StoryEditor
Perfumerie
31.08.2023 09:55

Sephora chce podtrzymać letnią atmosferę. Podczas Summer Club w Elektrowni Powiśle pokaże nowości i trendy

Pastel Look, Glitter Look i Colorful Summer to trzy makijaze promowane przez Sephorę tego lata. Bedzie je można przetestowac na sobie podczas Sephora Summer Club w dniach 1-2 września / Sephora
Sephora Summer Club odbędzie się w dniach 1-2 września w Elektrowni Powiśle. Perfumeria wraz z partnerskimi markami będzie prezentować trendy w makijażu i nowości. Eksperci na co dzień pracujący z klientami w perfumeriach z całej Polski będą natomiast wykonywać wszystkim zainteresowanym bezpłatne mini makijaże. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Sephora, korzystając z ostatnich dni lata, szykuje wydarzenie organizowane z partnerskimi markami. Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle odbędzie się Sephora Summer Club.

W specjalnie zaaranżowanej strefie, zespół ekspertów przez dwa dni (1-2 września), od godziny 12.00 do 22.00 czekać będzie na wszystkich tych, którzy chcą odkrywać i eksperymentować ze swoim wyglądem, poznawać nowości kosmetyczne i nadal cieszyć się latem. Wśród atrakcji zaplanowano konkursy z nagrodami, a także upominki od partnerów.

W strefie makijażu odwiedzających czekać będą trendy w makijażu i nowości marek: Sephora Collection, Rare beauty by Selena Gomez, Tarte, Benefit, Fenty Beauty, Anastasia Beverly Hills, Lancome, YSL, Too Faced. Skorzystać będzie można tu z bezpłatnych mini makijaży, które wykonają eksperci na co dzień pracujący z klientami w perfumeriach Sephora z całej Polski.

Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska mówi:

Wakacje, tak jak i cały sezon letni to doskonała okazja do tego, by poeksperymentować ze swoim wyglądem, spróbować tego, na co w innych okolicznościach nie mamy czasem odwagi.

Dlatego podczas zbliżającego się wydarzenia topowi makijażyści marek serwować będą m.in. trzy wiodące makijaże, które Sephora promowała w perfumeriach oraz na kanałach w mediach społecznościowych z hasztagiem #PastelLook, #GlitterLook oraz #ColorfulSummer. Do tego dołączy  pełen blasku makijaż dla mężczyzn. Wrześniowe wydarzenie to okazja, by przetestować je na sobie.

Wydarzenie nie ogranicza się jednak do tematu makijażu. W strefie skin care odwiedzający będą mogli skorzystać z porad ekspertów ds. pielęgnacji i odkryć produkty marek: Laneige, Erborian, YSL, Lancome, Benefit, Sephora Collection. Natomiast w strefie hair care styliści włosów pokażą możliwości produktów marki Bumble and Bumble oraz urządzeń marki Dyson.

Kolejne atrakcje na odwiedzających czekać będą w strefie zapachów.. Wraz z ekspertami marek Boss oraz Armani, czekać tu będą zapachowe nowości i klasyki. Podczas Sephora Summer Club dokonać też będzie można personalizacji swoich ubrań i podkręcić swój wygląd zmywalnym, letnim tatuażem.

Wydarzenie ma być dla Sephory równię okazją do przybliżenia programu benefitowo-lojalnościowego dla stałych klientów. Niedawno zyskał on nową formułę oraz zmienił nazwę. Przedstawiciele perfumerii będą odkrywać przed odwiedzającymi wszystkie jego zalety i czekające w nim atrakcje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
22.10.2025 15:48
Lagardère i Aelia.pl: pięć lat duty free w internecie
Marzena Szulc

Pięć lat temu Lagardere Travel Retail zdecydowało o przeniesieniu sklepów duty free Aelia z lotnisk – do online. Dzięki temu miały stać się dostępne dla szerszego grona klientów. Teraz firma podsumowała efekty tego posunięcia i jego biznesowej opłacalności.

Internetowa odsłona sklepu, czyli Aelia.pl, została uruchomiona w 2020 roku. Od samego początku właściciel platformy, czyli Lagardère Travel Retail, skoncentrował się na  mocnym poszerzaniu asortymentu.

