StoryEditor
Perfumerie
25.09.2023 16:44

Sephora zaprasza na kolejny Trend Report i zachęca do testowania nowości jesiennego sezonu

Sephora Tend Report to także okazja do testowania nowości zapachowych  / Sephora
​Sephora rozpoczęła przygotowania do jesiennej edycji 3-dniowego wydarzenia wypełnionego warsztatami i innymi spotkaniami z przedstawicielami marek makijażowych i pielęgnacyjnych. Od 28 do 30 września odwiedzający przestrzeń stworzoną przed salonem perfumerii w warszawskiej Westfield Arkadia będą mieli możliwość testowania nowości kosmetycznych sezonu, a także spotkań z licznymi gośćmi zaproszonymi przez organizatora.

Sephora Trend Report to okazja dla miłośniczek i miłośników makijażu, pielęgnacji i zapachów do poznania nowości na dany sezon. Odbywa się dwa razy do roku w specjalnie zaprojektowanej przez Sephora i jej partnerów przestrzeni. Najbliższa, jesienna edycja rozpocznie się w czwartek 28 września, a zakończy trzy dni później w sobotę.

Bezpłatnych, indywidualnych porad będą udzielać przedstawiciele marek Belief, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Foreo, The Ordinary i The Inkey List. Makijażowe inspiracje na jesień odkrywać będą wizażyści Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Makeup by Mario, Rare Beauty, Tarte oraz YSL.  Do ich tez można się umawiać na 45-minutowe konsultacje.

Sephora Trend Report będzie również okazją do spotkania ekspertów i urodowych influencerów. Marta Siembab (@marta.senselier) wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), Ewelina Krasoń (@ewelinakrason), Iza Zabielska (@izabela_zabielska), Weronika Białek (@veronikabialek), Martyna Grzenkowicz (@peachee.me) oraz Lila Grochowską (@lila.grochowska) poprowadzą tzw. Masterclass wypełnione trendami i wiedzą. Na te wydarzenia również obowiązują zapisy.

Dla wszystkich bez zapisów dostępne będą liczne strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu. FragranceLab, SkincareLab oraz HairLab stworzą marki Burberry, Gucci, Jean Paul Gaultier, Tom Ford, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Aveda, Redken, Kerastase, L‘Oreal Proffesional oraz Dyson.

image
Sephora

Natomiast w strefie MakeupLab Sephora Collection makijażyści z perfumerii Sephora serwować będą trzy looki w jesiennych trendach: Grunge Meets Glam – pełen mrocznej elegancji, stawiający na promienną cerę Glowy Make Up lub Statement Lips, w którym królują odważne usta.

image
Sephora

Jesienna edycja Sephora Trend Report odbędzie się w warszawskiej Westfield Arkadia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:49