StoryEditor
Drogerie
29.05.2024 12:51

Nowa drogeria Hebe już otwarta w Wałbrzychu

Dziś odbyło się otwarcie Hebe w centrum handlowym Galeria Victoria przy ul. 1 Maja 64 w Wałbrzychu. / Hebe
Hebe, popularna sieć drogerii, otworzyła dziś swoją drugą placówkę w Wałbrzychu, zlokalizowaną w centrum handlowym Galeria Victoria przy ul. 1 Maja 64. Z okazji otwarcia nowego sklepu, klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert, które mają na celu przyciągnąć szerokie grono odwiedzających.

Z okazji otwarcia nowej drogerii Hebe, klienci mogą liczyć na szereg wyjątkowych okazji zakupowych. Tylko 29 maja, oferta specjalna obejmuje rabaty do 40 proc. na pielęgnację twarzy, z produktami takich marek jak AA, Apis, czy Bielenda Professional. Również miłośnicy perfum znajdą coś dla siebie — wybrane zapachy damskie będą dostępne po znacząco obniżonych cenach.

Promocje jednak się nie kończą. W dniach od 31 maja do 12 czerwca klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych obniżek na dermokosmetyki marek takich jak Bioderma czy Cetaphil, a także z atrakcyjnych ofert typu „Miksuj dowolnie”, gdzie drugi produkt można nabyć nawet z 80 proc. rabatem. Wprowadzone zostaną też specjalne zniżki na produkty do makijażu marek Maybelline i L’Oréal, które zapewne przyciągną uwagę wielu klientek.

Nowo otwarty sklep, zlokalizowany w centrum handlowym Galeria Victoria przy ul. 1 Maja 64 w Wałbrzychu, będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 21:00, w soboty od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. Oprócz promocji, każdy klient dokonujący zakupów za minimum 80 zł otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy. To doskonała okazja, by zapoznać się z bogatym asortymentem Hebe.

Hebe, sieć drogerii będąca częścią grupy Jeronimo Martins, do której należy również sieć dyskontów Biedronka, zaczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Aktualnie zarządza około 355 drogeriami w Polsce i ostatnio otworzyła pierwsze dwa sklepy stacjonarne w Czechach. Hebe prowadzi również sprzedaż online w Polsce, Czechach i Słowacji. W 2023 roku całkowite przychody Hebe osiągnęły 469 milionów euro, co oznacza wzrost o 30,9 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Sprzedaż internetowa marki wzrosła w 2023 roku o 47,5 proc., stanowiąc około 17 proc. całkowitych przychodów firmy, podczas gdy w 2022 roku było to około 14 proc..

Czytaj także: Druga drogeria Hebe otwarta w Łomży

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2025 21:51
Dyrektor finansowa największej w USA sieci z kosmetykami po roku pracy zrezygnowała ze swojego stanowiska
Ulta Beauty to największy sprzedawca detaliczny kosmetyków w USAShutterstock

Ulta Beauty – amerykańska sieć sklepów z kosmetykami i produktami do pielęgnacji ciała, będąca zarazem największym sprzedawcą detalicznym kosmetyków w Stanach Zjednoczonych, zaczyna nowy rozdział. W środę ze stanowiska zrezygnowała dyrektor finansowa Paula Oyibo.

Oyibo pełniła rolę CFO od niewiele ponad roku. Na swojego tymaczasowego następcę wyznaczyła Chrisa Lialiosa – osobę z wewnątrz firmy. 

Paula Oyibo pracowała w Ulta Beauty od 2019 roku, stanowisko dyrektor finansowej objęła w kwietniu 2024. Zastąpiła wówczas wieloletniego dyrektora finansowego Scotta Setterstena.

Chris Lialios dołączył do Ulta Beauty w 1999 roku, zajmując w firmie różne stanowiska, związane z księgowością i finansami.

Ulta Beauty, która poinformowała o podjęciu poszukiwań nowego dyrektora finansowego poza firmą, potwierdziła swój roczny cel wzrostu sprzedaży do 1,5 proc. Sieć podniosła swój roczny cel zysku w maju, co miało wsparcie w silnym popycie na nowe produkty (w tym marki kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz kategoria K-beauty).

Ulta Beauty jest największą siecią detaliczną z kosmetykami w USA. Oferuje produkty zarówno marek premium, jak i drogeryjne, o bardziej przystępnych cenach. W swoim asortymencie posiada kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy, a także akcesoria kosmetyczne. Ponadto Ulta Beauty oferuje usługi salonowe, w tym fryzjerstwo i wykonywanie makijażu. 

Ulta Beauty nie prowadzi na razie sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, choć nie wyklucza ekspansji w przyszłości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 01:56