StoryEditor
Perfumerie
14.05.2020 00:00

Nowe perfumerie Douglas w Chełmie i w Kołobrzegu

Do sieci perfumerii Douglas dołączają dwie nowe placówki – w Chełmie i Kołobrzegu. Obie mieszczą się w galeriach handlowych.

Douglas otwiera dwie nowe perfumerie. Pierwsza znajduje się w uruchomionej niedawno Galerii Chełm. Sklep o powierzchni 196 mkw. usytuowany jest na parterze i czynny w godzinach otwarcia centrum handlowego - od poniedziałku do czwartku między 9:00 a 21:00, a w piątki i soboty od 9:00 do 22:00.

W piątek 15 maja z kolei otwarta zostanie perfumeria w kołobrzeskiej galerii handlowej Hosso II przy ul. Armii Krajowej 10, w ścisłym centrum miasta. Perfumeria zajmująca ponad 195 mkw. powierzchni będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, w niedzielę 10:00-20:00.

Nowe perfumerie Douglas urządzone są w nowoczesnej stylistyce. We wnętrzach dominuje biel. Zastosowano w nich podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Na klientów czekają w nich produkty ponad 370 marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także marki medyczne, jak Norel Dr Wilsz, organiczne i naturalne, takie jak Mario Badescu, marki makijażowe – Nudestix, Dior, Lancome. W asortymencie Douglas znajdziemy także produkty nowych konceptów, zdobywających popularność szczególnie wśród młodych odbiorców, np. The Ordinary, czy St Tropez. Firma systematycznie poszerza także portfolio polskich marek – w nowych perfumeriach znajdziemy m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Proraso, Neonail.

W perfumeriach obowiązują obostrzenia i zasady bezpieczeństwa związane z testowaniem produktów. – Ważnym elementem naszej oferty jest doradztwo naszych konsultantów w zakresie pielęgnacji i makijażu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Obecnie ze względu na pandemię, musieliśmy ograniczyć możliwości testowania kosmetyków. Zarówno produkty do makijażu , jak i pielęgnacyjne mogą być aplikowane wyłącznie przez konsultantów z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa – wyjaśnia.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Prowadzi ponad 2400 perfumerii w   21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie 142 perfumerie Douglas, zlokalizowane w ponad 70 miastach, w galeriach handlowych i na prestiżowych ulicach.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. lipiec 2025 22:46