StoryEditor
Drogerie
29.09.2023 14:59

Hebe w Galerii Posnania ponownie otwarte

Hebe w Galerii Posnania przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu zostało ponownie otwarte po remoncie. W sklepie czeka na klientów wiele atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert. Nowa oferta obejmuje dedykowane wyposażenie dla produktów do włosów profesjonalnych, kosmetyki naturalne i koreańskie. Dodatkowo, w drogerii utworzono zupełnie nową przestrzeń dla dermokosmetyków, a asortyment został wzbogacony o ponad dwie tysiące nowych produktów.

Sklep Hebe w Galerii Posnania, przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu, przeszedł właśnie remont i został ponownie otwarty. Klienci mogą teraz skorzystać z licznych atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert. Nowy asortyment obejmuje dedykowane akcesoria dla profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów, kosmetyki naturalne i koreańskie. Ponadto, w drogerii utworzono zupełnie nową przestrzeń dla dermokosmetyków, a wybór produktów został rozszerzony o ponad dwie tysiące nowych pozycji.

Z okazji ponownego otwarcia drogerii Hebe w Galerii Posnania, klienci będą mieli dostęp do wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z promocji to "Czas na makijaż! Możesz dowolnie mieszać produkty tej samej marki". W ramach promocji "1+1 za 1 złoty" dotyczącej marek takich jak Rimmel, Max Factor, Revlon, Pierre René, Bell HypoAllergenic, Sally Hansen, Bourjois, L’Oréal i Maybelline, drugi produkt można nabyć za tylko 1 złoty. W promocji "80% rabatu na drugi produkt" znajdują się produkty marek takich jak Eveline Cosmetics, Delia, Paese, Claresa, Gosh, KillyS, Neess, Pastel, Seche, Long4Lashes, Felicea, AA, Miya Cosmetics, Eylure i Nail Tek. Dodatkowo, promocja "60% rabatu na drugi produkt" obejmuje kosmetyki marek Hean, Ecocera, Inglot, Annabelle Minerals, Neonail i Cashmere. Wszystkie te atrakcyjne oferty będą dostępne do 4 października 2023 roku.

image
Hebe
Dodatkowo, z okazji ponownego otwarcia sklepu Hebe w Poznaniu, klienci będą mogli skorzystać z promocji "Hity cenowe", która obejmuje całą gamę produktów marki Nivea oraz ponad 1100 produktów przeznaczonych do naturalnej i profesjonalnej pielęgnacji włosów. Ponadto, dostępna będzie promocja "50% zniżki na drugi produkt - miksuj dowolnie między markami" dotycząca ponad 400 produktów marek Hebe Professional, Hebe Cosmetics, By Hebe, Hebe Naturals, Hebe Basics oraz Hebe for Men. Wszystkie te atrakcyjne oferty będą obowiązywać do 4 października 2023 roku.

Dodatkowo, dostępna jest wyjątkowa promocja, w której przy zakupach o wartości co najmniej 80 zł otrzymasz rabat w wysokości 20 zł na kolejne zakupy. Oferta ta obowiązuje wyłącznie w sklepie stacjonarnym Hebe znajdującym się przy ul. Pleszewskiej 1 w Galerii Posnania w Poznaniu, w okresie od 29 września do 3 października 2023 r. lub do wyczerpania dostępnych zapasów. Drogeria Hebe w Galerii Posnania, zlokalizowana przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu, będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00.

Czytaj także: Hebe nie ustaje w promocjach. Tym razem w okazyjnych cenach oferuje kosmetyki naturalne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
07.07.2025 15:35
Walgreens Boots Alliance poprawia wyniki szykując się do przejęcia za 10 mld dolarów
Sycamore Partners planuje przejąć WGA do końca roku.Walgreens Boots Alliance

Walgreens Boots Alliance, jedna z największych sieci aptek w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła lepsze od oczekiwań wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego. Przychody z amerykańskich aptek wyniosły 30,71 miliarda dolarów, co przekroczyło prognozy analityków zakładające 29,01 miliarda dolarów.

Sprzedaż porównywalna (LfL) wzrosła o 10,3 proc., a skorygowany zysk na akcję osiągnął poziom 38 centów wobec spodziewanych 34 centów. Na poprawę wyników wpłynęły przede wszystkim duże cięcia kosztów oraz zamykanie nierentownych placówek. Te działania wpisują się w szeroko zakrojoną strategię naprawczą, wprowadzoną przez nowego prezesa Tima Wentwortha. Zakłada ona m.in. redukcję kosztów operacyjnych o 1 miliard dolarów, zmiany w strukturach zarządzania oraz likwidację tysięcy nierentownych aptek. Działania te mają przygotować spółkę na przejęcie przez fundusz private equity Sycamore Partners, który planuje wykupić firmę do końca 2025 roku za kwotę 10 miliardów dolarów i wycofać ją z giełdy.

