
Klienci Dm z kontem w aplikacji „My dm app” otrzymali dostęp do swoich e-paragonów. Wystarczy, że robiąc zakupy, zeskanują aplikację. Dzięki temu nie potrzebują już przechowywać drukowanych paragonów, aby móc zwracać produkty lb korzystać z gwarancji.
Jednak ze względów technicznych klienci będą początkowo nadal otrzymywać paragon w formie papierowej. W najbliższych tygodniach drogeria będzie jednak testować w niektórych sklepach możliwość zrezygnowania z ich wydawania. Po udanym teście klienci we wszystkich (ponad 2040 sklepach), jeśli zechcą, będą mogli obejść się bez paragonu papierowego.
– Ważny jest dalszy rozwój naszej strategii sprzedaży wielokanałowej. Dzięki e-paragonom oferujemy praktyczną możliwość przechowywania wszystkich informacji o zakupach w aplikacji. To pozwoli kupować w sposób bardziej zrównoważony – skomentował Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający dm odpowiedzialny za dział marketingu.