W ciągu tych pięciu lat Aelia.pl wprowadziła do sprzedaży w kanale online tysiące produktów, współpracując z 230 czołowymi markami. Wśród nich znaleźli się tacy giganci kosmetyczni, jak Tom Ford, Clarins, Prada, Hermes, La Mer. Ofertę rozszerzano o kategorie travel oraz lifestyle, w tym produkty premium.

Rola e-commerce nadal rośnie – potwierdza Paweł Opałko, szef działu Digital w Lagardère Travel Retail Polska. – Konsekwentnie wprowadzamy w naszym sklepie nowości: od personalizowanych rekomendacji produktowych opartych na sztucznej inteligencji, po rozwiązania łączące doświadczenie lotniskowe z innowacjami cyfrowymi. Naszym celem pozostaje niezmiennie utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientem. Nie tylko podczas podróży, ale wszędzie i o każdej porze – dodaje Opałko.

Lagardère Travel Retail podkreśla, że kluczowym aspektem w przypadku sklepu Aelia.pl jest dbałość o wysoką jakość obsługi: intuicyjność zakupów, szybka i bezpieczna dostawa towaru do klientów.

Lagardère Travel Retail pozostaje liderem kanału travel duty w Polsce, a marką numer jeden, stworzoną do potrzeb portów lotniczych jest Aelia Duty Free. W Polsce firma zarządza siecią blisko tysiąca punktów sprzedaży, działających pod 40 markami – poza Aelią są to sieci 1Minute Smacznego!, Inmedio, Relay.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
15.10.2025 22:22
LVMH wraca na ścieżkę wzrostu dzięki wynikom Sephory i działowi beauty
Sieć Sephora utrzymała swoją dominującą pozycję, wpływając na poprawę globalnych wyników LVMH Marzena Szulc

LVMH, francuski gigant skupiający w swoim portfolio szereg luksusowych marek, powrócił w trzecim kwartale 2025 na ścieżkę wzrostu. Przyczyniły się do tego wyniki marek kosmetycznych oraz utrzymująca się dynamika Sephory. Po wielu miesiącach globalnego spowolnienia na rynku dóbr luksusowych, grupa LVMH odnotowała 1-procentowy organiczny wzrost przychodów. Zdaniem ekspertów może to stanowić pierwsze symptomy ożywienia.

LVMH odnotował przychody w wysokości 58,1 mld euro w ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku, co oznacza ogólny spadek o 2 proc. Koncern uzasadniał to presją inflacyjna, zmiennymi kursami walut i spadkiem popytu na dobra luksusowe w Chinach i USA. Jednak wszystkie działy odnotowały poprawę w trzecim kwartale, co LVMH odczytuje jako „powrót do dynamiki wzrostu”.

Sytuacja w Europie i USA utrzymuje się na stabilnym poziomie, natomiast na rynkach azjatyckich odnotowano „zauważalną poprawę” w porównaniu z rokiem 2024. Jedynie w Japonii odnotowano spadek w ujęciu rok do roku.

Dział perfum i kosmetyków LVMH odnotował w 3 kwartale wzrost o 2 proc., do czego w dużym stopniu przyczyniły się globalne wzrosty sprzedaży marek Guerlain i Dior Beauty

Sieć Sephora utrzymała swoją dominującą globalnie pozycję, osiągając 3-procentowy wzrost sprzedaży kosmetyków selektywnych w ciągu 9 miesięcy 2025 roku (rosnąc w trzecim kwartale do 7 proc.). Firma odnotowała duży wzrost, zdobywając udziały rynkowe w kluczowych regionach i wzmacniając omnichannel. Najważniejsze premiery tego roku (takie jak marka Rhode Hailey Bieber) spotkały się z rekordowym popytem. Sephora kontynuowała rozszerzanie portfolio swoich marek oraz liczbę fizycznych sklepów.

Dla porównania, w tym samym czasie największy dział grupy LVMH (fashion i akcesoria skórzane) odnotował spadek przychodów o 6 proc.  

Pomimo słabego początku roku, LVMH podkreśla, że pozostaje pewne swojej długoterminowej strategii wzrostu.

W niepewnym otoczeniu gospodarczym i geopolitycznym Grupa pozostaje pewna siebie i będzie kontynuować strategię skoncentrowaną na ciągłym zwiększaniu atrakcyjności swoich marek – poinformowało LVMH w oświadczeniu. Najnowsze dane wskazują, że LVMH (jak i cały sektor dóbr luksusowych) może osiągnąć stabilizację po miesiącach spadków.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2025 20:03