StoryEditor
Drogerie
16.05.2023 00:00

Rossmann dołączył do koalicji Working With Cancer

Rossmann, przystępując do programu „Working With Cancer”, gwarantuje każdemu pracownikowi, u którego zdiagnozowano chorobę nowotworową, miejsce pracy, wynagrodzenie na dotychczasowym poziomie oraz świadczenia przez okres co najmniej 1 roku / fot. archiwum wiadomoscikosmetyczne.pl
Rossmann dołączył do międzybranżowej koalicji firm zobowiązujących się do przeciwdziałania stygmatyzowaniu pracowników chorych na raka. Angażując się w projekt „Working With Cancer”, gwarantuje im pełne bezpieczeństwo pracy.

Sieć drogerii Rossmann dołączyła do międzybranżowej koalicji firm pod auspicjami Fundacji Publicis zobowiązujących się do przeciwdziałania stygmatyzowaniu pracowników chorych na raka. Przedsiębiorstwa zaangażowane w projekt „Working With Cancer” gwarantują chorym osobom pełne bezpieczeństwo pracy i zaangażowanie w budowanie świadomości tego problemu w społeczeństwie.

– Każdemu pracownikowi Rossmanna, u którego zdiagnozowano chorobę nowotworową, zapewnimy miejsce pracy, wynagrodzenie na dotychczasowym poziomie oraz świadczenia przez okres co najmniej 1 roku, aby mógł skupić się na leczeniu jako priorytecie – mówi Ilona Perużyńska-Zych, dyrektor działu personalnego w Rossmannie.

Nadrzędnym celem „Working With Cancer” są działania zmniejszające lęk u osób dotkniętych rakiem i ich stygmatyzację oraz zapewnienie wsparcie otoczenia w walce z chorobą nowotworową. Pomysłodawcy koalicji nie narzucają konkretnych działań lub rozwiązań, które mają podejmować zaangażowane w koalicję firmy. Same decydują o stopniowym wprowadzaniu poszczególnych postulatów.

Oprócz Rossmanna do koalicji należą m.in. Beiersdorf, L’Oreal, LVMH, Reckitt, Sanofi i Unilver. Publicis Groupe, którą tworzą medycy, naukowcy i pracownicy zaangażowani w opiekę nad chorymi, zapewnia spersonalizowane wsparcie dla chorych na raka pracowników firm. Mogą one liczy na opiekę ze strony wolontariuszy. Fundacja zapewnia także pomoc dla ich rodzin i najbliższych.

Program „Working With Cancer” wspierany jest przez organizacje charytatywne, które zajmują się nowotworami, m.in. Memorial Sloan Cancer Center (MSK), MacMillan Cancer Support oraz Instytut Gustave Roussy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:56