StoryEditor
Drogerie
11.05.2023 00:00

Rossmann gra nowościami. NOWE krzyczy z etykiet w drogeriach i e-sklepie

W Rossmannie nowości zostały oznaczone dodatkowymi etykietami przy półkach / fot. Kadr z filmu promocyjnego Rossmanna
Rossmann dodatkowym oznaczeniem wyróżnia nowości oraz produkty z innowacyjnymi składnikami, które wprowadza do asortymentu. Etykieta NOWE pojawia się przy produktach na półkach w stacjonarnych drogeriach oraz w drogerii internetowej.

Sieć Rossmann oznacza symbolem NOWE innowacje, które wprowadza do oferty. To nowe marki, produkty wchodzące do oferty, ale także kosmetyki mające innowacyjne składy i formuły. Etykieta NOWE pojawia się zarówno w stacjonarnych drogeriach, jak i w e-sklepie rossmann.pl.

Jakie nowości wyróżnia Rossmann?

– NOWE wyróżniliśmy za to, że wyznaczają kosmetyczne trendy, mają ekscytujący skład i wyjątkowe zastosowania – informuje Jakub Jankowski z działu prasowego Rossmann Polska.

Dodatkowo detalista podbija zainteresowanie nowościami akcją promocyjną i kampanią reklamową.

Oznaczenie NOWE pozwala odkrywać w Rossmannie kosmetyczne trendy i ekscytujące składniki, a jak chcesz być na czasie - odkrywaj nowości w Rossmannie - taki płynie przekaz z kampanii. 

 W aplikacji Rossmann PL codziennie pojawia się kupon rabatowy na jedną nowość i jest ważny przez trzy dni.  

Czytaj także: 

Rossmann podwaja liczbę voucherów w Szybkiej akcji

Rossmann w Niemczech daleko za technologicznymi rozwiązaniami Rossmanna w Polsce  

Rossmann jest największą siecią drogeryjną działającą w Polsce. Ma blisko 1700 drogerii i własny sklep internetowy. Jest liderem we wprowadzaniu technologicznych innowacji w handlu w kategorii beauty.

Jak wprowadzić nowości do Rossmanna?

Rossmann co roku wprowadza na półki kilka tysięcy nowości. W 2020 r. detalista zmienił ten proces i nowości wchodzą na półki dwa razy w roku - na sezon wiosenno-letni i jesienno-zimowy. Rossmann skrupulatnie prześwietla produkty pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań. Analizuje także marketingowe działania producenta, obecność w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.08.2025 10:14
Hebe otworzyło w Czechach piątą drogerię
Otwarcie Hebe w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové (Czechy)Hebe mat.pras.

W Czechach działa już piąta placówka pod szyldem Hebe – pod koniec lipca sieć uruchomiła swoją drogerię w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové. Hebe, należące do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, poza Polską i Czechami działa również na Słowacji.

Od wejścia na rynek czeski w 2022 roku nasza obecność w Czechach stale się umacnia – po sukcesie sklepów w Pradze i Ostrawie, rozszerzamy działalność o kolejne miasto, oferując klientom szeroki asortyment kosmetyków i produktów do pielęgnacji, a także profesjonalne doradztwo i nowoczesne doświadczenia zakupowe” – pochwaliło się Hebe we wpisie na LinkedIn.

W Czechach Hebe obecne jest od grudnia 2023 roku, kiedy to w ciągu miesiąca otwarto dwa sklepy sieci w Pradze. Trzecia drogeria (również zlokalizowana w stolicy Czech) działa od listopada 2024 roku, czwarta powstała w Ostrawie.

Z kolei na Słowacji działają na razie dwie drogerie Hebe – najnowsza z nich, uruchomiona w grudniu 2024 roku, mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Pierwsza w tym kraju drogeria Hebe otworzyła się dwa miesiące wcześniej w centrum handlowym Eurovea w centrum Bratysławy.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów  – komentowało Hebe otwarcie swoich drogerii na Słowacji.

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie takie sieci jak Drogerie DM, 101 Drogerie oraz drogeria Teta.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem swojego sklepu internetowego.

Jeśli chodzi o rozwój sieci w Polsce, to na 2025 rok Hebe zapowiada otwarcie ok. 30 nowych sklepów. W roku ubiegłym Hebe otworzyło w naszym kraju 36 nowych sklepów i zamknęło trzy placówki.

Więcej o rozwoju sieci w Polsce: Hebe podsumowuje I. półrocze: sieć ma w Polsce 382 drogerie, a sprzedaż – wzrosła

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła 17 lipca 2019 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.08.2025 12:39
dm Drogerie Markt rozwija technologiczne ramię firmy w Polsce
Sklep DM Drogerie MarktDM Drogerie Markt

W tegorocznym rankingu Stern x Statista Employer Study 2025 dm Drogerie Markt zajęła pierwsze miejsce na liście najlepszych pracodawców w Niemczech, wyprzedzając globalnych liderów branży technologicznej i przemysłowej. Tytuł ten firma zawdzięcza m.in. konsekwentnemu budowaniu środowiska pracy opartego na wartościach i szacunku wobec pracowników.

Technologicznym centrum rozwoju dm jest spółka dmTECH, która wspiera transformację cyfrową sieci drogeryjnej w 14 krajach Europy. Polska stała się pierwszym międzynarodowym oddziałem dmTECH – centrum operacyjnym odpowiedzialnym za wdrażanie projektów IT oraz cyfrową obsługę klientów i pracowników. Tylko w pierwszym roku działalności w Polsce firma zatrudniła niemal 50 osób, a w kolejnych latach planuje dalsze rozszerzanie działalności i zespołów technologicznych.

Mimo spowolnienia w branży IT, dmTECH nadal się rozwija. W 2024 roku liczba ofert pracy IT w Polsce spadła o 9 proc. rok do roku, a udział ofert dla juniorów zmniejszył się z 5,38 proc. do 4,79 proc. – wynika z raportu Just Join IT i NiX. W tym kontekście strategia dmTECH, zakładająca inwestycję w stabilne i długofalowe relacje z pracownikami, okazuje się skuteczna. Firma kontynuuje rozwój programów dla młodych specjalistów – od ponad 20 lat w Niemczech, a od września 2025 roku także w Polsce, ruszając z inicjatywą University TECH Talents.

Na konkurencyjnym rynku pracy IT, szczególnie w regionach takich jak Wrocław czy Kraków, gdzie aż 40 proc. nowych umów to kontrakty B2B, dmTECH stawia na elastyczność i autonomię. Pracownicy sami wybierają formę współpracy – B2B lub umowę o pracę – oraz benefity dostosowane do swoich potrzeb. Dodatkowo cenią sobie kulturę dialogu i realny wpływ na sposób organizacji codziennej pracy. Firma rozwija również projekty z zakresu sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii retailowych, co wzmacnia jej atrakcyjność jako pracodawcy przyszłości.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. sierpień 2025 16:18