StoryEditor
Drogerie
06.07.2018 00:00

Hebe w kolejnym centrum handlowym

Popularna sieć drogerii otworzy sklep w parku handlowym wygodnych zakupów N-Park przy ul. Trakt Brzeski w Warszawie. Wśród nowych najemców jest też Calypso Fitness Club.

Marki Hebe i Calypso Fitness Club zajmą łącznie blisko 1,5 tys. mkw. powierzchni najmu w parku handlowym wygodnych zakupów N-Park przy ul. Trakt Brzeski w Warszawie. Obecny poziom komercjalizacji obiektu to ponad 50 proc. Planowane otwarcie centrum, którego inwestorem jest Napollo, to I połowa 2019 r.

N-Park przy ul. Trakt Brzeski to pierwszy park handlowy pod tą marką w Warszawie, a drugi w aglomeracji warszawskiej – jesienią tego roku zostanie uruchomiony N-Park na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna o powierzchni najmu ponad 8 tys. mkw. Obiekt przy ul. Trakt Brzeski pomieści 6 do 8 lokali na powierzchni ponad 3 tys. mkw. Przy centrum powstanie parking naziemny. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa, restauracja popularnej sieci oraz hotel.

Hebe to nowoczesna drogeria, która swoim klientom oferuje starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność – wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Drogeria zapewnia swoim klientom profesjonalną obsługę oraz wyjątkową atmosferę zakupów. W N-Parku sklep zajmie powierzchnię ok. 400 mkw.

Z kolei na powierzchni 1035 mkw. zostanie otwarty Calypso Fitness Club. To największa i wciąż dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce. Obecnie działa pod tą marką 50 klubów w 21 miastach, w tym najwięcej w Warszawie. Priorytetem dla marki są lokalizacje klubów w miejscach wygodnych dla klientów – blisko klienta pracującego, robiącego zakupy, wracającego do domu bądź spędzającego czas wolny. Wszystkie kluby znajdują się w kluczowych punktach miast, z miejscami parkingowymi i bardzo dobrą komunikacją.

Budowa N-Parku rozpoczęła się w tym roku. Głównym projektantem inwestycji jest biuro projektowe BM Architekci Marcin Burek, Marcin Mańkowski Sp. J. Generalnym wykonawcą inwestycji jest Daldehog Poland sp. z o.o.

NAPOLLO jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem centrum handlowego Galeria Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija w całym kraju nowy format obiektów handlowych typu convenience pod wspólną marką N-Park, która zastąpiła wcześniejszy format Centrum Zakupów. N-Parki powstają w centrach miast do 100 tys. mieszkańców oraz dużych osiedli polskich aglomeracji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 14:21