StoryEditor
Drogerie
02.03.2018 00:00

Druga drogeria Hebe w Radomiu ruszyła w Galerii Słonecznej

1 marca br. miało miejsce oficjalne otwarcie drogerii sieci Hebe w Galerii Słonecznej przy ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu. Jest to drugi sklep tej sieci w mieście.

Klienci nowego sklepu Hebe mogli skorzystać ze specjalnej oferty – Szalony tyDzień –obowiązującej od 1 do 14 marca br. i podzielonej na dwa etapy. W ramach promocji, w pierwszym szalonym tygodniu, wszystkie zapachy damskie można kupić z rabatem do -60 proc. Natomiast w drugim tygodniu, rabatem -40 proc. będą objęte produkty do pielęgnacji twarzy. Oferta nie obejmuje produktów profesjonalnych i dermokosmetyków oraz maseczek w saszetkach.

Dodatkowo każda osoba, która w dniu otwarcia drogerii Hebe w Radomiu założyła kartę lojalnościową i zrobiła zakupy za minimum 50 zł, otrzymała przy kasie bon o wartości 10 zł na kolejne zakupy.

Hebe oferuje różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. Gosh, P2, Bandi, Purederm, Nacomi, Benton, Halloween czy Desigual.

Nowo otwarta drogeria w Radomiu będzie czynna codziennie, od poniedziałku do soboty w godzinach 09.00-21.00 i w niedziele w godzinach 10.00-20.00. 

W Radomiu funkcjonuje też drogeria przy ul. Grzecznarowskiego 28 (M1).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
28.10.2025 13:28
Boots otwiera pierwszy butik zapachowy w Londynie
Nowa lokalizacja ma służyć premiumizacji brandu.Boots

Brytyjska sieć Boots uruchomiła swój pierwszy samodzielny butik zapachowy w Broadgate Central w Londynie, wprowadzając do oferty ponad 400 nowych kompozycji zapachowych oraz 20 nowych marek. To kolejny krok w strategii rozwoju segmentu beauty premium, który staje się jednym z kluczowych filarów wzrostu sieci w Wielkiej Brytanii.

Nowy butik łączy w sobie ofertę luksusowych i niszowych marek, takich jak Tom Ford, Prada, Guerlain, Maison Margiela, Gallivant czy Lumira. Klienci mogą skorzystać z indywidualnych konsultacji zapachowych oraz spersonalizowanych doświadczeń sensorycznych, które mają pomóc im odnaleźć unikalny zapach odpowiadający ich stylowi życia.

W ramach projektu Boots uruchomił również nowy Fragrance Hub na stronie boots.com oraz w aplikacji mobilnej. Dzięki temu rozszerzona oferta perfum będzie dostępna dla klientów w całym kraju, nie tylko w Londynie. Integracja kanałów online i offline ma umożliwić płynne doświadczenie zakupowe, niezależnie od miejsca i sposobu zakupu.

image

Sieć Boots tworzy butiki tylko z perfumami – motywuje to dynamicznym wzrostem konkurencji

Otwarcie butiku wpisuje się w rosnący trend premiumizacji rynku perfumeryjnego w Wielkiej Brytanii. Według prognoz, wartość krajowego rynku zapachów ma osiągnąć 2 miliardy funtów do 2029 roku, co oznacza dynamiczny wzrost w porównaniu z bieżącą dekadą. Boots, inwestując w segment zapachów, reaguje na rosnące zainteresowanie konsumentów markami luksusowymi i niszowymi oraz na zmianę sposobu dokonywania zakupów.

Nowy koncept ma wzmocnić pozycję Boots w segmencie zapachów poprzez połączenie doświadczeń zakupowych, ekskluzywnej oferty i innowacyjnych narzędzi cyfrowych. Jak podkreśla sieć, to otwarcie jest zapowiedzią dalszej ekspansji w obszarze beauty premium, który staje się jednym z najważniejszych motorów rozwoju całej grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
28.10.2025 13:11
Hebe podsumowuje III kwartał działań CSR
Hebe mat.pras.

Hebe kontynuuje zaangażowanie w działania społeczne, edukacyjne i prozdrowotne. W trzecim kwartale 2025 roku marka wsparła potrzebujących poprzez współpracę z Caritas Polska, promowała profilaktykę raka piersi i aktywny styl życia wśród kobiet oraz włączała się w inicjatywy lokalnych społeczności.

Pomoc dla potrzebujących we współpracy z Caritas Polska

Od lutego br. Hebe regularnie przekazuje Caritas Polska pełnowartościowe produkty, które nie mogą już trafić do sprzedaży. W samym trzecim kwartale 2025 łączna wartość przekazanych produktów wyniosła ponad 255 tys. zł brutto, co odpowiada 14 paletom kosmetyków i artykułów higienicznych.

Od momentu uruchomienia inicjatywy łączna wartość przekazanych produktów przekroczyła 650 tys. zł brutto. Dary trafiają do osób potrzebujących, w tym imigrantów, osób ubogich i bezdomnych, wspieranych przez Caritas Polska. 

W trosce o zdrowie kobiet i aktywny styl życia

Hebe w trzecim kwartale włączyło się także w szereg inicjatyw promujących zdrowie i profilaktykę onkologiczną kobiet: 

23 sierpnia – Fun Ride (Kraków) – uczestnicy charytatywnego wydarzenia rowerowego otrzymali od Hebe 450 pianek do mycia twarzy Hebe Naturals. 

21 września – Breast Fest (Lublin) – Hebe wsparło wydarzenie poświęcone profilaktyce raka piersi, przekazując 150 zestawów produktów marek Hebe uczestnikom warsztatów edukacyjnych. 

28 września – Bieg Kobiet Zawsze Pier(w)si (Poznań) – jako partner wydarzenia promującego profilaktykę raka piersi i szyjki macicy marka przekazała do pakietów startowych m.in. 8200 gąbek do makijażu Hebe Professional, a także wsparła organizację biegu finansowo. 

Blisko lokalnych społeczności

Hebe angażuje się również w wydarzenia integrujące i wspierające lokalne społeczności.

19 września marka przekazała 18 zestawów kosmetyków marek Hebe seniorom uczestniczącym w Zabrzańskiej Senioradzie – inicjatywie promującej aktywność i integrację osób starszych. 

Wsparcie młodych dorosłych w pierwszych krokach zawodowych

W lipcu i sierpniu Hebe zrealizowało także czwartą edycję programu aktywacji społeczno-zawodowej “Odkryj siebie z Hebe” organizowanego przy współpracy z Fundacją One Day. Ponad dwudziestu wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski zdobyło szansę na zatrudnienie dzięki udziałowi w tegorocznej edycji.  

image

Odkryli siebie – teraz odkrywają rynek pracy. 23 osoby z szansą na pracę dzięki programowi „Odkryj siebie z Hebe”

Hebe od lat konsekwentnie realizuje strategię społecznej odpowiedzialności. Działania CSR marki skupiają się na kilku filarach: pomocy potrzebującym i młodym dorosłym, promocji zdrowia i świadomego stylu życia oraz wspieraniu lokalnych społeczności. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. październik 2025 05:33