StoryEditor
Drogerie
18.07.2023 13:09

Hebe startuje z aplikacją mobilną na dwóch europejskich rynkach

Na podstawie wcześniejszych projektów dla Hebe oraz szerokiej wiedzy w zakresie tworzenia produktów cyfrowych, firma Future Mind opracowała dwie wersje aplikacji mobilnej dedykowane marce. Aplikacje te będą dostępne dla użytkowników w Czechach i na Słowacji. / materiały prasowe Hebe
Pod koniec ubiegłego roku Hebe rozpoczęło ekspansję na rynkach międzynarodowych. W listopadzie 2022 roku, hebe.com pojawiło się na czeskim rynku, a w grudniu tego samego roku, na słowackim. W celu wzmocnienia swojej obecności za granicą, firma przygotowuje debiut swojej aplikacji mobilnej, która została opracowana przez doświadczony zespół firmy doradczo-technologicznej Future Mind. Dotychczas Hebe było głównie rozpoznawalne na rodzimym rynku. Wprowadzenie aplikacji mobilnej na rynki czeski i słowacki stanowi strategiczny krok, który pozwoli marce umocnić swoją pozycję zagranicą.

Firma Future Mind, wykorzystując swoje doświadczenie w tworzeniu produktów cyfrowych oraz opierając się na wcześniejszych projektach dla marki Hebe, opracowała dwie wersje aplikacji mobilnej dedykowane użytkownikom w Czechach i na Słowacji. Te produkty zostały dostosowane do preferencji i oczekiwań konsumentów na tych rynkach, co umożliwi efektywne zarządzanie ofertą i dopasowanie jej do grupy docelowej. Dzięki temu marka będzie mogła budować większe zaangażowanie oraz lepiej zaspokajać potrzeby użytkowników, którzy w obszarze m-commerce oczekują przede wszystkim przejrzystego i kompleksowego doświadczenia zakupowego.

Aplikacja Hebe w Polsce jest bardzo dobrze oceniana przez użytkowników. Jej średnia ocena w AppStore i Google Play to 4.7 gwiazdki z 5 możliwych, co dowodzi, że spełnia ona oczekiwania konsumentów zarówno w zakresie wygody, jak i intuicyjności użytkowania i jest dla nich istotnym narzędziem procesu zakupowego. Dlatego też, zagraniczne wersje aplikacji Hebe będą w dużej mierze pokrywać się z tą, która funkcjonuje na naszym rynku. Klienci w Czechach i na Słowacji będą mogli dodawać produkty do listy życzeń, korzystać z szybkiego wyszukiwania, czy też sprawdzać opinie o produkcie. Do ich dyspozycji będzie również zakładka „Nowości”, promocje oraz artykuły blogowe w sekcji inspiracji. Wszystkie te funkcje będą oczywiście dostosowane do docelowych grup odbiorców w obu krajach. Mamy nadzieję, że po uruchomieniu na rynkach czeskim oraz słowackim, aplikacja będzie równie wysoko oceniania przez tamtejszych użytkowników. - Magda Gromisz, Head of PMO, Future Mind

Hebe i Future Mind mają plany dotyczące stopniowego rozwijania aplikacji mobilnych na nowych rynkach. Kolejnym krokiem w tym procesie będzie rozwinięcie obecnie działającego programu lojalnościowego w Polsce, aby sprostać unikalnym potrzebom i oczekiwaniom klientów w każdym z tych regionów. Wprowadzenie aplikacji Hebe na rynki czeski i słowacki nie wpływa na użytkowników w Polsce i nie niesie ze sobą żadnych zmian.

