StoryEditor
Drogerie
05.01.2024 13:45

Drogerie DM dołączają do wyzwania Veganuary i zachęcają do tego swoich klientów

Oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. / mat. prasowe/DM
Drogerie DM w akcji Veganuary zachęcają do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych marek własnych dmBio i Alverde Naturkosmetik. Chcąc wspierać swoich klientów w realizacji postanowień noworocznych, zaproponowały też rabat na zakupy pozostałych brandów, w tym Sportness, pod którym oferują produkty wspierające aktywność sportową

Drogerie DM rozpoczęły rok dołączając do wyzwania Veganuary. Jego pomysłodawcą jest brytyjska organizacja non-profit, a cel to zachęcanie do wegańskiego stylu życia. Wyzwanie co roku podejmują miliony ludzi na całym świecie przy zaangażowaniu wielu podmiotów.  W tym roku włączyły się w nie także drogerie DM, zachęcając do zakupu wegańskich produktów kosmetycznych i spożywczych swoich marek własnych m.in. dmBio i Alverde Naturkosmetik.

Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce mówi:

Wiemy, że dla wielu osób wprowadzenie diety roślinnej jest zupełnie nowym doświadczeniem. Dlatego przygotowaliśmy wiele cennych wskazówek i porad, które pomogą im rozsmakować się w roślinnej żywności, między innymi przy pomocy naszej marki własnej dmBio.

Marka dmBio to napoje, słodkie i pikantne przekąski, zboża i rośliny strączkowe, orzechy i suszone owoce, mleka, napoje roślinne i słodziki. Ofertę uzupełniają dania dla niemowląt, makarony, smarowidła i produkty do szybkiego ekologicznego gotowania. Łącznie w asortymencie dmBio znajduje się ponad 450 produktów w 12 kategoriach.

image
mat. prasowe/DM

Przy ich produkcji współpracujemy z doświadczonymi partnerami z branży żywności ekologicznej, zapewniając najwyższą jakość potwierdzoną certyfikatami

– wyjaśnia Iwanowski.

Dodaje, że oferta DM dla wegan, to nie tylko artykuły spożywcze, ale i kosmetyki (m.in. marki Balea i Alverde Naturkosmetik) oraz środki czystości i suplementy diety. Do końca stycznia można je kupić z 10 proc. rabatem

Jednak rabatem objęta jest szersza oferta.

Aktywując kupon w aplikacji dm wszystkie zakupy, bez względu na kategorie, przez cały styczeń będzie można zrobić w sklepach stacjonarnych oraz online czy mobile z 10 proc. rabatem. To doskonała okazja, żeby zdrowo zacząć nowy rok i poznać kolejne marki własne dm

– podpowiada przedstawiciel sieci.

Zwraca uwagę, że w styczniu klienci chętniej sięgają po produkty marki Sportness wspierające ich aktywność sportową. Do najpopularniejszych należą batony, napoje proteinowe, węglowodanowo-elektrolitowe, napoje izotoniczne oraz białko w proszku do koktajli.

Może mieć to związek z realizacją postanowień i wyzwań noworocznych

 – mówi Hubert Iwanowski.

Akcja Veganuary w drogeriach dm jest częścią międzynarodowej kampanii grupy i potrwa do 31 styczna 2024.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 10:50
Druga drogeria Hebe otwarta w Łomży
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.fot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła drogerię w Galerii Veneda w Łomży. To drugi sklep Hebe w tym mieście.

Hebe – druga co do wielkości sieć drogeryjna działająca w Polsce – otworzyła swój kolejny sklep. Nowa drogeria powstała w Galeria Veneda przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. To druga drogeria Hebe w tym mieście. Pierwsza działa w parku handlowym przy alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 121.

Otwarcie nowej drogerii oznacza specjalne promocje dla jej klientów. W niższych cenach oferowanych jest ponad 700 zapachów takich marek, jak m.in.: Aoura London, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Mexx, Cacharel. Druga oferta - „Pielęgnacja twarzy do -40%“ obejmuje ponad 5 tys. produktów marek m.in. AA, Sielanka, Apis, Bielenda, Skin79.  

Do 22 maja klienci sklepu będą mogli skorzystać z promocji „Specjalistyczna pielęgnacja włosów do -40%” na ponad 1600 produktów wybranych marek. W ofercie znalazły się produkty do włosów marek CHI, Anwen, Cocopalm, Olaplex i Wella Professionals.

Super ceny obowiązują na wszystkie produkty marek: Rimmel, Max Factor, Bourjois, Sally Hansen i wiele innych. W ramach promocji „Super Okazje”, która również potrwa do 29 maja, na klientów czekają też wybrane produkty marek Palmolive, Paese, Rexona i Missha.

image
Promocje z okazji otwarcia drogerii Hebe w w Galerii Veneda w Łomży
fot. Hebe

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 16-20 maja, każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 17-25 maja.  

Hebe to drogeryjna sieć działająca w grupie Jeronimo Martins, do której należy również dyskontowa sieć Biedronka. Sieć Hebe powstała w Polsce w 2011 r. Obecnie prowadzi w Polsce ok. 355 drogerii. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach. Prowadzi również sprzedaż przez e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2024 08:20