StoryEditor
Perfumerie
11.03.2024 12:23

Sephora rozpoczyna całoroczny program warsztatów makijażowych. Ich celem jest wzmocnienie samooceny kobiet

Spotkania Classes for Confidence są bezpłatne i mają charakter warsztatowy / mat. prasowe
​Sephora zbiera zapisy na pierwsze z cyklu bezpłatnych warsztatów makijażowo-pielęgancyjnych. Oferta skierowana jest do kobiet w trudnych sytuacjach życiowych, które potrzebują wzmocnienia samooceny i pewności siebie. Spotkania Classes for Confidence odbywać będą się cyklicznie w 10 perfumeriach stacjonarnych Sephora w całej Polsce, a także w formule on-line.

Sephora od 2019 r. realizuje w Polsce spotkania warsztatowe, przygotowywane we współpracy z organizacjami non-profit, których zadaniem jest wsparcie różnorodnych społeczności, dodanie pewności siebie osobom w trudnych sytuacjach życiowych. Realizowane są m.in. z fundacją SPS, fundacją Zaczyn czy stowarzyszeniem KPH. W tym roku spotkania Classes for Confidence odbędą się w nowej formule – otwartej dla wszystkich osób. Swoją wiedzą i umiejętnościami będą się dzielić eksperci na co dzień pracujący w perfumeriach Sephora.

Małgorzata Dzięcielewska, dyrektorka marketingu Sephora w Polsce i Czechach mówi:

Naszą misją, którą wyrażamy w nowej kampanii instytucjonalnej Razem tworzymy piękno (We belong to something beautiful), jest inspirowanie całej naszej społeczności inkluzywną wizją piękna, w jego różnych odsłonach. Chcemy być przestrzenią do nieskrępowanego odkrywania i wyrażania siebie, miejscem wolnym od oceniania i stereotypów – miejscem, w którym każdy czuje się mile widziany i zaopiekowany.

Celem warsztatów jest wzmocnienie samoakceptacji i pewności siebie kobiet. Pierwsze z zaplanowanych spotkań odbędą się w dniach 12-15 marca w perfumeriach w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Zielonej Górze, Rzeszowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Natomiast 13 marca odbędzie się spotkanie z ekspertką Sephora w formule pokazu on-line – „Zabiegana mama: chwila tylko dla siebie – szybki makijaż w 15 minut.”

Spotkania, realizowane są bezpłatnie i mają charakter warsztatowy. Ich cel to przede wszystkim nauka podstaw makijażu i pielęgnacji. Każde spotkanie trwa 1,5 godziny. Szczegóły dotyczące terminów oraz dokładne lokalizacje wraz z linkiem do zapisu znajdują się na internetowej stronie Sephory.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. lipiec 2025 23:17