Aplikacja Hebe, stworzona przez należącą do Jeronimo Martins sieć we współpracy z producentem oprogramowania, jest mobilnym kanałem komunikacji bezpośredniej z klientami. Jej głównym celem jest ułatwienie dostępu do oferty Hebe oraz różnych akcji promocyjnych. Aplikacja umożliwia bezpieczne zakupy za pośrednictwem PayU, oferuje opcję zwrotu w ciągu 14 dni, darmową dostawę i odbiór w sklepach Hebe, a także gwarantuje oryginalność dostępnych produktów. Wyróżniona w konkursie "E-commerce Polska Awards 2021" w kategorii "Best on Mobile", aplikacja Hebe obecnie zajmuje 29. miejsce na liście aplikacji zakupowych w App Store.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.03.2025 08:19
Superdrug otworzy do końca roku 25 nowych drogerii w Wielkiej Brytanii
Obecnie Superdrug posiada 780 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandiiarchiwum

Sieć Superdrug poinformowała, że ​​planuje otworzyć w tym roku 25 nowych sklepów, dzięki czemu stworzonych zostanie około 600 nowych miejsc pracy. Sieć stawia na rozwój sprzedaży stacjonarnej i dodatkowych usługach kosmetycznych dla klientów.

Przedstawiciele Superdrug poinformowali, że nowe sklepy „najlepsze w swojej klasie” odnotują zwiększone inwestycje w produkty do pielęgnacji urody i luksusowe perfumy ze względu na duży popyt ze strony klientów na te właśnie kategorie.

Firma zajmująca się sprzedażą detaliczną, która obecnie posiada 780 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii, poinformowała, że ​​w tym roku odnowi również 65 sklepów i rozbuduje kilka placówek, w tym sklepy w Luton i Dundee.

Podkreślono, że inwestycje w największe sklepy w ostatnich latach pomogły firmie osiągnąć wzrost sprzedaży o 25 proc.

Superdrug zamierza skupić swoj inwestycje przede wszystkim na centrach handlowych i parkach handlowych. Firma zainwestowała też w ofertę większej liczby zabiegów kosmetycznych, takich jak przekłuwanie uszu, manicure i regulacja brwi na terenie swoich sklepów. Sprzedaż usług w salonach kosmetycznych sieci wzrosła w 2024 roku o 7 proc.

Chcemy, aby każdy, kto wchodzi do sklepu Superdrug, miał poczucie, że jest to obsługa na najwyższym poziomie – podkreślił Nigel Duxbury, dyrektor ds. nieruchomości w Superdrug. – Nie chodzi nam o szybkie i łatwe zakupy, lecz o zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im dodatkowych funkcji, które naprawdę wzbogacą ich codzienne życie. Mogą to być nowoczesne stoiska z kosmetykami, które można znaleźć w naszym sklepie Brent Cross, świetne zabiegi upiększające, na które każdy może sobie pozwolić, lub prywatne kliniki, zapewniające osobisty dostęp do specjalistów opieki zdrowotnej – wyjaśnił.

Jak stwierdził też Duxbury, z ubiegłorocznych wyników sprzedaży wynika, że ​​inwestowanie w sklepy wielkopowierzchniowe w ramach sieci i zwiększanie ich liczby pozwala na przyspieszanie strategii sprzedaży stacjonarnej, dzięki czemu Superdrug jest w stanie zapewnić jeszcze większej liczbie konsumentów lepsze wrażenia zakupowe, na czym klientom zależy.  

W styczniu firma odnotowała najlepsze w historii wyniki w okresie świąteczne po wzroście sprzedaży porównywalnej o 5,1 proc. w ostatnich tygodniach 2024 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
18.03.2025 11:31
Rossmann wspomaga remont kliniki dla dzieci w Łodzi
Zakończono pierwszy etap remontu w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w ŁodziRossmann mat.pras.

Dzięki wsparciu klientów i pracowników Rossmanna zakończono pierwszy etap remontu w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Do całkowicie odmienionej przestrzeni, w której docelowo będzie Klinika Neurologii, wprowadziła się Klinika Neurochirurgii – poinformowała sieć w komunikacie.

