StoryEditor
Drogerie
27.09.2021 00:00

Drogerie Pigment zapowiadają szóstą edycję kosmetycznych boxów

Drogerie Pigment zapowiadają szóstą edycję boxów, w których na klientów czekać będą kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji twarzy. Ich sprzedaż ruszy 30 września.

– Nadchodzi jeden z naszych ulubionych momentów – przed nami premiera kolejnego Pigment Boxa. To już szósta edycja! Tym razem stawiamy na kompleksową pielęgnację twarzy – oczyszczenie, działanie złuszczające, a następnie regenerację skóry po lecie i intensywne nawilżenie, wciąż nie zapominając o ochronie przeciwsłonecznej – poinformowała drogeria Pigment w komunikacie zapowiadającym sprzedaż pudełek wypełnionych kosmetykami.

W poprzedniej edycji Pigment Boxy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów drogerii, którzy kupowali je, nie mając pojęcia, czego spodziewać się w środku. Tym razem zawartość pudełek nie będzie niespodzianką. Znajdą się w nich: pianka do twarzy Nature Queen, tonik marki Veoli Botanica, peeling kwasowy The Ordinary, maska Resibo, serum Iossi, krem Nacomi Next Level SPF 50, krem na noc z ceramidami Bielenda Professional, ogórkowy krem pod oczy La-le i szklana szpatułka do nabierania kosmetyków.

– Dokładamy wielu starań, aby zawartość Pigment Boxów była uniwersalna, dopasowana do różnych problemów skórnych. Historia poprzednich edycji udowadnia, że idziemy w dobrym kierunku. Teraz z niecierpliwością oczekujemy reakcji naszych klientów na zawartość najnowszego pudełka – komentują przedstawiciele drogerii.

Sprzedaż Pigment Boxów ruszy 30 września. Można je będzie nabyć w trzech stacjonarnych drogeriach Pigment w Krakowie i w e-sklepie należącym do sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 16:35
Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków
Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.Erik Mclean via Unsplash

The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej.

Nowym prezesem The Body Shop został Mike Jatania, który od końca 2024 roku pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i jest jednym z inwestorów Auréi. Zastępuje Charlesa Dentona, który nadzorował proces restrukturyzacji i teraz ustępuje po zakończeniu tej kluczowej fazy. „Pod kierownictwem Charlesa udało się szybciej niż zakładano stworzyć fundament pod nowy rozdział działalności,” podkreślił Vindi Banga, przedstawiciel grupy inwestycyjnej.

Według oficjalnych danych, w ciągu pierwszych stu dni po przejęciu w 2024 roku The Body Shop wygenerowało przychód w wysokości 28 milionów funtów brytyjskich (ok. 33 milionów euro), przy jednoczesnym zysku netto wynoszącym 2 miliony funtów (ok. 2,35 miliona euro). Sukces ten pozwolił firmie ogłosić szybki powrót do rentowności i zapowiedzieć dalsze zmiany strategiczne. Pomimo osiągnięcia zysków, firma zdecydowała się na zamknięcie wszystkich zagranicznych sklepów, koncentrując się obecnie na modelu sprzedaży hurtowej.

Dla nowego prezesa The Body Shop oznacza to początek etapu ekspansji opartego na silnych fundamentach finansowych. „To marka z niezwykłym dziedzictwem i ogromnym potencjałem,” podkreślił Jatania. „Jesteśmy gotowi, by przenieść tę energię i ducha pionierstwa do kolejnego rozdziału.” Firma deklaruje, że po latach trudności jest teraz „silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 13:36
dm otwiera 60. sklep w Polsce – nowa drogeria w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Nowa lokalizacja drogerii to jedna z największych galerii handlowych we Wrocławiu.Maciek Jaźwiecki

Drogeria dm kontynuuje ekspansję na Dolnym Śląsku, uruchamiając swój 15. sklep w województwie. Nowa placówka zostanie otwarta w czwartek, 17 lipca o godzinie 9:30 w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu. To już 8. sklep marki w stolicy regionu i jej okolicach, a jednocześnie 60. punkt sprzedaży dm na terenie całej Polski.

Firma podkreśla, że Wrocław ma dla niej szczególne znaczenie – to właśnie tutaj rozpoczęła działalność w kraju, a także zlokalizowane są jej biura oraz największa liczba placówek. Zgodnie z zapowiedziami, do końca 2025 roku dm planuje osiągnąć liczbę około 80 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o blisko 33 proc. w porównaniu z obecnym stanem.

Z okazji otwarcia dm przygotowało specjalne atrakcje i promocje. Klienci otrzymają 15 proc. rabatu na całe zakupy oraz powitalny prezent – żel pod prysznic marki Balea – po okazaniu ulotki. Dodatkowo, przy każdych zakupach przewidziane są zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocje obowiązują do 26 lipca lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 17 i 19 lipca w sklepie zaplanowano także wydarzenia specjalne, m.in. konsultacje makijażowe z marką L’Oréal, porady trychologiczne oraz zabiegi pielęgnacyjne. Na klientów będą czekać także napoje witaminowe, wegańskie przekąski, balonowe show i maskotka dm dla najmłodszych. Wszystko to ma podkreślić lokalny charakter marki i jej przywiązanie do wrocławskich konsumentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:22