StoryEditor
Drogerie
11.10.2019 00:00

Drogerie dm testują ekspresowy odbiór produktów

Sieć drogerii dm zamierza ściślej zintegrować swoje kanały dystrybucji online i offline. Teraz testuje nową usługę omnichannel na terenie Monachium pod nazwą Marktabholung Express. Klienci online mogą odebrać produkty drogeryjne w ciągu czterech godzin w jednym z 54 stacjonarnych sklepów sieci.

Drogerie dm wprowadzają a wcześniej testują innowacyjne rozwiązania handlowe i nie jest to zaskakujące. We wrześniu 2019 roku Niemcy po raz kolejny wybrały dm-drogerie markt w badaniu konsumenckim „Kundenmonitor Deutschland” jako najpopularniejszą drogerię, a także jako najlepszego detalistę w niemieckim sektorze detalicznym żywności.

Sieć dm uzyskała ocenę 1,76 w ogólnej satysfakcji i to najlepsza ocena, jaką kiedykolwiek otrzymała od początku ankiety. Dlatego drogerie dm w tym roku znacznie zwiększyły dystans do swoich konkurentów. Podobnie klienci potwierdzają, że dm wyraźnie plasują się na pierwszym miejscu wśród drogerii i uważają je za placówki o największej różnorodności oferty, najlepszej jakości własnych marek i najlepszym stosunku jakości do ceny.

- Widzimy, że nasi klienci utożsamiają dm z entuzjazmem, zaufaniem, sympatią i orientacją na przyszłość jako potwierdzenie naszych działań. Ponad 40 000 pracowników każdego dnia daje z siebie wszystko i oferuje naszym klientom atmosferę, którą cenią - wyjaśnia Christoph Werner, dyrektor zarządzający dm odpowiedzialny za dział marketingu i zaopatrzenia. 

W badaniu, w którym wzięło udział 2700 klientów, monachijska firma ServiceBarometer AG zbadała globalną satysfakcję i około 30 indywidualnych cech niemieckich drogerii.

- Od prawie 20 lat sieć dm znajduje się w czołówce ogólnoniemieckich drogerii, z najwyższymi ocenami klientów pod względem satysfakcji. Ponadto dm jest w tym roku najlepszym sprzedawcą detalicznym artykułów spożywczych w Niemczech  -  podsumowuje dr Matthias Metje, dyrektor ds. badań i dyrektor zarządzający ds. badań ServiceBarometer AG.

W drogeriach dm pracuje ponad 61 000 osób w całej Europie. Sieć dm jest obecna w 13 krajach europejskich i osiągnęła sprzedaż w wysokości 5,5 mld euro w pierwszym półroczu fiskalnym 2018/2019. Ponad 41 000 pracowników w Niemczech wygenerowało w tym okresie sprzedaż w wysokości 4,2 mld euro. W największej ankiecie pracowniczej dotyczącej „Najlepszego pracodawcy w Niemczech w 2018 r.” sieć dm została wybrana numerem jeden w handlu niemieckim. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45
Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów
Hebe w Westfield Mokotów, WarszawaHebe
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach. 

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2024 13:25
Drogerie Hebe weszły do Wałcza
Drogeria Hebe otwarta 25 kwietnia 2024 r. w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A, w Wałczufot.Hebe
Sieć Hebe otworzyła swoją pierwszą drogerię w Wałczu powiększając tym samym sieć sprzedaży do 352 sklepów.

Drogeryjna sieć Hebe weszła ze swoją pierwszą placówką do Wałcza w województwie zachodniopomorskim. Sklep został otwarty 25 kwietnia w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A.

Tradycyjnie z otwarciem nowej lokalizacji wiążą się specjalne akcje promocyjne dla klientów, w tym 40-proc. obniżka na dermokosmetyki (2400 produktów) oraz 2600 produktów w ofercie „Hity cenowe” oraz wiele wybranych produktów w cenach obniżonych nawet o połowę.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z otwartą właśnie placówką w Wałczu, 352 drogerie.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. maj 2024 00:52