StoryEditor
Drogerie
30.01.2018 00:00

Drogeria Laboo w Małogoszczu – kolejne zgłoszenie do Drogerii Roku 2018

Laboo w Małogoszczu to kolejna drogeria, która nadesłała zgłoszenie do konkursu Drogeria Roku 2018. Tym razem jest to sklep mieszczący się w kategorii placówek małego formatu. Okazuje się jednak, że nawet na niewielkiej powierzchni można zaoferować klientom wszystko czego potrzebują – wygodę robienie zakupów, bogaty asortyment i kompetentną obsługę. 

Drogeria Lili w Małogoszczu powstała 11 lat temu. Jak mówi Dominika Kot, jej właścicielka, na prowadzenie sklepu z kosmetykami zdecydowała się dlatego, że mieszkańcom bardzo brakowało dostępu do tego asortymentu. Niewielka powierzchnia drogerii, obecnie działającej w sieci Laboo, w ubiegłym roku została powiększona i w tej chwili zajmuje 70 mkw. Jej wystrój został podporządkowany standardom sieci. Wprowadzono w niej również centralny system lojalnościowy, oparty na elektronicznie generowanych kuponach.

Oferta asortymentowa uwzględnia długoletnie doświadczenia właścicielki i jej znajomość kosmetycznych preferencji klientek. Stąd mocna reprezentacja marek makijażowych oparta na szafach Essence, Catrice, Makeup Revolution i Maybelline. Niebawem do oferty dołączy również marka Golden Rose. – Kolorówka zawsze była mocnym magnesem przyciągających do nas klientki, ale nie zapominamy oczywiście o pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Słuchamy tego, o co pytają konsumentki i dbamy, by nasza oferta odzwierciedlała najnowsze trendy produktowe, włącznie z coraz bardziej popularnymi kosmetykami naturalnymi – mówi Dominka Kot, właścicielka małogoszczańskiego Laboo. Chemia gospodarcza, choć obecna, jest jedynie uzupełnieniem asortymentu sklepu. – Taki dobór produktów pozwala nam utrzymać się na rynku i w świadomości mieszkańców miasta, pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych drogerii oraz dyskontu Biedronka – mówi nasza rozmówczyni.

To co przyciąga małogoszczanki do Laboo to także kompetentna obsługa. Oprócz właścicielki pracuje w niej jedna ekspedientka z dyplomem szkoły kosmetologicznej, zawsze chętnie biorąca udział w szkoleniach orgaznizowanych przez producentów. Drogeria dba także o to, aby – co najmniej raz w tygodniu – zaoferować klientkom akcje specjalne prowadzone wspólnie z markami kosmetycznymi, co również mocno aktywizuje i dopinguje mieszkanki Małogoszcza do odwiedzenia drogerii i zrobienia w niej zakupów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. maj 2024 01:39