StoryEditor
Perfumerie
17.05.2024 17:05

Sephora otworzyła kolejną perfumerię w Wielkiej Brytanii

Beauty Hub - serce perfumerii Sephora, miejsce do konsultacji i zabiegów / Sephora, Trafford Centre
Sephora kontynuuje swój powrót do UK. Po dwóch nowych perfumeriach otworzyła megasklep w Manchesterze, w Trafford Centre.

Sephora powróciła do Wielkiej Brytanii po 18 latach w 2023 r. otwierając dwie perfumerie w Londynie w centrach handlowych Westfield.  

Kolejna inwestycja w UK tej detalicznej sieci należącej do luksusowej grupy LVMH nastąpiła w Manchesterze. 16 maja br. Sephora otworzyła swoje drzwi dla klientów w Trafford Centre.

Sarah Boyd, dyrektor zarządzająca Sephora UK, powiedziała: - Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia Sephora do Manchesteru, jednego z najbardziej tętniących życiem miast kosmetycznych w Wielkiej Brytanii. Rozszerzenie naszej obecności poza Londyn to coś, o co tak bardzo zabiegali konsumenci, a my uważnie ich słuchamy, podejmując decyzję, gdzie się udać dalej. Trafford Centre, znane ze swojej kultowej atmosfery i różnorodnej oferty handlowej, to idealna lokalizacja dla naszego trzeciego sklepu.

Czytaj także: Sephora wycofuje się z rynku południowokoreańskiego

W nowej perfumerii zadebiutowały także nowe marki, w tym Adwoa Beauty, Relevant, STRAAND, Salt & Stone i Naked Sundays. TATCHA, Glow Hub, Glow Recipe, Coco Cosmetics i Danessa Myricks dołączyły do kultowych marek oferowanych przez Sephorę, takich jak Fenty Beauty, MILK Makeup, Kosas, Drunk Elephant, Sol de Janeiro.

Sephora w w Trafford Centre ma 500 mkw., a jej ultranowoczesne wnętrze nawiązuje do charakterystycznego projektu londyńskiego sklepu, z miękkimi geometrycznymi kształtami, nastrojowym oświetleniem, teksturowanymi wykończeniami i zielenią.  

Jedną z atrakcji sklepu jest Beauty Hub, w którym klienci mogą spotkać się z profesjonalistami, aby skorzystać z konsultacji lub poddać się zabiegowi na skórę. W ofercie znajduje się również Brow Bar Benefit Cosmetics, który oferuje szereg usług, w tym laminację brwi, depilację woskiem i koloryzację.

Inne funkcje nowego sklepu obejmują Sephora Lip Bar, kącik Hot on Social składający się z 10 produktów, o których najczęściej mówi się w mediach społecznościowych, spersonalizowane prezenty i pakowanie prezentów oraz usługę grawerowania zapachów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.04.2025 11:15
Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki
Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezent - podkreślają managerowie The Perfume ShopThePerfumeShop

Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu.

Jak podała sieć, 14-procentowy wzrost oznacza sprzedaż 280,9 tys. butelek w okresie od 9 do 30 marca 2025. Przy tym największy (56 proc.) wzrost sprzedaży przyniósł dzień, poprzedzający bezpośrednio Dzień Matki.

The Perfume Shop poinformował również, że przychody firmy były napędzane przez 30-procentowy (w stosunku do roku ubiegłego) wzrost sprzedaży klasycznych perfum, o 3 proc. wzrosła sprzedaż perfumeryjnych nowości. Jeśli chodzi o zestawy prezentowe, sprzedano ich o 2 proc. więcej, niż przed ubiegłorocznym Dniem Matki.

Klienci chętnie korzystali z promocji w tym okresie, a największy ruch w swoim sklepie internetowym The Perfume Shop odnotował 25 marca, kiedy to odnotowano 69-procentowy wzrost zakupów perfum w porównaniu z rokiem 2024.

Co ciekawe, 35 proc. wszystkich zamówień w ostatnim tygodniu marca pochodziło od klientów korzystających z usługi dostawy następnego dnia (next day delivery). Zamawiający często decydowali się na usługi personalizacji prezentów (ozdobne opakowania, grawerunki).

Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezenty. Cieszymy się, że tak wiele klientów wybrało perfumy, aby uczcić swoje matki.Perfumy to osobisty i trwały prezent, a tegoroczna sprzedaż naprawdę to odzwierciedla, pokazując znaczne wzrosty zarówno klasycznych, jak i najnowszych zapachów. Także nasze usługi personalizacji cieszyły się większą popularnością, niż kiedykolwiek wcześniej, pokazując, ile uwagi poświęca się wyborowi idealnych perfum – skomentowała dyrektor ds. obsługi klienta w The Perfume Shop, Karen Harris. – Niezależnie od tego, czy jest to grawerowany flakon, czy ozdobnie zapakowany zestaw upominkowy, jesteśmy zachwyceni, że pomogliśmy tak wielu klientom uczynić Dzień Matki wyjątkowym dniem w tym roku.

Wolumen sprzedaży The Perfume Shop wzrósł o 16 proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniego roku, przy czym od 3 do 10 marca sprzedano 140 tys. flakoników perfum. W lutym, z okazji Walentynek, sieć sprzedała 240 tys. sztuk perfum.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:06