StoryEditor
Drogerie
02.08.2023 14:37

Rossmann po raz drugi został partnerem OFF Festivalu

Pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym OFF Festivalu jest Artur Rojek, który równocześnie jest ambasadorem akcji Czujesz Klimat? Rossmanna / Rossmann
Rossmann w tym roku zaprasza fanów muzyki do spotkania na dwóch festiwalach. Po Open’erze został też partnerem OFF Festivalu, gdzie sponsoruje jedną ze scen oraz szykuje strefę z atrakcjami.

Rossmann już po raz drugi został partnerem katowickiego OFF Festivalu, na którym promować będzie swoją inicjatywę Czujesz Klimat?

To, że coraz więcej z nas czuje klimat świętujemy na festiwalach muzycznych. Po Open’erze spotykamy się na OFF Festivalu, gdzie czekamy na Was pod Sceną Leśną Rossmann Czujesz Klimat? i w strefie Rossmanna

- napisała firma w komunikacie.

OFF Festival zaczyna się już w piątek 4 sierpnia i potrwa do niedzieli 6 sierpnia. Na Scenie Leśnej Rossmann Czujesz Klimat? wystąpią tak różnoroni artyści jak: Pamela Bear&Sonic Boom, Dreya Mac, Melody’s Echo Chamber, Tamino, Balmity Tiger i Ela Minus. Natomiast w festiwalowej strefie Rossmanna będzie można zrobić sobie festiwalowy tatuaż, upleść boho wianek czy cyknąć zdjęcie na tle jednego z instaspotów.

Pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym OFF Festivalu jest Artur Rojek, który równocześnie jest ambasadorem akcji Czujesz Klimat? Ekologia była mu bliska od dawna, także podczas organizacji festiwalu. Były lider Myslowitz ma nadzieję, że uczestnicy festiwalu będą przenosić dobre, prośrodowiskowe praktyki do życia prywatnego.

Przy wejściu na OFF Festivalu od kilku już lat stoi brama, która jest centrum recyklingu. W serwowanych posiłkach dominuje dieta wegetariańska i wegańska (obecnie 80 proc.), naczynia są biodegradowalne, a kubki wielorazowego użytku. Obiekt jest systematycznie sprzątany, organizatorzy zachęcają do korzystania z darmowej komunikacji miejskiej i miejskich rowerów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. czerwiec 2025 03:41