StoryEditor
Perfumerie
14.05.2020 00:00

Nowe perfumerie Douglas w Chełmie i w Kołobrzegu

Do sieci perfumerii Douglas dołączają dwie nowe placówki – w Chełmie i Kołobrzegu. Obie mieszczą się w galeriach handlowych.

Douglas otwiera dwie nowe perfumerie. Pierwsza znajduje się w uruchomionej niedawno Galerii Chełm. Sklep o powierzchni 196 mkw. usytuowany jest na parterze i czynny w godzinach otwarcia centrum handlowego - od poniedziałku do czwartku między 9:00 a 21:00, a w piątki i soboty od 9:00 do 22:00.

W piątek 15 maja z kolei otwarta zostanie perfumeria w kołobrzeskiej galerii handlowej Hosso II przy ul. Armii Krajowej 10, w ścisłym centrum miasta. Perfumeria zajmująca ponad 195 mkw. powierzchni będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, w niedzielę 10:00-20:00.

Nowe perfumerie Douglas urządzone są w nowoczesnej stylistyce. We wnętrzach dominuje biel. Zastosowano w nich podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Na klientów czekają w nich produkty ponad 370 marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także marki medyczne, jak Norel Dr Wilsz, organiczne i naturalne, takie jak Mario Badescu, marki makijażowe – Nudestix, Dior, Lancome. W asortymencie Douglas znajdziemy także produkty nowych konceptów, zdobywających popularność szczególnie wśród młodych odbiorców, np. The Ordinary, czy St Tropez. Firma systematycznie poszerza także portfolio polskich marek – w nowych perfumeriach znajdziemy m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Proraso, Neonail.

W perfumeriach obowiązują obostrzenia i zasady bezpieczeństwa związane z testowaniem produktów. – Ważnym elementem naszej oferty jest doradztwo naszych konsultantów w zakresie pielęgnacji i makijażu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Obecnie ze względu na pandemię, musieliśmy ograniczyć możliwości testowania kosmetyków. Zarówno produkty do makijażu , jak i pielęgnacyjne mogą być aplikowane wyłącznie przez konsultantów z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa – wyjaśnia.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Prowadzi ponad 2400 perfumerii w   21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie 142 perfumerie Douglas, zlokalizowane w ponad 70 miastach, w galeriach handlowych i na prestiżowych ulicach.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
08.05.2024 14:56
Sephora ma kolejną perfumerię w Polsce
Otwarcie perfumerii Sephora w centrum handlowym Forum Koszalin w Koszaliniefot. DANIEL REMIAN
Sieć Sephora otworzyła swój kolejny salon sprzedaży. Perfumeria powstała w centrum handlowym Forum Koszalin. Działa w niej punkt click & collect, w którym można odbierać zakupy zrobione online.

Sephora otworzyła nową perfumerię w Koszalinie. To drugi salon sprzedaży perfumeryjnej sieci w tym  mieście.

Blisko 300-metrowa perfumeria znajduje się na parterze centrum handlowego Forum Koszalin, tuż przy wejściu do galerii od ulicy Paderewskiego.

Tradycyjnie w perfumerii można kupić kultowe marki kosmetyczne, w tym takie, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, a wśród nich kultowe marki makijażowe, takie jak Rare Beauty oraz Milk Makeup (niedostępne wcześniej w Koszalinie), pielęgnacyjne nowości od: Glow Recipe, Eisenberg, Sephora Collection, Ole Henriksen, Drunk Elephant oraz zapachowe - jak na przykład Salvatore Ferragamo.

Perfumeria oferuje usługi pielęgnacyjne i makijażowe oraz profesjonalne doradztwo i pomoc w zakupach. To także nowy punkt na mapie Koszalina, w którym dzięki usłudze Click & Collect można odebrać zakupy zrobione w internetowym sklepie Sephory.

Perfumeria w Forum Koszalin została otwarta 26 kwietnia br. Z okazji otwarcia 50 klientów otrzymało prezenty-niespodzianki. Odwiedzający Sephorę tego dnia mogli również skorzystać z bezpłatnych konsultacji dotyczących pielęgnacji skóry i makijażu.

Czytaj także: Rihanna wprowadza Fenty Beauty do Sephora w Chinach

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 80 perfumerii w największych miastach Polski. Od 2014 roku działa jej sklep internetowy sephora.pl   

Czytaj także: Sephora wycofuje się z rynku południowokoreańskiego

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
/ Douglas
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.
Gallery
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła dziś 150. sklep w Polsce.

- To wielkie osiągnięcie. Dzięki temu krokowi Douglas kontynuuje swoją strategię ekspansji w kraju, w którym beauty premium wyraźnie rośnie. Koncentrujemy się na wzroście zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Odkąd Douglas wszedł na polski rynek ponad 23 lata temu, firma stale wzmacnia swoją obecność, zarówno otwierając nowe sklepy, jak i modernizując istniejące. W bieżącym roku obrotowym Douglas otworzył już 6 nowych sklepów w Polsce i odnowił 5 istniejących. Ponadto na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką gamę dodatkowych marek — napisał w mediach społecznościowych Sander van der Laan, CEO Douglasa i pogratulował Agnieszce Mosukrek-Zava, prezesce Douglasa w Polsce oraz całemu teamowi.

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 kw., stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom" Douglas ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma  umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas poszerza także swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 16:22