StoryEditor
Drogerie
31.08.2022 00:00

Natura i Miss Polonia wypuszczają limitowaną serię kosmetyków Kobo

Po raz pierwszy w 90-letniej historii konkursu Miss Polonia, jego logo znajdzie się na kosmetykach. Krystyna Sokołowska, Miss Polonia 2021/2022 oraz Agnieszka Brewka, Miss Polonia drogerii Natura są ambasadorkami limitowanej linii kosmetyków do makijażu Kobo Professional należącej do drogerii Natura.

Od 1 września w drogeriach Natura i w sklepie internetowym sieci będzie dostępna limitowana seria kosmetyków Kobo Professional Natural Beauty, na których znajduje się logo najstarszego konkursu piękności w Polsce – Miss Polonia.  Ambasadorkami linii są Krystyna Sokołowska, Miss Polonia 2021/2022 oraz Agnieszka Brewka, Miss Polonia drogerii Natura.

W maju br. drogerie Natura zostały partnerem głównym finału konkursu Miss Polonia. Od tego czasu sieć realizuje kolejne projekty z Krystyną Sokołowską, zdobywczynią korony najpiękniejszej Polki oraz Agnieszką Brewką, która głosami członków Klubu Natura otrzymała tytuł Miss Polonia Drogerii Natura. Obie panie zostały ambasadorkami drogerii Natura i brały już udział w sesjach zdjęciowych.

Agnieszka Brewka, Miss Polonia drogerii Natura, podczas premiery linii Natural Beauty Kobo Professional (fot. AKPA/Kurnikowski)

Wprowadzenie do sprzedaży limitowanej serii kosmetyków do makijażu marki Kobo Professional sygnowanych logo Miss Polonia to kolejny etap tej współpracy.

Kosmetyki Kobo Professional to jedna z flagowych marek drogerii Natura. Kosmetyki produkuje dla Natury polska firma. O jej zgodność z trendami dba wizażysta Daniel Sobieśniewski.  

Premiera limitowanej linii kosmetyków Kobo, które noszą logo Miss Polonia (fot. AKPA/Kurnikowski)

Premiera linii Natural Beauty Kobo Professional odbyła się 30 sierpnia w Warszawie. Na spotkanie Natura zaprosiła finalistki konkursu Miss i celebrytów. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:18