StoryEditor
Drogerie
10.08.2020 00:00

Drogerie Jasmin i producenci wspierają artystów w Skolimowie

Drogerie Jasmin i współpracujący z nią producenci wspierają pensjonariuszy Domu Artystów Weteranów Scen Polskich.

Sieć drogerii Jasmin informuje o charytatywnej akcji, w którą zaangażowali się współpracujący z nią producenci. Jako pierwsza dary dla pensjonariuszy Domu Artystów Weteranów Scen Polskich przekazała polska firma Bielenda.

Szczególne podziękowanie należą się panu Markowi Bielendzie, który podjął decyzję by na prośbę artystów wyprodukować partię kosmetyku, który już został wycofany z produkcji, a doskonale pielęgnuje przesuszoną skórę dłoni i stóp – podkreśla Teresa Stachnio, wiceprezes sieci Jasmin.

Do pensjoanriuszy trafiło 100 sztuk produktów.

Akcja charytatywna będzie prowadzona cyklicznie. Następna dostawa jest zaplanowana na wrzesień.

Na zdjęciu: Ryszard Rembiszewski – prezes zarządu Fundacji Domu Artysty Weterana w Skolimowie odbierający przesyłkę z kosmetykami od firmy Bielenda.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2024 09:00
Rossmann wyremontuje dwie kliniki w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi
Spotkanie w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzifot. Rossmann

W ramach programu „Pomagamy jak umiemy” Rossmann wyremontuje dwie, a nie jak wcześniej zakładano jedną, kliniki w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Właśnie rozpoczęła się modernizacja pierwszej z nich - Kliniki Neurologii i Epileptologii. Na ten cel firma przekazała już 5 mln zł, a w latach 2024-2025 dołoży kolejne 10 mln. Dzięki tym środkom i zaangażowaniu klientów, którzy skanują aplikację Rossmann PL - uda się zmodernizować także drugą Klinikę – Neurochirurgii.

Pierwszy plan zakładał, że zmodernizowana zostanie Klinka Neurologii i Epileptologii. Pisaliśmy o tym tutaj. Ostatecznie za kwotę 15 mln zł uda się wyremontować także drugą – Klinikę Neurochirurgii. Będzie to jedyny w regionie tak nowoczesny oddział zajmujący się leczeniem schorzeń układu nerwowego. Prace zakończą się w I kwartale 2026 r. Wówczas obydwie kliniki będą w bezpośrednim sąsiedztwie, co bardzo ułatwi lekarzom codzienną współpracę.

– Jesteśmy niezwykle wdzięczni, że zostanie wyremontowana również kierowana przeze mnie Klinika Neurochirurgii – mówi prof. dr hab. n. med. Krzysztof Zakrzewski, Kierownik Kliniki. – Jesteśmy jedynym ośrodkiem w makroregionie o takim profilu. Ale trafiają do nas pacjenci z całej Polski.

– Cieszymy się, że aż dwie klinki będą wyremontowane. To świetna wiadomość dla wszystkich, ale przede wszystkim dla młodych pacjentów i ich rodziców. W znacznym stopniu poprawi się komfort opieki. Nie byłoby tego bez zaangażowania naszych klientów. Codziennie podczas zakupów w drogeriach skanują aplikację Rossmann PL. Zbierają w ten sposób punkty, które my zmieniamy na pomoc finansową – mówi Renata Lach, wiceprezes zarządu Rossmann SDP.

W Klinice Neurologii i Epileptologii prace już trwają

Prace remontowe w Klinice Neurologii i Epileptologii rozpoczęły się na początku września. Jest ona jedną z wizytówek ICZMP. Zajmuje się leczeniem chorób układu nerwowego u dzieci od pierwszych dni życia do osiągnięcia dorosłości. Diagnozuje i leczy nowatorskimi metodami młodych pacjentów cierpiących m.in. na SMA (rdzeniowy zanik mięśni), stwardnienie rozsiane, padaczkę lekooporną.

Modernizacja była potrzebna z dwóch istotnych powodów. Po pierwsze lawinowo rośnie liczba pacjentów z chorobami układu nerwowego. W 2018 r. przyjęto ich 1700, cztery lata później już 2996, a te statystyki stale rosną. Po drugie klinika ostatni raz była remontowana 35 lat temu.

Po modernizacji liczba lóżek dla pacjentów zwiększy się z 25 do 32. Sale będą 1 lub 2-osobowe, z łazienkami. Zwiększy się powierzchnia użytkowa i zostanie utworzona pracownia neuroelektrofizjologii. Ponadto powstaną m.in. sala do zabiegów punkcyjnych, sala do neurorehabilitacji i pracownia posturologiczna.

Neurochirurgia pilnie potrzebuje remontu

Klinika Neurochirurgii ICZMP, która również zostanie odnowiona, jest jedynym w makroregionie łódzkim i jednym z zaledwie kilku w Polsce, ośrodkiem neurochirurgicznym dla dzieci. Zapewnia pełną opiekę nad pacjentem od momentu przyjęcia do szpitala, aż do zakończenia procesu leczenia. Wszystko odbywa się w jednym miejscu. Mały pacjent nie jest narażony na stres związany z transportem do innej placówki.

