StoryEditor
Perfumerie
28.05.2018 00:00

Siódma perfumeria Sephora w Trójmieście otwarta

W nowo otwartym centrum handlowym Forum Gdańsk ruszyła kolejna perfumeria Sephora. Jest to już siódmy punkt Sephora na mapie Trójmiasta i kolejna odsłona nowego konceptu, którego wdrożenie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku. Opiera się on m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów m.in. poprzez skupienie na usługach skupionych wokół strefy Beauty Hub. 

Nowe perfumerie Sephora eksponują szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, w którym przeprowadzane są bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Na klientów czeka też Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub.

– Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

W 220-metrowej perfumerii Sephora w Forum Gdańsk dostępnych jest szereg makijażowych marek dostępnych na wyłączność w sieci, takich jak: Zoeva, Becca, Too Faced, czy kultowa Kat von D Beauty. Miłośnicy naturalnych składników znajdą w niej także serię marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury – w tym nowe, topowe marki, takie jak Youth to the People czy Boscia.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. W Polsce jest obecna od 1999 roku, posiada 94 perfumerie w największych miastach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
02.05.2025 13:46
Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish
Your Turn jest już czwartym zapachem Billie Eilishmat.promocyjne

Billie Eilish wprowadzi Your Turn, swój najnowszy i czwarty już zapach, do sprzedaży na rynku europejskim wyłącznie poprzez sieć perfumerii Douglas.

Niemiecka sieć perfumeryjna Douglas będzie sprzedawać najnowszą kompozycję perfum młodej artystki zarówno w swoich sklepach tradycyjnych, jak również online. Jak zapewnia, ten krok ma wzmocnić obecność marki na rynku perfumeryjnym.

Your Turn został opracowany we współpracy z globalnym koncernem beauty Parlux Ltd. Jest to już czwarty zapach, wprowadzonym na rynek przez Billie Eilish od 2021 roku, kiedy to zadebiutowała woda perfumowana Eilish. Kolejno ukazywały się Eilish No. 2 i Eilish No. 3, które odniosły sukces na rynku i zdobyły wiele pozytywnych komentarzy od konsumentów.

Więcej na ten temat: Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish

Nowy zapach ma być „nowoczesny i zmysłowy”, będzie zawierał nuty zapachowe bergamotki, kardamonu i świeżego imbiru, brzoskwini, jaśminu i wody kokosowej. W bazie znajdą się nuty sandałowca, piżma i molekuły Sylvamber.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych perfum Billie Eilish, również flakonik Your Turn wyróżnia się oryginalnym designem: chromowany flakonik ma kształt kości do gry.

Woda perfumowana Your Turn to kosmetyk wegański, nie zawierający parabenów. Jak podkreśla marka, do produkcji opakowania wykorzystano Envirofoil. Produkt powstał w 100 proc. dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii. Perfumy posiadają również certyfikat cruelty-free w programie PETA Global Beauty Without Bunnies.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. maj 2025 08:23