Nowy układ oznacza też łatwiejszą nawigację dla klienta. Koncept szczególnie eksponuje strefę usług, oferującą m.in. bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów oraz dłuższe lekcje makijażu. Wszystkie usługi wykonywane są przez specjalnie przeszkolone makijażystki.
– Dążymy do wzbogacania doświadczeń zakupowych i angażowania klientów m.in. stawiając na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. To jeden z najważniejszych elementów nowego konceptu, który docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
Sephora jest obecna na polskim rynku od 1999 roku. Sieć ma ponad 90 perfumerii w największych miastach. Oferuje szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. W sumie jest to kilkanaście tysięcy różnych produktów. Firma szczyci się tym, że śledzi trendy, odkrywa nowości i wprowadza do swojego asortymentu wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne. W ostatnim roku debiutowały tu m.in. Kat Von D, NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty, Farsali, Dr Jart+ i Tony Moly. Najnowsze debiuty w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych to m.in. zapach Tiffany i marki pielęgnacyjne poszukiwane przez młodych konumentów: Frank Body, Youth to The People i Mr Blanc.