StoryEditor
Drogerie
16.01.2024 10:09

Douglas przedstawi trendy i nowości podczas targów Douglas Skincare Weeks

Douglas Skincare Weeks to spotkanie z ponad 50 światowymi markami z oferty perfumerii / mat. prasowe
Dziś (16 stycznia) perfumerie Douglas organizują w Warszawie targi Douglas Skincare Weeks, na które wciąż można się rejestrować. Do udziału w wydarzeniu sieć zaprasza wszystkich zainteresowanych testowaniem nowych produktów kosmetycznych.

Podczas Douglas Skincare Weeks przedstawione zostaną najnowsze trendy w pielęgnacji, a także nowości kosmetyczne do twarzy, włosów i ciała. W programie przewidziano min.: spotkanie z ponad 50 światowymi markami, rozmowy i panele dyskusyjne z ekspertami pielęgnacyjnymi marek premium, personalizowaną analizę stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego, bezpłatne konsultacje dermatologiczne, dietetyczne i trychologiczne.

Poruszony zostanie także temat prewencji nowotworów skóry. Na miejscu będzie możliwość  zbadania znamion, a w pop-upie Douglas x VISIA diagnozowany będzie stan jej zdrowia.

Uczestnicy targów otrzymają w prezencie zestaw pięciu miniatur produktów pielęgnacyjnych, voucher zniżkowy na zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na douglas.pl.

Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu PL & CEE w Douglas mówi:

Douglas Skincare Weeks to wyjątkowe wydarzenie w świecie beauty. Jedyna tego typu okazja, by jednego dnia i w jednym miejscu nasze konsumentki mogły spotkać się z ekspertami, poznać najnowsze trendy pielęgnacyjne,  przeprowadzić diagnozę kondycji swojej skóry i dobrać pielęgnację szytą na miarę. W Douglas myślimy omnikanałowo, dlatego działania edukacyjne oraz oferta promocyjna skoncentrowana wokół pielęgnacji dostępna jest w perfumeriach na terenie całej Polski oraz na Douglas.pl przez cały styczeń.

Douglas Skincare Weeks odbędą się w 16 stycznia w godzinach 14.00-19.00, w Studio Las na ul. Racjonalizacji 6/8 w Warszawie. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie organizatora.

 

Czytaj też: Douglas notuje dobry początek roku dzięki wzrostom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych i w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 16:35
Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków
Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.Erik Mclean via Unsplash

The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej.

Nowym prezesem The Body Shop został Mike Jatania, który od końca 2024 roku pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i jest jednym z inwestorów Auréi. Zastępuje Charlesa Dentona, który nadzorował proces restrukturyzacji i teraz ustępuje po zakończeniu tej kluczowej fazy. „Pod kierownictwem Charlesa udało się szybciej niż zakładano stworzyć fundament pod nowy rozdział działalności,” podkreślił Vindi Banga, przedstawiciel grupy inwestycyjnej.

Według oficjalnych danych, w ciągu pierwszych stu dni po przejęciu w 2024 roku The Body Shop wygenerowało przychód w wysokości 28 milionów funtów brytyjskich (ok. 33 milionów euro), przy jednoczesnym zysku netto wynoszącym 2 miliony funtów (ok. 2,35 miliona euro). Sukces ten pozwolił firmie ogłosić szybki powrót do rentowności i zapowiedzieć dalsze zmiany strategiczne. Pomimo osiągnięcia zysków, firma zdecydowała się na zamknięcie wszystkich zagranicznych sklepów, koncentrując się obecnie na modelu sprzedaży hurtowej.

Dla nowego prezesa The Body Shop oznacza to początek etapu ekspansji opartego na silnych fundamentach finansowych. „To marka z niezwykłym dziedzictwem i ogromnym potencjałem,” podkreślił Jatania. „Jesteśmy gotowi, by przenieść tę energię i ducha pionierstwa do kolejnego rozdziału.” Firma deklaruje, że po latach trudności jest teraz „silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 13:36
dm otwiera 60. sklep w Polsce – nowa drogeria w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Nowa lokalizacja drogerii to jedna z największych galerii handlowych we Wrocławiu.Maciek Jaźwiecki

Drogeria dm kontynuuje ekspansję na Dolnym Śląsku, uruchamiając swój 15. sklep w województwie. Nowa placówka zostanie otwarta w czwartek, 17 lipca o godzinie 9:30 w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu. To już 8. sklep marki w stolicy regionu i jej okolicach, a jednocześnie 60. punkt sprzedaży dm na terenie całej Polski.

Firma podkreśla, że Wrocław ma dla niej szczególne znaczenie – to właśnie tutaj rozpoczęła działalność w kraju, a także zlokalizowane są jej biura oraz największa liczba placówek. Zgodnie z zapowiedziami, do końca 2025 roku dm planuje osiągnąć liczbę około 80 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o blisko 33 proc. w porównaniu z obecnym stanem.

Z okazji otwarcia dm przygotowało specjalne atrakcje i promocje. Klienci otrzymają 15 proc. rabatu na całe zakupy oraz powitalny prezent – żel pod prysznic marki Balea – po okazaniu ulotki. Dodatkowo, przy każdych zakupach przewidziane są zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocje obowiązują do 26 lipca lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 17 i 19 lipca w sklepie zaplanowano także wydarzenia specjalne, m.in. konsultacje makijażowe z marką L’Oréal, porady trychologiczne oraz zabiegi pielęgnacyjne. Na klientów będą czekać także napoje witaminowe, wegańskie przekąski, balonowe show i maskotka dm dla najmłodszych. Wszystko to ma podkreślić lokalny charakter marki i jej przywiązanie do wrocławskich konsumentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 00:52