StoryEditor
Drogerie
11.08.2022 00:00

Hebe: Zainteresowanie pielęgnacją K-beauty stale rośnie. Sieć przygotowała przewodnik po jej tajnikach

W drogeriach Hebe w związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów pielęgnacją K-beauty, powiększa się  oferta koreańskich kosmetyków i zabiegów pielęgnacyjnych. Sieć przygotowała też e-booka poświęconego temu tematowi. Znalazły się w nim informacje, porady i przykłady produktów obecnych na półkach drogerii.

Koreańska pielęgnacja to wciąż aktywny trend kosmetyczny, a Koreanki nadal są uosobieniem ideału piękna. Nowy e-book drogerii Hebe zdradza ich sekrety, wskazując konkretne produkty, które są do nabycia w sklepach sieci. Wśród nich znalazły się kosmetyki takich marek jak Cliv, Mediheal, Soqu czy PureHeals, których celem jest zdrowo i młodo wyglądająca skóra, pełna naturalnego rozświetlenia, a przede wszystkim odpowiednio nawilżona.

Poradnik powstał dla osób, które nie miały jeszcze styczności z koreańską pielęgnacją i chcą od podstaw poznać jej tajniki. Przygotowany został we współpracy z Katarzyną Zwolińską, czyli jedną z topowych influencerek urodowych, mistrzynią makijażu znaną jako KatOsu.

Inni zaproszeni eksperci to Wioleta Błazucka, prowadząca kanał na YouTube Pierogi z Kimchi. Podzieliła się ona informacjami na temat życia w Korei Południowej. W publikację zaangażowana jest również Anna Wiśniewska, farmaceutka, chemik kosmetyczny i szkoleniowiec, która edukuje w dziedzinie pielęgnacji.

Koreańska pielęgnacja na dobre zadomowiła się już na europejskim rynku i ma swoich wiernych fanów, ale aby nie dawać im powodu do nudy, dba o nieustanne, pozytywne zaskoczenia. W e-booku Hebe znalazły się wiec informacje o nowinkach kosmetycznych z serii K-beauty oraz rady dotyczące składników i kosmetyków, na które warto zwrócić uwagę w najbliższym sezonie.

Z nowego e-booka konsumenci dowiedzą się także co jeść, aby zachować młody i zdrowy wygląd skóry, poznają sekret słynnych kiszonek kimchi, a także zgłębią wiedzę, jak i czym wykonać podstawowy masaż twarzy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:39