Do Kliniki Neurologii przyjeżdżają pacjenci z całej Polski. Dziś w kolejce na leczenie czeka około 1500 dzieci. Gdy została wyremontowana pierwsza część oddziału, przestrzeń o połowę mniejsza niż ta, którą klinika zajmuje dzisiaj, pojawiło się pytanie, co zrobić z dziećmi, które są umówione na przyjęcie na oddział. Cześć z nich trzeba byłoby odesłać, co na pewno nie wyszłoby im na zdrowie. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy dobro pacjenta, dlatego szybko zdecydowaliśmy, że na kilka miesięcy w wyremontowane miejsce, które docelowo będzie Kliniką Neurologii przeniesiemy mniejszą Klinikę Neurochirurgii, również remontowaną dzięki środkom z inicjatywy „Pomagamy jak umiemy” Rossmanna. Neurologia pomęczy się jeszcze trochę w starej klinice, ale nie odbędzie się to kosztem pacjentów, których trzeba by było w związku z remontem odsyłać – mówi Adam Czerwiński, rzecznik prasowy ICZMP.

Dzięki tej zmianie w harmonogramie prac Klinika Neurochirurgii działa w odmienionej przestrzeni już od marca, a mali pacjenci mogą leczyć się w znacznie lepszych warunkach. Michał Maziarz, tata 3-letniego Dominika, spędza z synem już drugi tydzień na oddziale. 

Można powiedzieć, że jesteśmy stałymi gośćmi Kliniki Neurochirurgii. Synek urodził się z wodogłowiem, więc konieczne było wszczepienie zastawki komorowo-otrzewnowej. Regularnie przyjeżdżamy na kontrole, a teraz, z powodu problemów z drenażem, czekamy na poprawę wyników – mówi. – Jesteśmy tutaj pierwszy raz po remoncie. Jestem pozytywnie zaskoczony, że wszystko jest tak wygodne i nowoczesne. Są fotele, które pozwalają rodzicom odpocząć. W pokoju mamy dużą umywalkę, która umożliwia wygodne mycie dziecka. Mamy dużo przestrzeni, ogromne szafy, w których możemy wszystko pomieścić. Wielkim udogodnieniem są też łazienki przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. I mnóstwo pozornie drobnych rzeczy, które niezwykle ułatwiają komfort pobytu: klimatyzacja, rolety, punktowe oświetlenie, dzięki któremu nie trzeba już budzić wszystkich dzieci w nocy ostrym światłem, by podać leki jednemu z nich. Fajnie, że zamiast starych, obdrapanych ścian są tu teraz kolorowe, przytulne tapety. Mamy kuchnię, w której możemy zrobić sobie kawę lub herbatę i skorzystać z lodówki. To naprawdę ułatwia życie, szczególnie tym, którzy tak jak my przebywają tutaj tygodniami. Synkowi bardzo podoba się też czytelnia z książeczkami i kolorowankami. Byliśmy w wielu szpitalach i muszę przyznać, że ten oddział jest najnowocześniejszy i najbardziej przyjazny pacjentom. Na pewno to też zasługa personelu. Pobyt w szpitalu nigdy nie jest miły, ale tutaj po remoncie panują warunki jak w domu – opowiada tata Dominika.

Ściany kliniki ozdabiają dobrze znane najmłodszym postaci z Czyściochowej Akademii Rossmanna. Czyściochy, bohaterowie słuchowiska, bajek i piosenek, towarzyszą dzieciom na co dzień, przynosząc uśmiech i radość i w humorystyczny sposób uczą najmłodszych dobrych nawyków higienicznych. Ich wizerunki ocieplają korytarze Kliniki.

Co dalej? Budowlańcy przenieśli się już do drugiej połowy przestrzeni, którą docelowo zajmie Klinika Neurologii. Prace potrwają tu do przełomu października i listopada. Kiedy pacjenci kliniki przeniosą się do nowego wnętrza, ruszą prace budowlane w przestrzeni przeznaczonej dla Kliniki Neurochirurgii. Tu koniec prac planowany jest na marzec 2026 roku.

Nasza zbiórka wciąż trwa, a skanowanie aplikacji Rossmann PL podczas zakupów naprawdę ma moc! To właśnie dzięki temu możemy wspierać małych pacjentów i podarować im komfort pobytu w szpitalu. Jeszcze w tym roku na remont i rozbudowę obu klinik przekażemy kolejnych 5 milionów złotych, czyli w sumie 15 mln zł – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. marzec 2025 03:08