StoryEditor
Perfumerie
24.05.2021 00:00

Moja mama mój cały świat! Drogerie na Dzień Matki oferują promocje, zestawy i konkursy

Zestawy prezentowe, promocje, konkursy, zabawy, inspiracje makijażowe i zapachowe - tak drogerie świętują dzień najbliższej osoby w życiu każdego z nas.

26 maja świętujemy dzień osoby, której zawdzięczamy przyjście na świat. Tę okazję tradycyjnie celebrują sieci drogeryjne i perfumeryjne. Oto, co przygotowały w tym roku dla naszych mam.

Maj miesiącem uśmiechu

Drogerie Koliber przypominają: "Zbliża się wyjątkowe święto każdej mamy!  A w tym dniu szczególnie pragniemy wywołać uśmiech na jej twarzy. Miły gest, uścisk i bliskość to są wartości bezcenne  Resztę znajdziecie w Drogeriach Koliber - nasze konsultantki doradzą najlepsze produkty dla każdej wyjątkowej mamy!" W dniach 24-29 maja sieć oferuje promocje rozmaitych kosmetyków.

Drogerie Natura proponują makijażowe inspiracje na wyjątkowy dzień - Dzień Mamy.  "Kosmetyczne hity nawet do -60% czekają na Ciebie w Twojej stacjonarnej drogerii Natura oraz drogerii online. Z którego kosmetyku najbardziej ucieszyłaby się Twoja mama?" - zastanawiają się Drogerie Natura.

Drogeria Jasmin  w Poznaniu przy Batorego przypomina o zabawie na Dzień Mamy. "Oczaruj swoją Mamę prezentem. To już 26 maja. Nie masz pomysłu na upominek? Weź udział w naszej zabawie i wygraj rewelacyjny zestaw kosmetyczny! By otrzymać prezent o wartości powyżej 100 zł wystarczy polubić i udostępnić post. Napisać najpiękniejsze życzenia dla swojej Mamy. Życzenia, które wybierzemy ,które nam się spodobają zostaną nagrodzone prezentem. Mamy 2 prezenty, drugi równie piękny jest niespodzianką. Kto otrzyma nagrody? Informacja 27.05 z rana. Odbiór prezentów mile widziany w naszej drogerii. Możesz też przyjść do nas - my chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego upominku!"

Drogerie Polskie apelują do zapominalskich: "Nie zapomnij o prezencie na Dzień Matki! A czy mamy kochają markę Pierre Rene? Zdecydowanie tak!" Dlatego specjalnie z okazji ich święta w sieci drogerii dostępne są produkty tej marki w promocji - wszystkie podkłady i bazy -30 proc.

Moja mama mój cały świat

"Do Dnia Matki zostały już tylko dwa dni! Dlatego mamy dla Was kilka propozycji zestawów prezentowych od bestsellerowych marek. Z którego z nich najbardziej ucieszyłaby się Wasza mama?" Sieć perfumerii Sephora proponuje znalezienie idealnego prezentu na Dzień Matki spośród jej zestawów prezentowych.

"Moja mama, moja opoka, mój świat. Jeśli jest jakiś dzień, w którym możemy to udowodnić, to właśnie w Dzień Matki! Tak, podarujmy jej bukiet miłości...Odkryj różne pomysły na prezenty na Dzień Matki 2021, wypełnione zapachami i kolorami" - pisze na swojej stronie Sephora oferując z tej okazji "najpiękniejsze kompozycje kwiatowe zamknięte w kultowych perfumach, czarujące produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała, a także wybrane prezenty od 79zł. Dzięki naszym bezpłatnym, spersonalizowanym usługom, możesz sprawić jej niezapomniany prezent. Teraz tylko od Ciebie zależy, jak rozpieścisz mamę 26 maja!" 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 22:12