
Park handlowy w Brodnicy (woj. kujawsko-pomorskie) to inwestycja o powierzchni ponad 10 tys. mkw. Będzie się składał z czterech budunków i zlokalizowany będzie w południowo-zachodniej części miasta, w rozwidleniu ulic Podgórnej i Długiej.
Kompleks będzie dysponował zróżnicowaną ofertą polskich oraz międzynarodowych sieci handlowych, wśród których znajdzie się Rossmann, a także Pepco oraz Dealz. Wśród pierwszych najemcy, którzy podpisali już umowy najmu znalazły się też Media Expert, Martes Sport i Kaes.
Dla klientów oddany zostanie obszerny parking z 300 miejscami postojowymi, z którego bezpośrednio będzie można wejść do sklepów najemcy. Otwarcie calości przewidziane jest na I kwartał 2025 r.
Inwestorem parku handlowego w Brodnicy jest Grupa Saller, która chętnie inwestuje w mniejszych miastach (poniżej 50 tysięcy mieszkańców). Jej obiekty pozwalają lokalnej społeczności na realizowanie różnych potrzeb w jednym miejscu. Oferują bowiem zróżnicowany dobór najemców w postaci dyskontów spożywczych, drogerii, aptek oraz sieci non food. O sukcesie jednokondygnacyjnych obiektów decydują też przyjazne i duże parkingi oraz dogodna lokalizacja.