StoryEditor
Drogerie
28.10.2021 00:00

Hebe uruchomiło platformę edukacyjną dla pracowników

Sieć Hebe poinformowała, że zakończyła pracę nad platformą rozwojową dla pracowników EduAkcja. Narzędzie zostało już wdrożone w drogeriach i biurze głównym, a wkrótce będzie także dostępne w centrum dystrybucyjnym.

Sieć Hebe poinformowała na swoim profilu w mediach społecznościowych, że uruchomiła innowacyjną platformę rozwojową EduAkcja.   

Platforma dostępna jest w każdym miejscu o każdym czasie, z dowolnego urządzenia. Nasi pracownicy znajdą tu niezbędną wiedzę merytoryczną, filmy instruktażowe, quizy, zadania wspierające rozwój umiejętności liderskich, obowiązujące procedury, najważniejsze wiadomości z życia firmy oraz informacje dotyczące m.in. benefitów – informuje Hebe i zachęca do skorzystania z platformy nowych pracowników firmy.

Jak poinformowało nas biuro prasowe Hebe, na platformie umieszczono

 ✔️ wszystkie materiały onboardingowe  (całkowicie zrezygnowano z materiałów drukowanych)
✔️ materiały związane z produktami
✔️ e-learningi
✔️ super kursy rozwojowe
✔️ ważne informacje dla pracownika np. dotyczące benefitów

Platforma nie służy natomiast do planowania ani oceniania pracy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.04.2024 14:39
Tak będą teraz wyglądały drogerie dm w Polsce. Znana sieć zmienia aranżację swoich sklepów
Dm drogerie markt nowe wnętrze. W wejściu klientów wita otwarta przestrzeń, w której uwagę przyciąga artystyczne oświetlenie ledowe umieszczone nad Wyspą Inspiracji Urodafot. Mike Abmaier
Drogerie dm całkowicie zmieniają wygląd wnętrza. Po debiucie nowego projektu w Niemczech, również w Polsce, w Dobrzykowicach, rusza pierwsza drogeria dm w nowej aranżacji. Od teraz tak będzie wyglądała każda nowo otwierana drogeria dm.

W lutym br. drogerie dm zaprezentowały swoją pierwszą drogerię w nowej aranżacji. Została ona otwarta w Durlach Center w Karlsruhe w Niemczech, gdzie mieści się siedziba firmy. Zaledwie dwa miesiące później swój debiut będzie miała drogeria w nowej wizualizacji w Polsce. Jak dowiedziały się wiadomoscikosmetyczne.pl, zostanie otwarta już 11 kwietnia br. w podwrocławskich Dobrzykowicach, przy ul. Wrzosowe Łąki 1. Będzie to 27 sklep dm w Polsce, ale inny niż te, które znamy do tej pory.  

– Otwarcie dm w Dobrzykowicach zbiegło się w czasie z wdrożeniem nowej aranżacji wnętrz do sklepów dm i jest to dla nas szczególne wydarzenie. Pierwsze takie placówki pojawiły się już w Niemczech, jednak w Polsce to ich premierowa odsłona. Nowe wnętrze od progu zaprasza klientów do odbycia inspirującej podróży po fascynującym świecie kosmetyków – mówi Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce.

 – Wprowadzane przez nas zmiany nie są rewolucją, a naturalnym procesem ewolucji, doskonalenia tego, za co najbardziej lubią nas klienci. Dlatego teraz jeszcze mocniej skupiamy się na emocjonalnej prezentacji oferty i stworzeniu przyjemnej atmosfery, która zachęca do zakupów i wzmacnia relacje z marką – zaznacza Trojansky.

Pierwsza drogeria dm w nowej aranżacji zostanie otwarta już 11 kwietnia 2024 r. w Dobrzykowicach pod Wrocławiem. Ma 486 mkw. sali sprzedaży. Klienci w dniu otwarcia otrzymają dodatkowy 15 proc. rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea

 

Sklep w Dobrzykowicach jest pierwszym w Polsce przygotowanym z nowym wystrojem wnętrz, każdy następny będzie projektowany zgodnie z nowymi standardami. Nową koncepcję chcemy wdrożyć we wszystkich 2100 sklepach w Niemczech do końca 2029 roku, co daje nam 300 przearanżowanych sklepów rocznie

– zapowiada Markus Trojansky.

