StoryEditor
Drogerie
19.04.2023 00:00

Rossmann ogłasza ponowne partnerstwo z Open‘erem

Rossmann ponownie będzie sponsorem festiwalu muzycznego Open’er, gdzie stworzy swoją własną strefę – w tym roku w zupełnie nowym wydaniu.

Rossmann ogłosił ponowne partnerstwo z największym festiwalem muzycznym Open'er, który co roku jest organizowany w Gdyni. W tym roku festiwal odbędzie się w dniach 28 czerwca – 1 lipca. Sieć Rossmann będzie jednym ze sponsorów wydarzenia. Jak informuje, po wyjątkowym partnerstwie podczas ubiegłorocznej edycji, na której pojawiła się pierwsza w Polsce niskoemisyjna scena zasilana wodorem, współpraca Openera z Rossmannem wchodzi na zupełnie nowy poziom.

Kooperacja Open'era i Rossmanna to szereg obustronnych działań promocyjnych. Będą one widoczne także w działaniach marketingowych w drogeriach sieci, która intensywnie rozwija swoją akcję prośrodowiskową Czujesz Klimat? Jej celem jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku W ramach swojego projektu Rossmann wprowadził na drogeryjne półki przyjazne środowisku produkty i wyróżnił je hasłem Czujesz Klimat?

– Rozszerzenie współpracy z Open’erem jest dla Rossmanna naturalnym kolejnym krokiem. Dostrzegamy między nami wiele synergii. Klientki Rossmana to kobiety, które żyją również festiwalowymi emocjami. Łączy nas także dążenie do prowadzenia biznesu w sposób jak najbardziej zrównoważony i promowania tego co lepsze dla środowiska. Open’er stanowi idealną przestrzeń do wzajemnego dzielenia się dobrą energią i inspirowania do troski o przyszłość planety, toteż Rossmann jest na nim obecny z akcją Czujesz Klimat? – mówi Marcin Grabara wiceprezes Rossmann Polska.

– Cieszymy się z obecności Rossmanna na Open’erze w roli sponsora i jesteśmy przekonani, że będzie to fajna współpraca. Mamy już za sobą pierwszy dobry rok działań i świetny projekt niskoemisyjnej sceny. Wspólnie szukamy nowych rozwiązań, które wzbogacą festiwalową przestrzeń i dadzą uczestnikom możliwość skorzystania z dodatkowych, ciekawych aktywności – powiedział Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art, organizatora Open’era.

Tegoroczna edycja Open’era odbędzie się w dniach 28.06-01.07 w Gdyni, na Lotnisku Gdynia-Kosakowo. Na festiwalu wystąpią między innymi Kendrick Lamar, Arctic Monkeys, Lizzo oraz Lil Nas X.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.05.2024 15:35
Drogerie Jawa kontynuują cykl eventów z promocjami i konsultacjami dla klientów
Podczas eventów organizowane są konsultacje makijażowe i zakresu pielęgnacjimateriały prasowe Drogerie Jawa
Drogerie Jawa – polska sieć detaliczna – zaplanowała na ten rok cykl eventów z promocjami i atrakcjami dla klientów. To kontynuacja działań związanych z 10-leciem, które sieć obchodziła w ubiegłym roku.

Drogerie Jawa są polską siecią detaliczną. Są częścią biznesu założonego przez właścicieli firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus sprzedającej kosmetyki i chemię gospodarczą. Są też jedyną polską siecią tego typu, wyrosłą wokół hurtowego handlu, której udało się rozbudować sieć własnych sklepów do takich rozmiarów. Inne podobne biznesy pozostały przy współpracy z detalistami na zasadzie luźnej franczyzy.

Obecnie drogerie Jawa mają 77 własnych drogerii oraz e-sklep. W tym roku firma planuje otwierać kolejne drogerie oraz pracuje nad konceptem 3.0 – sklepy mają przejść remodeling.

W ubiegłym roku Drogerie Jawa obchodziły 10-lecie. Ten rok jest kontynuacją działań promocyjnych, które mają przyciągnąć konsumentów do drogerii i związać ich z marką. To cykl eventów, podczas których w drogeriach obowiązują promocyjne ceny, organizowane są konkursy, pokazy makijażu i konsultacje z zakresu pielęgnacji.

Oferty specjalne różnią się w zależności od miejscowości, w której odbywa się event – są dopasowywane do potrzeb lokalnych klientów. Promocje zorganizowane na potrzeby akcji obowiązują tylko w stacjonarnej drogerii.  

Pierwszy eventów odbył się 17 kwietnia, w Żninie. Ostatni jest zaplanowany na 19 września w Mińsku Mazowieckim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 21:29