StoryEditor
Perfumerie
22.07.2019 00:00

Sephora przejrzyście o swojej polityce chemicznej

Według raportu opublikowanego przez Environmental Defense Fund, Sephora stała się pierwszą dużą siecią detaliczną, która opublikowała publicznie dostępny program polityki chemicznej. Zakłada on ujawnienie wszystkich składników chemicznych w produktach sieci oraz ograniczenie takich chemikaliów jak formaldehyd, oksybenzon, niektóre parabeny i ftalany.

Polityka Sephory, należącego do LVMH sprzedawcy detalicznego, mająca na celu „zwiększenie bezpieczeństwa składników i przejrzystości”, ma zastosowanie do wszystkich produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych sprzedawanych za pośrednictwem strony internetowej tej marki lub w sklepie.

Do roku 2020 Sephora planuje ujawnić wszystkie celowo dodane składniki wymienione na jej amerykańskiej stronie internetowej dla każdego sformułowanego produktu kosmetycznego i pielęgnacyjnego.

Ponadto sieć perfumeryjna zidentyfikowała „chemikalia o wysokim priorytecie”, w tym formaldehyd, oksybenzon, niektóre parabeny i ftalany, między innymi, w celu zmniejszenia i wyeliminowania ich ze swojego asortymentu i ma nadzieję zmniejszyć liczbę produktów zawierających te składniki o 50 proc.przez następne trzy lata.

„Nasi klienci przyjeżdżają do sieci Sephora z zaufaniem i wiedzą, że oferujemy najlepszy wybór wysokiej jakości kosmetyków. Nasza odpowiedzialność wobec klientów obejmuje coraz większe skupienie się na bezpieczeństwie produktów i zrównoważonym rozwoju ” - czytamy na wstępie do polityki chemicznej Sephory.

Sieć perfumerii Sephora obecna jest w 30 krajach na świecie. Jest jedną z najbardziej znanych luksusowych marek, a jej flagowa perfumeria na paryskim Champs - Elysées odwiedzana jest przez 6 milionów klientów rocznie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2024 12:32