StoryEditor
Drogerie
16.01.2024 10:09

Douglas przedstawi trendy i nowości podczas targów Douglas Skincare Weeks

Douglas Skincare Weeks to spotkanie z ponad 50 światowymi markami z oferty perfumerii / mat. prasowe
Dziś (16 stycznia) perfumerie Douglas organizują w Warszawie targi Douglas Skincare Weeks, na które wciąż można się rejestrować. Do udziału w wydarzeniu sieć zaprasza wszystkich zainteresowanych testowaniem nowych produktów kosmetycznych.

Podczas Douglas Skincare Weeks przedstawione zostaną najnowsze trendy w pielęgnacji, a także nowości kosmetyczne do twarzy, włosów i ciała. W programie przewidziano min.: spotkanie z ponad 50 światowymi markami, rozmowy i panele dyskusyjne z ekspertami pielęgnacyjnymi marek premium, personalizowaną analizę stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego, bezpłatne konsultacje dermatologiczne, dietetyczne i trychologiczne.

Poruszony zostanie także temat prewencji nowotworów skóry. Na miejscu będzie możliwość  zbadania znamion, a w pop-upie Douglas x VISIA diagnozowany będzie stan jej zdrowia.

Uczestnicy targów otrzymają w prezencie zestaw pięciu miniatur produktów pielęgnacyjnych, voucher zniżkowy na zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na douglas.pl.

Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu PL & CEE w Douglas mówi:

Douglas Skincare Weeks to wyjątkowe wydarzenie w świecie beauty. Jedyna tego typu okazja, by jednego dnia i w jednym miejscu nasze konsumentki mogły spotkać się z ekspertami, poznać najnowsze trendy pielęgnacyjne,  przeprowadzić diagnozę kondycji swojej skóry i dobrać pielęgnację szytą na miarę. W Douglas myślimy omnikanałowo, dlatego działania edukacyjne oraz oferta promocyjna skoncentrowana wokół pielęgnacji dostępna jest w perfumeriach na terenie całej Polski oraz na Douglas.pl przez cały styczeń.

Douglas Skincare Weeks odbędą się w 16 stycznia w godzinach 14.00-19.00, w Studio Las na ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie organizatora.

 

Czytaj też: Douglas notuje dobry początek roku dzięki wzrostom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych i w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 14:58