StoryEditor
Perfumerie
31.08.2023 09:55

Sephora chce podtrzymać letnią atmosferę. Podczas Summer Club w Elektrowni Powiśle pokaże nowości i trendy

Pastel Look, Glitter Look i Colorful Summer to trzy makijaze promowane przez Sephorę tego lata. Bedzie je można przetestowac na sobie podczas Sephora Summer Club w dniach 1-2 września / Sephora
Sephora Summer Club odbędzie się w dniach 1-2 września w Elektrowni Powiśle. Perfumeria wraz z partnerskimi markami będzie prezentować trendy w makijażu i nowości. Eksperci na co dzień pracujący z klientami w perfumeriach z całej Polski będą natomiast wykonywać wszystkim zainteresowanym bezpłatne mini makijaże. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Sephora, korzystając z ostatnich dni lata, szykuje wydarzenie organizowane z partnerskimi markami. Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle odbędzie się Sephora Summer Club.

W specjalnie zaaranżowanej strefie, zespół ekspertów przez dwa dni (1-2 września), od godziny 12.00 do 22.00 czekać będzie na wszystkich tych, którzy chcą odkrywać i eksperymentować ze swoim wyglądem, poznawać nowości kosmetyczne i nadal cieszyć się latem. Wśród atrakcji zaplanowano konkursy z nagrodami, a także upominki od partnerów.

W strefie makijażu odwiedzających czekać będą trendy w makijażu i nowości marek: Sephora Collection, Rare beauty by Selena Gomez, Tarte, Benefit, Fenty Beauty, Anastasia Beverly Hills, Lancome, YSL, Too Faced. Skorzystać będzie można tu z bezpłatnych mini makijaży, które wykonają eksperci na co dzień pracujący z klientami w perfumeriach Sephora z całej Polski.

Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska mówi:

Wakacje, tak jak i cały sezon letni to doskonała okazja do tego, by poeksperymentować ze swoim wyglądem, spróbować tego, na co w innych okolicznościach nie mamy czasem odwagi.

Dlatego podczas zbliżającego się wydarzenia topowi makijażyści marek serwować będą m.in. trzy wiodące makijaże, które Sephora promowała w perfumeriach oraz na kanałach w mediach społecznościowych z hasztagiem #PastelLook, #GlitterLook oraz #ColorfulSummer. Do tego dołączy  pełen blasku makijaż dla mężczyzn. Wrześniowe wydarzenie to okazja, by przetestować je na sobie.

Wydarzenie nie ogranicza się jednak do tematu makijażu. W strefie skin care odwiedzający będą mogli skorzystać z porad ekspertów ds. pielęgnacji i odkryć produkty marek: Laneige, Erborian, YSL, Lancome, Benefit, Sephora Collection. Natomiast w strefie hair care styliści włosów pokażą możliwości produktów marki Bumble and Bumble oraz urządzeń marki Dyson.

Kolejne atrakcje na odwiedzających czekać będą w strefie zapachów.. Wraz z ekspertami marek Boss oraz Armani, czekać tu będą zapachowe nowości i klasyki. Podczas Sephora Summer Club dokonać też będzie można personalizacji swoich ubrań i podkręcić swój wygląd zmywalnym, letnim tatuażem.

Wydarzenie ma być dla Sephory równię okazją do przybliżenia programu benefitowo-lojalnościowego dla stałych klientów. Niedawno zyskał on nową formułę oraz zmienił nazwę. Przedstawiciele perfumerii będą odkrywać przed odwiedzającymi wszystkie jego zalety i czekające w nim atrakcje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.07.2024 14:48
Douglas Beauty Store – nowy koncept sieci w kolejnych perfumeriach
Douglas sukcesywnie modernizuje swoje perfumerie w PolsceDouglas

Sieć Douglas sukcesywnie modernizuje swoje perfumerie dostosowując je do najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store.

Douglas Beauty Store to nowy koncept perfumerii Douglas. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, jest on daleki od tradycyjnego modelu perfumerii – przede wszystkim łączy dwa światy, online i offline. Do tego modelu sieć dostosowuje swoje najważniejsze sklepy w Polsce.