Zabiegi prowadzone w Klinice Neurochirurgii obejmują wszystkie główne zagadnienia neurochirurgii dziecięcej, poszerzone o operacje związane z wadami kostnymi kręgosłupa (wady wrodzone i skrzywienia kręgosłupa-skoliozy) oraz przedwczesnym zarastaniem szwów czaszkowych. Lekarze Kliniki Neurochirurgii wykonują całodobowo zabiegi operacyjne zarówno  ratujące życie jak i  sprawność (np. wykonanie operacji w odpowiednim czasie pozwala uniknąć niedowładów kończyn). W oddziale można rozpocząć rehabilitację chorych we wczesnym okresie pooperacyjnym.

Prof. Zakrzewski: – Leczymy dzieci po urazach czaszkowo-mózgowych, kręgosłupa czy z nowotworami ośrodkowego układu nerwowego. Większość naszych podopiecznych to osoby leżące. Proszę sobie wyobrazić, że dziś nasze pielęgniarki muszą je myć w łóżkach. Przychodzą z miską, gąbkami i myjkami. Po remoncie przeniesiemy się wreszcie w XXI wiek i pożegnamy się z tymi akcesoriami, bo oprócz nowych, komfortowych sal i wygodnych gabinetów dla personelu, zyskamy specjalne pomieszczenie do pielęgnacji chorych leżących, gdzie kąpiel będzie możliwa na specjalnym wózku.

Jak klienci Rossmanna mogą wesprzeć kliniki?

Każdy klient może dołożyć cegiełkę do tego szczytnego celu w ramach akcji Rossmanna „Pomagamy jak umiemy”. Wystarczy, że robiąc zakupy w drogerii zeskanuje aplikację Rossmann PL. Zbiera w ten sposób punkty, które następnie firma Rossmann zamieni na pomoc finansową. Im częściej klienci skanują apkę, tym więcej punktów przekłada się na wartość wsparcia dla ICZMP.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.09.2024 13:00
Hebe rusza z nową kampanią reklamową w Polsce, Czechach i Słowacji
Nowa kampania ”Czas na Hebe”, którą zobaczą klienci sieci drogeryjnej w Polsce, Czechach i w Słowacjifot. spot reklamowy Hebe

Hebe – drogeryjna sieć – rusza z nową kampanią reklamową „Czas na Hebe”, która będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, gdzie sieć zaczęła otwierać swoje sklepy i na Słowacji, gdzie docelowo drogerie Hebe także mają powstać.

Sieć Hebe ogłosiła start swojej nowej kampanii „Czas na Hebe”, która zastąpi dotychczasowe spoty z matką i córką. Kampania będzie emitowana w Polsce, Czechach oraz Słowacji. Obejmie telewizję oraz online.

"Celem, który nam przyświecał przy tworzeniu platformy było unowocześnienie wyglądu spotu, zwiększenie dynamiki oraz pokazanie historii, z którymi nasi konsumenci będą mogli się utożsamiać.

W serii spotów pokazujemy różnorodne role, jakie Hebe może pełnić w życiu klientek i klientów: głos doradczy w świecie przeładowanym podpowiedziami z internetu, chwila przyjemności w dniu wypełnionym obowiązkami, inspiracja w poszukiwaniu prezentów, czy po prostu – ratunek, gdy kończy się coś ważnego w łazience" – czytamy w komunikacie.

Do reklam została użyta nowa muzyka. Utwór „Free Yourself” ma budować napięcie i dynamikę w spotach.

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciel Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających w Polsce, gdzie miała swój początek. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 r.

W pierwszym półroczu 2024 r. sieć Hebe osiągnęła sprzedaż na poziomie 271 mln euro – o 30,6 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2023 r. (o 22 proc. więcej w walucie lokalnej przy LFL na poziomie 12,4 proc.).  

Na koniec pierwszego półrocza 2024 pod szyldem Hebe działało 361 drogerii (w tym dwie w Czechach).  Trzecia drogeria w Czechach ma zostać otwarta jesienią br.

Czytaj: Hebe otworzy jesienią trzecią drogerię w Czechach

Na cały 2024 r. sieć zaplanowała otwarcie około 30 nowych sklepów.

Hebe intensywnie rozwija zarówno sprzedaż stacjonarną, jak i online. Według danych za pierwsze półrocze 2024 r., kanał e-commerce ma 19 proc. udział w całości sprzedaży Hebe. W 2023 r. sprzedaż internetowa Hebe wzostła o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Platformy sprzedażowe sieci działają w Polsce, Czechach i Słowacji. Hebe sprzedaje poprzez swoje e-sklepy także produkty w systemie Hebe Partner działając jak marketplace. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2024 18:18