Pomimo pozytywnych sygnałów finansowych, Walgreens mierzy się z poważnymi wyzwaniami strategicznymi. Firma w ostatnich latach zbyt mocno skoncentrowała się na działalności aptecznej, podczas gdy konkurenci, tacy jak CVS czy UnitedHealth, rozwijają również segmenty usług zdrowotnych i ubezpieczeń. Dodatkowo, rosnąca presja cenowa na rynku leków oraz silna konkurencja ze strony Amazonu i Walmartu utrudniają poprawę marż i wzrost zyskowności.

Znaczącym obciążeniem dla Walgreens okazała się również inwestycja w sieć klinik VillageMD, która w zeszłym roku przyniosła firmie stratę w wysokości 5,8 miliarda dolarów. Obecnie rozważane są różne strategiczne opcje dla tej inwestycji, w tym możliwość sprzedaży. Decyzje podjęte w nadchodzących miesiącach mogą przesądzić o dalszym kierunku rozwoju spółki po planowanym przejęciu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
07.07.2025 09:10
Superdrug: nowe sklepy, promocje i lojalność klientów wpłynęły na dobre wyniki finansowe
Rzeczą, która przełożyła się na dobre wyniki finansowe Superdrug, było skupienie się na utrzymywaniu niskich cen w sklepachfot. shutterstock/Brookgardener

Brytyjska sieć Superdrug przedstawiła swoje sprawozdanie finansowe za rok 2024. Wykazało ono, że firma w pełni wykorzystuje dynamikę rynku kosmetycznego, a podejmowane inicjatywy i inwestycje przełożyły się na wzrost sprzedaży.

Sieć, mająca w ofercie artykuły kosmetyczne i zdrowotne, podała, że w 2024 roku przychody wzrosły do ​​1,634 mld funtów (wobec 1,528 mld funtów rok wcześniej), a zysk brutto wzrósł do 236,4 mln funtów (2023: 201,2 mln funtów). Zysk operacyjny wzrósł do 144,2 mln funtów (wobec 121,9 mln funtów), a zysk przed opodatkowaniem osiągnął 136,8 mln funtów. 

Ostatecznie zysk netto wyniósł 103,5 mln funtów (w porównaniu z 83,2 mln funtów).

Zarząd Superdrug wskazał, że obecna dekada jest trudna dla brytyjskiego sektora detalicznego, ale Superdrug wydaje się być jedną z sieci, która wychodzi z sytuacji obronną ręką.  W 2023 roku sprzedaż wzrosła o prawie 12 proc., a w 2024 roku o 7 proc. – pomimo spadku ilości klientów w sklepach.

Superdrug okazał się odporny na tę sytuację, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w kanale tradycyjnym, jak i internetowym. 

Sieć uruchomiła w ciągu ostatniego roku wiele nowych sklepów stacjonarnych, konsekwentnie utrzymując swoje plany w tym zakresie. W 2023 roku Superdrug uruchomił 14 nowych punktów sprzedaży, a w roku ubiegłym – doszło kolejnych 13 sklepów. Istotna była również troska o istniejące sklepy sieci, które modernizowano i rozbudowywano. Plany na ten rok również są ambitne: Superdrug otworzy do końca roku 25 nowych drogerii w Wielkiej Brytanii

Dla Superdrug ważna była też działalność prowadzona w kanale sprzedaży online – w zeszłym roku sieć dokonała wielu usprawnień w zakresie obsługi użytkownika strony www, uruchomiono też nową wersję aplikacji i dodano nowe opcje dostawy/odbioru towaru przez klienta.

Rzeczą, która przełożyła się również na dobre wyniki finansowe sieci, było skupienie się na utrzymywaniu niskich cen. Było to pozytywnie odebrane przez klientów, dotkniętych trwającym kryzysem ekonomicznym – i wrażliwych na ceny bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. 

Zdaniem sieci, ważną rolę odegrały też oferty cenowe dla osób, które przystąpiły do programu lojalnościowego. Oprócz standardowych promocji dostępnych dla wszystkich klientów, ​​ceny promocyjne pomogły zwiększyć częstotliwość wizyt i lojalność konsumentów..

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. lipiec 2025 00:32