StoryEditor
Drogerie
20.04.2022 00:00

Drogerie DM nie będą już promować mleka kontynuacyjnego

DM- Drogerie Markt, jako wieloletni partner Niemieckiego Stowarzyszenia Położnych, od wielu lat dba o dobre samopoczucie młodych rodziców i promuje karmienie piersią, organizując w swoich sklepach specjalne ciche kąciki do karmienia. Wraz z odnowieniem współpracy na rok 2022 sieć zobowiązała się też, że nie będzie więcej promować mleka kontynuacyjnego.

– W DM-Drogerie Markt wiemy, że karmienie piersią jest najlepszym i najbardziej naturalnym sposobem odżywiania się niemowląt. Dlatego od 2018 roku w sklepach DM w całych Niemczech działają kąciki, które oferują rodzicom ciche miejsce do odpoczynku i karmienia, gdy są poza domem. Natomiast na naszych półkach odnaleźć można starannie wyselekcjonowane artykuły związane z karmieniem piersią – mówi Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za dział marketingu i zakupów w DM.

Dodaje też, że w tym roku, jako nowy cel związany z promowaniem karmienia piersią, drogerie DM nie będą już reklamować mleka kontynuacyjnego. Podstawą takiego działania jest Międzynarodowy Kodeks Marketingu Produktów Zastępujących Mleko z Piersi sporządzony przez WHO. Jego celem jest promowanie bezpiecznego i odpowiedniego żywienia niemowląt i małych dzieci.

Kąciki dla rodziców najmłodszych dzieci są dostępne w sklepach DM w całych Niemczech. W tekście Poznaj DM-Drogerie Markt. Prześwietlamy największą sieć drogerii w Niemczech!, opublikowanym na portalu wiadomoscikosmetyczne.pl w 2012 roku pisaliśmy, że taka przestrzeń jest wyposażona w przebierak z darmowymi pieluszkami, chusteczkami nawilżającymi i kosmetykami pielęgnacyjnymi marki własnej – babylove. Już jutro przekonamy się jak taki kącik będzie wyposażony w pierwszej drogerii DM w Polsce.

Czytaj też: Już jutro otwarcie pierwszej drogerii DM w Polsce. Poznaj historię rozwoju sieci

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
10.05.2024 14:31
Nowe centrum logistyczne Rossmanna otwarto w Burgwedel
Nowe centrum logistyczne oferuje Rossmannowi szereg udogodnień umożliwiających efektywniejsze działanie.Rossmann
Rossmann otworzył nowe centrum logistyczne w Burgwedel. Po ponad dwóch latach budowy i inwestycji o wartości ponad 100 milionów euro, ultranowoczesne centrum dystrybucyjne ma stanowić decydujący krok w dalszym rozwoju logistyki niemieckiej sieci drogeryjnej.

27 kwietnia 2024 r. drogeryjna sieć Rossmann otworzyła nowe centrum logistyczne Rossmann w Burgwedel. Budynek o obszarze blisko 42 tys. mkw. znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie centrali Rossmanna.

Innowacje wprowadzone w tym obiekcie przyczyniły się do wzrostu produktywności o 20 proc., co firma uznaje za korzystne dla procesów pracy. Przykłady takich rozwiązań to sieciowe systemy logistyczne, ergonomiczne zaprojektowanie miejsca pracy i automatyzacja skomplikowanych części procesów.

Magazyn został wzniesiony zgodnie z normami Niemieckiej Rady Budownictwa Zrównoważonego (DGNB) i wyposażony w instalację fotowoltaiczną, pokrywającą nawet 100 procent bazowego zapotrzebowania na energię, z możliwością oddawania jej nadwyżek do sieci energetycznej. Dodatkowo, zielone dachy oferują izolację, chłodzenie oraz filtrację drobnych zanieczyszczeń powietrza, tworząc także habitat dla lokalnej flory i fauny. Energooszczędność budynku zwiększają także poprawione właściwości izolacyjne jego elementów oraz oświetlenie LED z detekcją światła dziennego. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii umożliwia uniknięcie stosowania paliw kopalnych.

W ramach współpracy z Centrum Ochrony Środowiska w Hanowerze zrealizowano także inicjatywy wspierające różnorodność biologiczną, co zaowocowało zdobyciem certyfikatu INSECT Respect. Systemy ochrony przed wodą, w tym szczelna konstrukcja zbiornika oraz kontrolowane odwodnienie, zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo budowli.

Rossmann inwestował w ostatnich latach także w logistykę w Polsce modernizując swoje magazyny i zwiększając ich powierzchnię. 

Czytaj więcej: Rossmann logistycznie rośnie w siłę. Kolejny magazyn sieci większy o tysiące metrów

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. maj 2024 16:54