StoryEditor
Drogerie
02.08.2023 14:37

Rossmann po raz drugi został partnerem OFF Festivalu

Pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym OFF Festivalu jest Artur Rojek, który równocześnie jest ambasadorem akcji Czujesz Klimat? Rossmanna / Rossmann
Rossmann w tym roku zaprasza fanów muzyki do spotkania na dwóch festiwalach. Po Open’erze został też partnerem OFF Festivalu, gdzie sponsoruje jedną ze scen oraz szykuje strefę z atrakcjami.

Rossmann już po raz drugi został partnerem katowickiego OFF Festivalu, na którym promować będzie swoją inicjatywę Czujesz Klimat?

To, że coraz więcej z nas czuje klimat świętujemy na festiwalach muzycznych. Po Open’erze spotykamy się na OFF Festivalu, gdzie czekamy na Was pod Sceną Leśną Rossmann Czujesz Klimat? i w strefie Rossmanna

- napisała firma w komunikacie.

OFF Festival zaczyna się już w piątek 4 sierpnia i potrwa do niedzieli 6 sierpnia. Na Scenie Leśnej Rossmann Czujesz Klimat? wystąpią tak różnoroni artyści jak: Pamela Bear&Sonic Boom, Dreya Mac, Melody’s Echo Chamber, Tamino, Balmity Tiger i Ela Minus. Natomiast w festiwalowej strefie Rossmanna będzie można zrobić sobie festiwalowy tatuaż, upleść boho wianek czy cyknąć zdjęcie na tle jednego z instaspotów.

Pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym OFF Festivalu jest Artur Rojek, który równocześnie jest ambasadorem akcji Czujesz Klimat? Ekologia była mu bliska od dawna, także podczas organizacji festiwalu. Były lider Myslowitz ma nadzieję, że uczestnicy festiwalu będą przenosić dobre, prośrodowiskowe praktyki do życia prywatnego.

Przy wejściu na OFF Festivalu od kilku już lat stoi brama, która jest centrum recyklingu. W serwowanych posiłkach dominuje dieta wegetariańska i wegańska (obecnie 80 proc.), naczynia są biodegradowalne, a kubki wielorazowego użytku. Obiekt jest systematycznie sprzątany, organizatorzy zachęcają do korzystania z darmowej komunikacji miejskiej i miejskich rowerów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. październik 2025 17:14