
Jedna z kluczowych placówek sieci Natura, przy stacji Metro Centrum w Warszawie, zostanie ponownie otwarta 2 września 2016 r. po kompleksowej przebudowie.
Od ubiegłego roku trwają prace związane z remodelingiem istniejących drogerii. Wszystkie sklepy są systematycznie przystosowywane do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki. Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw (dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble), a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów.
Obecnie trwa wprowadzanie tych udogodnień w warszawskiej drogerii przy Metrze Centrum. Z okazji ponownego otwarcia na klientów będą czekały promocje obejmujące szeroką gamę produktów. Osoby, które w tym dniu pojawią się w drogerii, będą mogły również skorzystać z fachowych porad. Na miejscu obecne będzie studio badania włosa firmy Henkel, stanowisko marki Nivea, gdzie będą udzielane dermokonsultacje, oraz studio makijażu L’Oréal. Przewidziane są też konkursy z nagrodami oraz drobne podarunki dla kupujących.