StoryEditor
Drogerie
11.05.2023 00:00

Rossmann gra nowościami. NOWE krzyczy z etykiet w drogeriach i e-sklepie

W Rossmannie nowości zostały oznaczone dodatkowymi etykietami przy półkach / fot. Kadr z filmu promocyjnego Rossmanna
Rossmann dodatkowym oznaczeniem wyróżnia nowości oraz produkty z innowacyjnymi składnikami, które wprowadza do asortymentu. Etykieta NOWE pojawia się przy produktach na półkach w stacjonarnych drogeriach oraz w drogerii internetowej.

Sieć Rossmann oznacza symbolem NOWE innowacje, które wprowadza do oferty. To nowe marki, produkty wchodzące do oferty, ale także kosmetyki mające innowacyjne składy i formuły. Etykieta NOWE pojawia się zarówno w stacjonarnych drogeriach, jak i w e-sklepie rossmann.pl.

Jakie nowości wyróżnia Rossmann?

– NOWE wyróżniliśmy za to, że wyznaczają kosmetyczne trendy, mają ekscytujący skład i wyjątkowe zastosowania – informuje Jakub Jankowski z działu prasowego Rossmann Polska.

Dodatkowo detalista podbija zainteresowanie nowościami akcją promocyjną i kampanią reklamową.

Oznaczenie NOWE pozwala odkrywać w Rossmannie kosmetyczne trendy i ekscytujące składniki, a jak chcesz być na czasie - odkrywaj nowości w Rossmannie - taki płynie przekaz z kampanii. 

 W aplikacji Rossmann PL codziennie pojawia się kupon rabatowy na jedną nowość i jest ważny przez trzy dni.  

Czytaj także: 

Rossmann podwaja liczbę voucherów w Szybkiej akcji

Rossmann w Niemczech daleko za technologicznymi rozwiązaniami Rossmanna w Polsce  

Rossmann jest największą siecią drogeryjną działającą w Polsce. Ma blisko 1700 drogerii i własny sklep internetowy. Jest liderem we wprowadzaniu technologicznych innowacji w handlu w kategorii beauty.

Jak wprowadzić nowości do Rossmanna?

Rossmann co roku wprowadza na półki kilka tysięcy nowości. W 2020 r. detalista zmienił ten proces i nowości wchodzą na półki dwa razy w roku - na sezon wiosenno-letni i jesienno-zimowy. Rossmann skrupulatnie prześwietla produkty pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań. Analizuje także marketingowe działania producenta, obecność w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 21:31