StoryEditor
Drogerie
15.09.2023 14:37

DM po raz kolejny zostało przez klientów w Niemczech wybrane najpopularniejszą drogerią

Niemieccy klienci DM cenią sobie stosunek ceny do jakości, różnorodność oferty - w tym marek włsnych - oraz szybkość obsługi przy kasie / DM
W 2023 roku DM-drogerie markt ponownie są najpopularniejszą drogerią w Niemczech. Sieć zajęła pierwsze miejsce w głównej kategorii - Globalna satysfakcja - oraz 26 innych kategoriach badania Monitor Klienta 2023.

Drogerie DM w Niemczech są niekwestionowanym liderem konsumenckiego badania Monitor Klienta 2023. Zagwarantowała im to pierwsza pozycja z oceną 1,79 w kategorii głównej - Globalna satysfakcja, a także najwyższe oceny w innych ważnych kategoriach, np. stosunek ceny do jakości (2,08), wybór i ogólną różnorodność ofert (1,94) czy szybkość przy kasie (2,06).

Christoph Werner, prezes DM, komentując wyniki ankiety przeprowadzonej wśród klientów, powiedział:

Opinie naszych klientów pokazują, że udało nam się pozytywnie wpłynąć na harmonijne doświadczenia zakupowe. Osiągnęliśmy to dzięki ofercie dostosowanej do potrzeb ludzi oraz dzięki nieustannym wysiłkom na rzecz przyszłości wartej życia, ale przede wszystkim dzięki naszym pracownikom. Będziemy wzmacniać nasze zaangażowanie w dalsze zapewnianie jak najlepszych wrażeń zakupowych.

Dużym uznaniem wśród ankietowanych cieszyła się także ekskluzywna oferta marek własnych dm. Na pierwszym miejscu z oceną 1,93 znalazła się ich jakość, a wybór i różnorodność oferty dmBio otrzymały ocenę 2,15. 

Kerstin Erbe, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za marki Dm i zrównoważony biznes, wyjaśnia:

 

Badanie Monitor Klienta prowadzi ServiceBarometer. Od ponad 30 lat bada orientację na klienta i trendy konsumenckie w Niemczech. W tym celu regularnie przeprowadza ankiety wśród konsumentów na temat ich doświadczeń z firmami handlowymi i usługowymi z 15 sektorów. W tegorocznej edycji przebadano w internecie 28 439 reprezentatywnie wybranych osób. Spośród nich 3251 osób oceniło drogerie. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58