StoryEditor
Perfumerie
17.07.2020 00:00

Pomimo pandemii Douglas nie zwalnia tempa - w lipcu trzy perfumerie pokażą się w nowej odsłonie

Sieć Douglas poszerza działalność o nową lokalizację w Krakowie w Galerii Kazimierz i powiększa już istniejące. W Bonarka City Center powstanie perfumeria w zupełnie nowej odsłonie architektonicznej. Będzie ona największym House of Beauty Douglas w mieście. Firma powiększyła także salon w Galerii Jurajskiej w Częstochowie - teraz znajduje się w samym sercu tego obiektu handlowego. 

Perfumeria w Galerii Kazimierz jest już ósmą lokalizacją Douglas w stolicy Małopolski. Lokal o powierzchni ponad 200 mkw. otwarty został w koncepcji, która współgra z designem i charakterem otaczającej ją dzielnicy. Także w lipcu otwarta zostanie flagowa krakowska perfumeria Douglas w Bonarka City Center. Tutaj klienci zaproszeni będą do zupełnie nowej, innowacyjnie zaaranżowanej przestrzeni utrzymanej w złotej kolorystyce.

Nowoczesny House of Beauty zostanie znacząco rozbudowany i będzie zajmował powierzchnię ponad 530 mkw. Oprócz produktów ze standardowej oferty sieci na klientów będą czekać strefy tematyczne, w tym z niszowymi markami perfumeryjnymi, a także oferta serwisowa w gabinecie kosmetycznym. W Częstochowie z kolei, powiększoną perfumerię w Galerii Jurajskiej przeniesiono do lokalu o powierzchni 290 mkw. 

- Cieszymy się, że mimo, trudnego okresu po pandemii udało nam się zrealizować te planowane od dłuższego czasu inwestycje - mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

- Jestem przekonana, że Douglas w nowej odsłonie zdobędzie jeszcze większe zainteresowanie ze strony Polek, które doceniają najnowsze trendy, jak i wyjątkową obsługę naszych nieocenionych konsultantów. Nasi eksperci dbają o zachowanie wyjątkowej atmosfery i doradztwo na najwyższym poziomie, nawet gdy ze względu na obecną sytuację post-covid, część usług związanych z testowaniem produktów musiała zostać ograniczona. Cieszymy się także, że mimo dużego zainteresowania zakupami online, wciąż widoczna jest perspektywa na rozwój sklepów stacjonarnych - dodaje

W perfumeriach urządzonych w eleganckiej, nowoczesnej stylistyce wzbogaconej rozwiązaniami multimedialnymi, na klientów czekają eksperci Douglas, którzy pomogą indywidualnie dobrać kosmetyki i perfumy z portfolio obejmującego przeszło 370 marek. Nowe perfumerie mają być nie tylko źródłem urodowych inspiracji, ale przede wszystkim zapewnić mają doznania zakupowe na najwyższym poziomie.

Dlatego też zaoferują produkty, wśród których są nie tylko bestsellerowe międzynarodowe marki, takie jak Kylie Skin, Caudalie, Sol de Janeiro, ale też marki pielęgnacyjne medyczne (np. Norel Dr Wilsz), organiczne i naturalne (m.in. Mario Badescu) oraz makijażowe (m.in. Laura Mercier, Iconic London) czy też młode brandy, które szybko zdobyły popularność i zaufanie konsumentów, jak choćby Mokosh, Resibo, Proraso.

Douglas systematycznie wprowadza także do oferty coraz więcej rodzimych, polskich marek. Zarówno w perfumeriach, jak i na Douglas.pl kupić można kosmetyki Yonelle, Dr Irena Eris, i wiele innych. Oferta zapachów obejmie nie tylko hity największych marek, ale także tak niszowe marki jak Tom Ford, Kilian, czy Jo Malone London. W Bonarce, w strefie zapachów niszowych, klienci znajdą także m.in. Giorgio Armani Prive, Serge Lutens oraz Roos & Roos.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. W Polsce firma zarządza siecią 143 perfumerii, zlokalizowanych w ponad 70 miastach – zarówno w największych metropoliach, jak i miastach będących popularnymi ośrodkami turystycznymi, m.in. w Kołobrzegu, Toruniu, Gdyni czy Zakopanem. Swoją silną pozycję w Europie zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.Douglas
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła dziś 150. sklep w Polsce.

- To wielkie osiągnięcie. Dzięki temu krokowi Douglas kontynuuje swoją strategię ekspansji w kraju, w którym beauty premium wyraźnie rośnie. Koncentrujemy się na wzroście zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Odkąd Douglas wszedł na polski rynek ponad 23 lata temu, firma stale wzmacnia swoją obecność, zarówno otwierając nowe sklepy, jak i modernizując istniejące. W bieżącym roku obrotowym Douglas otworzył już 6 nowych sklepów w Polsce i odnowił 5 istniejących. Ponadto na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką gamę dodatkowych marek - napisał w mediach społecznościowych Sander van der Laan, CEO Douglasa i pogratulował Agnieszce Mosukrek-Zava, prezes Douglasa w Polsce oraz całemu teamowi. 

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 kw., stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom" Douglas ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma  umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas poszerza także swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2024 11:51
Grupa Douglas przyspiesza trend wzrostowy w II kwartale i zmniejsza dług o 1 mln euro
Sieć perfumerii odnotowała zadowalające dla siebie wyniki.wiadmoscikosmetyczne.pl
Grupa Douglas zanotowała 11,5 proc. wzrost sprzedaży netto w drugim kwartale roku finansowego 2023/24, od stycznia do marca, według wstępnych danych. Wzrost ten był napędzany przez oba kanały sprzedaży: w sklepach stacjonarnych o 12 proc., a w handlu elektronicznym o 10,7 proc. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach, również w pierwszej połowie roku obrotowego.

Douglas Group przyspieszyła swoją ścieżkę wzrostu w niedawno zakończonym drugim kwartale roku finansowego 2023/24: od stycznia do marca sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 11,5 proc. na podstawie wstępnych i niezbadanych danych. Wzrost napędzany był przez oba kanały; Podczas gdy sprzedaż w sklepach wzrosła o 12 proc., sprzedaż w handlu elektronicznym wzrosła o 10,7 proc. Wszystkie segmenty przyczyniły się do ogólnego wzrostu i nadal rosły w stosunku do roku poprzedniego także w pierwszej połowie roku obrotowego.

Jednocześnie grupa jeszcze bardziej utorowała drogę na przyszłość dzięki kompleksowemu refinansowaniu i kolejnemu krokowi w kierunku delewarowania. Po wejściu na giełdę we Frankfurcie grupa pozyskała nowe finansowanie w łącznej wysokości 1,6 miliarda euro na znacznie lepszych warunkach i znacznie obniżyła wskaźnik dźwigni z poprzedniego poziomu 4,0x do ok. 2,7x (obliczony na podstawie skorygowanej EBITDA (LTM) i płynności na dzień 31.12.2023). Oznacza to, że oczekuje się, że roczne płatności odsetkowe grupy zostaną obniżone nawet o 100 mln euro.

Po bardzo dobrym rozpoczęciu roku finansowego w okresie świątecznym, zaliczyliśmy kolejny doskonały kwartał. Wyniki stanowią imponującą demonstrację atrakcyjności naszej oferty, naszej wyjątkowej lojalności klientów i odporności naszego modelu omnichannel. Oznacza to również jedenaście kolejnych kwartałów całkowitego wzrostu sprzedaży – wyraźny znak, że jesteśmy na dobrej drodze.

powiedział Sander van der Laan, dyrektor generalny Grupy Douglas.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 04:23