Sieć Hebe zaplanowała na 2024 r. otwarcie 30 drogerii i konsekwentnie realizuje ten plan. Minęły dwa dni sierpnia, które przyniosły drogerie w dwóch nowych lokalizacjach.
Drogeryjna sieć Hebe zakończyła pierwsze półrocze 2024 r. z wynikiem sprzedaży 271 mln euro (wzrost o 30,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku) oraz z liczbą 361 sklepów (323 rok wcześniej).
Na cały 2024 r. zaplanowane jest otwarcie 30 nowych sklepów (w pierwszym półroczu zostało otwartych 17 i jeden zamknięty) i Hebe konsekwentnie realizuje swój plan.
W lipcu sieć otworzyła drogerię w Szczecinku, Białymstoku i Łodzi. Pierwsze dwa dni sierpnia przyniosły już dwa kolejne otwarcia. 1 sierpnia została otwarta drogeria Hebe w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim, przy ul. Pomorskiej 7. Tego samego dnia została także otwarta drogeria w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu.
W obu nowych drogeriach w pierwszych dniach po ich otwarciu klienci korzystają ze specjalnych akcji promocyjnych i niższych cen.
Rossmann w centrum handlowym Manufaktura w Łodzifot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Rossmann po raz kolejny jest sposnorem festiwalu Great September Showcase Festival & Conference i buduje festiwalową scenę także w swojej flagowej drogerii w łódzkiej Manufakturze.
Trzecia odsłona festiwalu Great September Showcase Festival & Conference odbędzie się już 12-14 września w Łodzi.
Great September to prawdziwe święto polskiej muzyki – wykorzystuje pełnię potencjału łódzkiej przestrzeni oraz nie ma żadnych ograniczeń gatunkowych i wiekowych. Na scenach, rozstawionych zarówno w łódzkich klubach jak i na podwórkach (a nawet w Rossmannie!), wystąpią nie tylko najpopularniejsi rodzimi wykonawcy, ale również nowe twarze i wschodzące gwiazdy. Pośród najbardziej znanych artystów znajdują się m.in. Edyta Bartosiewicz, Liroy oraz Otsochodzi.
Sposorem wydarzenia po raz kolejny jest Rossmann - największa sieć drogeryjna działająca w Polsce. W ramach festiwalu Rossmann zorganizuje w swojej drogerii w Manufakturze własną scenę, na której będą odbywały się koncerty artystów biorących udział w wydarzeniu.
Poza słuchaniem muzyki i dobrą zabawą, podczas festiwalu odbędą się również konferencje poświęcone muzyce i twórczości. W dyskusjach udział wezmą ludzie z różnych środowisk, o różnej perspektywie – biznesmeni, naukowcy oraz sami artyści.
Panele poprowadzą między innymi redaktorzy radiowej Trójki z tematem „Muzyka w mediach – czy wszystko gra?”, Brodka, która przedstawi swoje własne case study oraz Edyta Bonk, która opowie o leczniczych właściwościach muzyki.
Polski oddział Rossmanna od początku związany jest z Łodzią. Tu mieści się siedziba, biura i magazyn główny. Tutaj, na Piotrkowskiej, w 1993 r. powstała również pierwsza drogeria Rossmann w Polsce.
Manufaktura jest jednym z najciekawszych centrów handlowych działających w Polsce, które powstało w miejscu dawnej fabryki tkanin zbudowanej w latach 1872-1892 przez Izraela Poznańskiego, przedsiębiorcy żydowskiego pochodzenia wywodzącego się z bogatej rodziny kupieckiej. W Manufakturze Rossmann prowadzi swoją flagową drogerię z szerokim asortymentem produktów naturalnych i instagramerskich marek, wyposażoną zgodnie z najnowszym standardem sieci stosowanym w najlepszych jej placówkach.
W nowootwartym parku handlowym San Park Piaseczno pojawiła się pierwsza na Mazowszu drogeria dm Drogerie Markt. Na gości czekały liczne atrakcje, takie jak słodkie gofry, lemoniada, darmowe usługi makijażowe oraz możliwość zrobienia zdjęcia z maskotką sieci. Drogeria oferuje produkty marek, takich jak Balea czy Alverde, które do tej pory były dostępne tylko online.
W dopiero co otwartym dla konsumentów i konsumentek parku handlowym San Park Piaseczno, mieszkańcy Mazowsza mogą cieszyć się z pierwszej w regionie drogerii dm drogerie markt. To wydarzenie przyciągnęło tłumy, a organizatorzy zadbali o liczne atrakcje, które uczyniły dzień otwarcia jeszcze bardziej wyjątkowym. Klienci mogli skosztować darmowych słodkich gofrów i orzeźwiającej lemoniady, a także skorzystać z darmowych usług makijażowych, które oferowały profesjonalne wizażystki Na najmłodszych czekała maskotka sieci, z którą można było zrobić sobie zdjęcie, co szczególnie przypadło do gustu rodzinom z dziećmi.
Drogeria dm drogerie markt, znana z szerokiej oferty produktów kosmetycznych, pielęgnacyjnych i ekologicznych, przygotowała również liczne rabaty, które przyciągnęły rzesze klientów. Otwarcie tej pierwszej w regionie placówki spotkało się z dużym zainteresowaniem nie tylko mieszkańców Piaseczna, ale także osób z Warszawy i okolicznych miejscowości. Na półkach drogerii pojawiły się popularne marki, takie jak Balea czy Alverde, które do tej pory dostępne były dla mieszkańców Mazowsza wyłącznie online.
Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów DM-drogerie markt Polska, powiedział nam, że już w najbliższej przyszłości sieć planuje kolejne otwarcia w Warszawie:
Nie mogę zdradzić gdzie konkretnie, ale ruszamy na podbój Warszawy. Już niedługo otwieramy sklep przy ulicy Łopuszańskiej, a kolejne lokalizacje niebawem.
San Park Piaseczno, będący nowym centrum handlowym w regionie, zyskuje na popularności dzięki nowym, atrakcyjnym ofertom dla klientów. Otwarcie drogerii dm drogerie markt jest ważnym krokiem w rozwoju tego miejsca, oferując klientom łatwiejszy dostęp do produktów, które wcześniej były dostępne tylko za pośrednictwem internetu.
Drogerie dm to sieć detaliczna z ponad 4 tys. punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 tys. osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 Drogerie Markt osiągnęły sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W samych Niemczech (około 51 tys. pracowników) sprzedaż sięgnęła 11,4 mld euro. Dm są największym konkurentem sieci Rossmann, w Niemczech zajmują pozycję lidera.
W Polsce sieć Drogerie Markt zadebiutowała w kwietniu 2022 r. drogerią w parku handlowym Galaktyka we Wrocławiu i ze sklepem online. 2023 r. polski oddział zakończył z liczbą 21 sklepów i 270 pracownikami. Sieć otworzyła 12 nowych drogerii.
Drogeria w San Park Piaseczno jest 34 sklepem sieci w Polsce. Do końca roku sieć planuje mieć łącznie 50 sklepów na naszym rynku, w tym kilka w województwie mazowieckim. Sieć poszukuje nowych lokali pod inwestycje. Dział ekspansji jest zainteresowany dużymi powierzchniami i miejscami zapewniającymi przepływ klientów.