StoryEditor
Drogerie
30.01.2018 00:00

Drogeria Laboo w Małogoszczu – kolejne zgłoszenie do Drogerii Roku 2018

Laboo w Małogoszczu to kolejna drogeria, która nadesłała zgłoszenie do konkursu Drogeria Roku 2018. Tym razem jest to sklep mieszczący się w kategorii placówek małego formatu. Okazuje się jednak, że nawet na niewielkiej powierzchni można zaoferować klientom wszystko czego potrzebują – wygodę robienie zakupów, bogaty asortyment i kompetentną obsługę. 

Drogeria Lili w Małogoszczu powstała 11 lat temu. Jak mówi Dominika Kot, jej właścicielka, na prowadzenie sklepu z kosmetykami zdecydowała się dlatego, że mieszkańcom bardzo brakowało dostępu do tego asortymentu. Niewielka powierzchnia drogerii, obecnie działającej w sieci Laboo, w ubiegłym roku została powiększona i w tej chwili zajmuje 70 mkw. Jej wystrój został podporządkowany standardom sieci. Wprowadzono w niej również centralny system lojalnościowy, oparty na elektronicznie generowanych kuponach.

Oferta asortymentowa uwzględnia długoletnie doświadczenia właścicielki i jej znajomość kosmetycznych preferencji klientek. Stąd mocna reprezentacja marek makijażowych oparta na szafach Essence, Catrice, Makeup Revolution i Maybelline. Niebawem do oferty dołączy również marka Golden Rose. – Kolorówka zawsze była mocnym magnesem przyciągających do nas klientki, ale nie zapominamy oczywiście o pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Słuchamy tego, o co pytają konsumentki i dbamy, by nasza oferta odzwierciedlała najnowsze trendy produktowe, włącznie z coraz bardziej popularnymi kosmetykami naturalnymi – mówi Dominka Kot, właścicielka małogoszczańskiego Laboo. Chemia gospodarcza, choć obecna, jest jedynie uzupełnieniem asortymentu sklepu. – Taki dobór produktów pozwala nam utrzymać się na rynku i w świadomości mieszkańców miasta, pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych drogerii oraz dyskontu Biedronka – mówi nasza rozmówczyni.

To co przyciąga małogoszczanki do Laboo to także kompetentna obsługa. Oprócz właścicielki pracuje w niej jedna ekspedientka z dyplomem szkoły kosmetologicznej, zawsze chętnie biorąca udział w szkoleniach orgaznizowanych przez producentów. Drogeria dba także o to, aby – co najmniej raz w tygodniu – zaoferować klientkom akcje specjalne prowadzone wspólnie z markami kosmetycznymi, co również mocno aktywizuje i dopinguje mieszkanki Małogoszcza do odwiedzenia drogerii i zrobienia w niej zakupów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 17:16