StoryEditor
Drogerie
03.10.2023 12:43

Avon nawiązuje współpracę z siecią Superdrug

Avon, marka będąca własnością Natura & Co, nawiązała współpracę detaliczną z popularnym brytyjskim sprzedawcą produktów kosmetycznych, Superdrug. Od połowy października ponad 150 produktów kosmetycznych i oczyszczających Avon będzie dostępnych w sklepach Superdrug w całej Wielkiej Brytanii – to pierwsza taka sytuacja w strategii brytyjskiego oddziału firmy Avon, która wcześniej sprzedawała produkty wyłącznie poprzez konsultantki.

Marka Avon, będąca częścią Natura & Co, podjęła nową detaliczną współpracę z renomowanym brytyjskim detalistą kosmetyków, Superdrug. Od połowy października, ponad 150 kosmetycznych i pielęgnacyjnych produktów Avon będzie dostępnych w sklepach Superdrug na terenie całej Wielkiej Brytanii. To przełomowy moment dla firmy Avon, która wcześniej sprzedawała swoje produkty wyłącznie w modelu sprzedaży bezpośredniej od drzwi do drzwi oraz za pośrednictwem katalogów.

Niektóre produkty będą również dostępne online na stronie internetowej Superdrug. Współpraca jest częścią wysiłków Avon zmierzających do stania się wielokanałową firmą kosmetyczną. Firma, znana przez lata z modelu sprzedaży bezpośredniej, systematycznie dąży do rozszerzenia swojego zakresu działalności i odejścia od modelu MLM (Marketingu wielopoziomowego). Obecnie koncentruje się na strategii omnichannel, która uwzględnia różne kanały sprzedaży, w tym tradycyjną sprzedaż detaliczną. Ten krok w kierunku omnichannel nie oznacza, że Avon całkowicie porzuca model sprzedaży bezpośredniej, ale stawia na różnorodność i elastyczność w dostarczaniu swoich produktów do klientów. Dzięki temu firma może dostosować się do zmieniających się trendów rynkowych i przyciągnąć szerszą grupę konsumentów, jednocześnie zwiększając swoją widoczność na rynku kosmetycznym.

Simon Comins, dyrektor handlowy w Superdrug, powiedział:

Dzięki 137-letniej historii w branży kosmetycznej jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy pierwszym i jedynym partnerem detalicznym Avon w Wielkiej Brytanii i nadal oferujemy naszym klientom wysokiej jakości marki o wyjątkowej wartości.

Czytaj także: Kosmetyki Avon coraz częściej w drogeriach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2024 13:25
Drogerie Hebe weszły do Wałcza
Drogeria Hebe otwarta 25 kwietnia 2024 r. w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A, w Wałczufot.Hebe
Sieć Hebe otworzyła swoją pierwszą drogerię w Wałczu powiększając tym samym sieć sprzedaży do 352 sklepów.

Drogeryjna sieć Hebe weszła ze swoją pierwszą placówką do Wałcza w województwie zachodniopomorskim. Sklep został otwarty 25 kwietnia w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A.

Tradycyjnie z otwarciem nowej lokalizacji wiążą się specjalne akcje promocyjne dla klientów, w tym 40-proc. obniżka na dermokosmetyki (2400 produktów) oraz 2600 produktów w ofercie „Hity cenowe” oraz wiele wybranych produktów w cenach obniżonych nawet o połowę.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z otwartą właśnie placówką w Wałczu, 352 drogerie.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. maj 2024 04:04