W nowych wnętrzach drogerii dm zrobiło się przyjemnie pastelowo, a zmiany w kolorystyce, oświetleniu, nowe strefy tematyczne i ekspozycje, mają podkreślać beauty charakter marki oraz ułatwiać klientom poruszanie się po przestrzeni i wybór produktów.

image
Dm drogerie markt nowe wnętrze, domowa apteczka
fot. Mike Abmaier
W wejściu klientów wita otwarta przestrzeń, w której uwagę przyciąga artystyczne oświetlenie ledowe umieszczone nad Wyspą Inspiracji Uroda (zdjęcie tytułowe). Szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, mają ułatwiać nawigację między półkami, sprawia, że zakupy są wygodne i intuicyjne. Kolorystyka tych oznaczeń jest typowa dla danego działu – różowa dla kosmetyków, szara dla pielęgnacji męskiej, zielona dla żywności, a turkusowo-niebieska dla zdrowia.

Bazując na istniejących dotychczas rozwiązaniach dm chce zwiększyć produktywność przestrzeni poprzez zastosowanie mechanizmów działających na zasadzie map kognitywnych. Specjalnie wydzielona strefa zabaw dla dzieci z fantazyjnym motywem drzewa na suficie i ścianach, znajduje się tuż przy dziale dziecięcym z tekstyliami, symbole domków wskazują strefę artykułów gospodarstwa domowego. Stylizowane liście miłorzębu wyznaczają strefę zdrowia. Całość zaprojektował architekt odpowiedzialny za wcześniejsze wnętrza sklepów dm – Christian Lay, a  koncepcję zaproponował austriacki dramaturg Christian Mikunda.

image
Dm drogerie markt nowe wnętrze, foto kącik
fot. Mike Abmaier

Klienci w sklepach dm nadal skorzystają z bezpłatnego dystrybutora z wodą, czy ławeczki do odpoczynku. Obok nich znajduje się przyjemny kącik z fotokioskami, wyposażonymi w stołki barowe. Można tu zatrzymać się i skorzystać z usługi natychmiastowego wydruku zdjęć – także na magnesach, panelach, etykietach produktów, czy kartkach urodzinowych. Dostępna jest stacja do darmowego pakowania prezentów. Rodzice mają do dyspozycji przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Dm Drogerie Markt to sieć drogeryjna z siedzibą w Karlsruhe w Niemczech. W ponad 4 tys. sklepów w całej Europie pracuje około 80 tys. osób. W 14 krajach Europy, w których działają obecnie DM sieć osiągnęła w roku finansowym 2022/2023 sprzedaż na poziomie 15,9 mld euro. W Polsce drogerie DM są obecne od kwietnia 2022 r. i prowadzą obecnie 26 drogerii oraz e-sklep. Oferta dm to ponad 12,5 tys. produktów, w tym 28 marek własnych.

   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
05.04.2024 14:24
Hebe otwiera kolejne drogerie. Już druga w Gorzowie Wielkopolskim
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r. / fot. Hebe
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r. / fot. Hebe
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r. / fot. Hebe
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r. / fot. Hebe
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Drogeria Hebe w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim otwarta 5 kwietnia 2024 r.
Gallery
Sieć Hebe otworzyła drugą drogerię w Gorzowie Wielkopolskim. Sklep znajduje się w Galerii Askana, a jego klienci przez kilka najbliższych dni korzystają ze specjalnych promocji i zniżek cenowych.

Sieć drogerii Hebe otworzyła dziś, 5 kwietnia, nową drogerię w Gorzowie Wielkopolskim. Sklep w Galerii Askana, przy al. Konstytucji 3 Maja 102, jest drugą placówką sieci w tym mieście.

Do 10 kwietnia 2024 r. klienci nowej drogerii mogą skorzystać z promocji „Makijaż do -50%“, obejmującej ponad 12 tys. produktów.  Do 17 kwietnia trwa akcja „Miksuj dowolnie między markami -40% na drugi produkt” oraz wiele innych okazji  obejmujących dane marki albo wybrane produkty dostępne w super cenach.

Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 5-9 kwietnia, każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 6-13 kwietnia.  

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Realizując omnichannelową strategię sprzedaży Hebe rozwija także intensywnie sprzedaż internetową i prowadzi e-sklepy w Polsce, Czechach i Słowacji.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, wlącznie z otwartą właśnie placówką w Gorzowie Wielkopolskim, 351 drogerii.

Czytaj także: Które sieci drogeryjne rosną najszybciej?

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. kwiecień 2024 15:58