowych marek. Z którego z nich najbardziej ucieszyłaby się Wasza mama?" Sieć perfumerii Sephora proponuje znalezienie idealnego prezentu na Dzień Matki spośród jej zestawów prezentowych.

"Moja mama, moja opoka, mój świat. Jeśli jest jakiś dzień, w którym możemy to udowodnić, to właśnie w Dzień Matki! Tak, podarujmy jej bukiet miłości...Odkryj różne pomysły na prezenty na Dzień Matki 2021, wypełnione zapachami i kolorami" - pisze na swojej stronie Sephora oferując z tej okazji "najpiękniejsze kompozycje kwiatowe zamknięte w kultowych perfumach, czarujące produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała, a także wybrane prezenty od 79zł. Dzięki naszym bezpłatnym, spersonalizowanym usługom, możesz sprawić jej niezapomniany prezent. Teraz tylko od Ciebie zależy, jak rozpieścisz mamę 26 maja!" 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.04.2025 11:15
Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki
Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezent - podkreślają managerowie The Perfume ShopThePerfumeShop

Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu.

Jak podała sieć, 14-procentowy wzrost oznacza sprzedaż 280,9 tys. butelek w okresie od 9 do 30 marca 2025. Przy tym największy (56 proc.) wzrost sprzedaży przyniósł dzień, poprzedzający bezpośrednio Dzień Matki.

The Perfume Shop poinformował również, że przychody firmy były napędzane przez 30-procentowy (w stosunku do roku ubiegłego) wzrost sprzedaży klasycznych perfum, o 3 proc. wzrosła sprzedaż perfumeryjnych nowości. Jeśli chodzi o zestawy prezentowe, sprzedano ich o 2 proc. więcej, niż przed ubiegłorocznym Dniem Matki.

Klienci chętnie korzystali z promocji w tym okresie, a największy ruch w swoim sklepie internetowym The Perfume Shop odnotował 25 marca, kiedy to odnotowano 69-procentowy wzrost zakupów perfum w porównaniu z rokiem 2024.

Co ciekawe, 35 proc. wszystkich zamówień w ostatnim tygodniu marca pochodziło od klientów korzystających z usługi dostawy następnego dnia (next day delivery). Zamawiający często decydowali się na usługi personalizacji prezentów (ozdobne opakowania, grawerunki).

Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezenty. Cieszymy się, że tak wiele klientów wybrało perfumy, aby uczcić swoje matki.Perfumy to osobisty i trwały prezent, a tegoroczna sprzedaż naprawdę to odzwierciedla, pokazując znaczne wzrosty zarówno klasycznych, jak i najnowszych zapachów. Także nasze usługi personalizacji cieszyły się większą popularnością, niż kiedykolwiek wcześniej, pokazując, ile uwagi poświęca się wyborowi idealnych perfum – skomentowała dyrektor ds. obsługi klienta w The Perfume Shop, Karen Harris. – Niezależnie od tego, czy jest to grawerowany flakon, czy ozdobnie zapakowany zestaw upominkowy, jesteśmy zachwyceni, że pomogliśmy tak wielu klientom uczynić Dzień Matki wyjątkowym dniem w tym roku.

Wolumen sprzedaży The Perfume Shop wzrósł o 16 proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniego roku, przy czym od 3 do 10 marca sprzedano 140 tys. flakoników perfum. W lutym, z okazji Walentynek, sieć sprzedała 240 tys. sztuk perfum.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 07:47