StoryEditor
Drogerie
07.02.2024 13:17

Drogerie DM zmieniają wystrój swoich sklepów

<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

/ mat. prasowe
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

/ mat. prasowe
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

/ mat. prasowe
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

/ mat. prasowe
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>
<p>Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe</p>
Gallery
Sieć Dm w Durlach Center w Karlsruhe urządziła swój pierwszy sklep w nowym wystroju. Zapowiedziała też, że do końca 2029 roku tak będą wyglądały jej wszystkie drogerie w Niemczech.

Sieć DM w Niemczech zmienia wystrój swoich sklepów. Niedawno w Durlach Center w Karlsruhe pokazała pierwszą drogerię urządzoną według nowego konceptu. Klientów wita tam otwarta przestrzeń oświetlona elegancką lampą.

image

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

mat. prasowe

Miłośnicy fotografii, , gdy chcą wydrukować zdjęcia, mogą teraz usiąść na wygodnych stołkach barowych.

image

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

mat. prasowe

Wydzielona strefa zaprasza dzieci do zabawy. Obok niej znajduje się dział z dziecięcymi tekstyliami, które można zlokalizować po fantazyjnych drzewach.

image

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

mat. prasowe

Natomiast domki nad półkami wskazują drogę do artykułów gospodarstwa domowego.

image

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

mat. prasowe

Nowością w drogeriach DM jest półka imitująca drewno, na której stanęły akcesoria dekoracyjne, takie jak poduszki i świeczniki.

Sebastian Bayer, który w zarządzie dm jest odpowiedzialny za marketing i zaopatrzenie, mówi:

Nowa gama akcesoriów domowych została tak dobrze przyjęta, że planujemy ją rozszerzyć i wprowadzić na rynek. Pasuje również do sektora gospodarstwa domowego: najpierw sprzątam dom, a potem sprawiam, że staje się on uroczym miejscem.

Stylizowane liście miłorzębu pozwalają zlokalizować strefę zdrowia.

image

Drogeria DM w Durlach Center w Karlsruhe

mat. prasowe

Dzięki tym wizualnym wskazówkom mamy teraz lepszą orientację na klienta. Zastosowaliśmy tu zasady mapy poznawczej. Tak jak turysta w Paryżu orientuje się na podstawie uderzających punktów, takich jak bazylika Sacré-Coeur, Sekwana czy Wieża Eiffla, tak w drogeriach DM jasne będzie, gdzie skierować swoje kroki by dotrzeć do konkretnego działu – mówi Sebastian Bayer.

Kolorystyka nowego sklepu jest utrzymana w delikatnych pastelowych odcieniach. Całość zaprojektowana została przez architektów Christiana Mikundę i Christopha Laya. Ten ostatni był już odpowiedzialny za dotychczasowe projekty sklepów DM.

Sieć zapowiada ze sklep w Durlach Center w Karlsruhe jest piwerszym, ale nie ostatnim sklepem urządzonym według nowego konceptu. Stopniowo pozostałe drogerie DM w Niemczech będą przestawiane na nowy wystrój.

Redisign będzie przechodzić 300 sklepów rocznie. Zatem do końca 2029 roku powinniśmy zakończyć cały proces – obiecuje Sebastian Bayer.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 20:12