Po perfumerii w centrum handlowym Avenida w Poznaniu modernizację przeszły salony w galerii Omni Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku, otwierane są 26 i 27 lipca br.

image
Perfumeria Douglas w centrum handlowym Madison w Gdańsku
fot. Douglas

Perfumeria w galerii Madison Gdańsk o powierzchni 260 mkw. oraz w galerii Omni Molo Szczecin o powierzchni 255 mkw. zostały zaaranżowane według najwyższych standardów i aktualnych wymogów. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia. Na salach sprzedaży zostały zamontowane nowe meble oraz podwieszane sufity. W salonach wprowadzono elementy identyfikacji wizualnej, a także ekrany digital i multimedialne witryny, które wpływają na funkcjonalność i estetykę wnętrz.

–  Przy rewitalizacjach perfumerii stawiamy na duże i zauważalne zmiany, by móc przedstawić klientowi szereg możliwości, jakie oferujemy i maksymalnie ułatwić mu zakupy. Niezmiennie istotnym punktem strategii jest zapewnienie mu prawdziwie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, zarówno poprzez rozwój naszej oferty usług, jak i szerokiego wachlarza marek oraz produktów. Unowocześnienia perfumerii w Gdańsku i Szczecinie wpisują się w tę strategię i przenoszą nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Generalna strategia rozwoju Douglasa opiera się na modelu omnichannel i w kierunku rozwiązań łączących kanały offline i online prowadzone są wszystkie działania sieci.

Do nich należą także różne formy dostaw produktów i możliwość składania zamówień z poziomu perfumerii  w sklepie online Douglasa. Zamówienia można odbierać w pefumerii i w domu. Najnowsza opcja to Click & Collect Express, czyli dostawa w ciągu 2 godzin.

W aplikacji Douglas klienci mogą robić zakupy, a także wirtualnie „przymierzać makijaż”, dzięki funkcji Beuaty Mirror.

image
Stanowisko makijażowe w perfumerii Douglas w galerii Omni Molo w Szczecinie
fot. Douglas

Douglas rozwija także przestrzeń usługową. Klienci sieci mogą skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych w 30 stałych gabinetach SPA w wybranych perfumeriach oraz w 13 mobilnych kabinach SPA w całej Polsce. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Dodatkowo, w każdej perfumerii klienci mogą skorzystać z indywidualnych porad w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, a także bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatnego 5 min. makijażu.

W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Rozwija cały czas sprzedaż online i prowadzi 150 perfumerii. W 2023 r. marka uruchomiła 17 nowych sklepów w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 lokalizacjach. W swoich perfumeriach sieć prowadzi także blisko 40 salonów SPA. Rocznie Douglas dodaje do swojej oferty ponad 90 nowych marek.

Grupa Douglas rozwija swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online. W roku finansowym 2022/23 detalista osiągnął sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniał około 18 tys. osób w całej Europie. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku).

Czytaj także: Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
22.07.2024 17:10
Douglas wprowadził ekspresowe dostawy w modelu click & collect
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć perfumerii Douglas powiększa paletę dostaw produktów kupionych przez klientów w jej internetowym sklepie. Nowością są dostawy ekspresowe z odbiorem w perfumerii.

Douglas działa w modelu omnichannel i wprowadza rozwiązania, które ten model umacniają. Nowością w Polsce są dostawy click & collect express. Produkt kupiony online jest do odbioru w perfumerii w ciągu dwóch godzin. Usługa ta została wprowadzona w całej sieci perfumerii, na którą składa się już 150 placówek. Klienci w Polsce mogą kupować produkty z oferty Douglasa stacjonarnie i online. Mogą złożyć także zamówienie zakupów w e-sklepie u konsultantki w drogerii z dostawą do domu lub do perfumerii.

image
Douglas
Grupa Douglas rozwija swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online. W roku finansowym 2022/23 detalista osiągnął sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniał około 18 tys. osób w całej Europie. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku).

Niedawno zarząd firmy podniósł prognozy wzrostu sprzedaży na bieżący rok z 7 proc. do ok. 8,5 proc. Stało się tak po tym jak w kolejnym kwartale firma osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.

Czytaj więcej: Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach

W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Rozwija cały czas sprzedaż online i prowadzi 150 perfumerii. W 2023 r. marka uruchomiła 17 nowych sklepów w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 lokalizacjach. W swoich perfumeriach sieć prowadzi także blisko 40 salonów SPA. Rocznie Douglas dodaje do swojej oferty ponad 90 nowych marek.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 07:18