StoryEditor
Drogerie
05.01.2024 13:45

Drogerie DM dołączają do wyzwania Veganuary i zachęcają do tego swoich klientów

Oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. / mat. prasowe/DM
Drogerie DM w akcji Veganuary zachęcają do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych marek własnych dmBio i Alverde Naturkosmetik. Chcąc wspierać swoich klientów w realizacji postanowień noworocznych, zaproponowały też rabat na zakupy pozostałych brandów, w tym Sportness, pod którym oferują produkty wspierające aktywność sportową

Drogerie DM rozpoczęły rok dołączając do wyzwania Veganuary. Jego pomysłodawcą jest brytyjska organizacja non-profit, a cel to zachęcanie do wegańskiego stylu życia. Wyzwanie co roku podejmują miliony ludzi na całym świecie przy zaangażowaniu wielu podmiotów.  W tym roku włączyły się w nie także drogerie DM, zachęcając do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych swoich marek własnych m.in. dmBio i Alverde Naturkosmetik.

Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce mówi:

Wiemy, że dla wielu osób wprowadzenie diety roślinnej jest zupełnie nowym doświadczeniem. Dlatego przygotowaliśmy wiele cennych wskazówek i porad, które pomogą im rozsmakować się w roślinnej żywności, między innymi przy pomocy naszej marki własnej dmBio.

Marka dmBio to napoje, słodkie i pikantne przekąski, zboża i rośliny strączkowe, orzechy i suszone owoce, mleka, napoje roślinne i słodziki. Ofertę uzupełniają dania dla niemowląt, makarony, smarowidła i produkty do szybkiego ekologicznego gotowania. Łącznie w asortymencie dmBio znajduje się ponad 450 produktów w 12 kategoriach.

image
mat. prasowe/DM

Przy ich produkcji współpracujemy z doświadczonymi partnerami z branży żywności ekologicznej, zapewniając najwyższą jakość potwierdzoną certyfikatami

– wyjaśnia Iwanowski.

Dodaje, że oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. Do końca stycznia można je kupić z 10 proc. rabatem

Jednak rabatem objęta jest szersza oferta.

Aktywując kupon w aplikacji dm wszystkie zakupy, bez względu na kategorie, przez cały styczeń będzie można zrobić w sklepach stacjonarnych oraz online czy mobile z 10 proc. rabatem. To doskonała okazja, żeby zdrowo zacząć nowy rok i poznać kolejne marki własne dm

– podpowiada przedstawiciel sieci.

Zwraca uwagę, że w styczniu klienci chętniej sięgają po produkty marki Sportness wspierające ich aktywność sportową. Do najpopularniejszych należą batony, napoje proteinowe, węglowodanowo-elektrolitowe, napoje izotoniczne oraz białko w proszku do koktajli.

Może mieć to związek z realizacją postanowień i wyzwań noworocznych

 – mówi Hubert Iwanowski.

Akcja Veganuary w drogeriach dm jest częścią międzynarodowej kampanii grupy i potrwa do 31 styczna 2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:04