StoryEditor
Drogerie
20.01.2023 00:00

Rossmann przedstawia swoich ambasadorów w środowisku akademickim

Rossmann przedstawił sylwetki ambasadorek i ambasadorów, którzy będą reprezentować i promować firmę w środowisku akademickim.

Rossmann ściśle współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie projektów naukowych a także pozyskiwania kadr. Rossmann prowadzi staże dla studentów oraz organizuje wykłady dla poszczególnych wydziałów pokazując, jak działa w różnych obszarach, np. IT czy architektury obiektów. Z Politechniką Łódzką sieć przypieczętowała swoją współpracę umową, która została podpisana w 2019 r.

Czytaj także: Rossmann zaprasza studentów na wykłady o tym, jak projektuje swoje drogerie

Rossmann prowadzi bardzo aktywne działania HR i rekrutuje nowe kadry pokazując, że jest firmą nowoczesną, rozwojową, wyprzedzającą trendy.

Czytaj więcej: Rossmann inwestuje w technologie i realizuje projekt drogerii przyszłości

Teraz Rossmann przedstawił ambasadorki i ambasadorów, którzy będą promować firmę w środowisku akademickim i wspierać ją w organizacji wydarzeń dla studentów.

Nowymi reprezentantami Rossmanna zostali:

Monika Góra – inżynier logistyki i studentka dwóch kierunków studiów magisterskich – informatyki stosowanej oraz translatoryki.
 
Natalia Marszałek – studentka trzeciego roku roku Analityki Biznesu na Uniwersytecie Łódzkim.  

Mikołaj Karolewski – student trzeciego roku Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Rossmann w 2023 r. obchodzi 50 lecie istnienia. W Polsce ta wywodząca się z niemieckiego rynku sieć jest obecna od 30 lat i jest największym detalistą drogeryjnym. Prowadzi 1663 drogerie oraz sklep internetowy. Codziennie zakupy w Rossmannie robi ponad 900 tys. klientów. Z aplikacji zakupowej Rossmann PL korzysta 8 mln użytkowników. W 2021 r. obroty Rossmann Polska wyniosły 11,44 mld zł. Firma zatrudnia 17,1 tys. pracowników. W samej centrali firmy w Łodzi pracuje 1200 osób. Blisko 330 osób to pracownicy Centrum Informatycznego (20 proc. kobiet, 5,5 roku stażu w IT).  Według amerykańskiego magazynu Forbes, Rossmann jest jednym z 30 najlepszych pracodawców na świecie.

Globalne obroty Rossmanna w 2022 r. wyniosły 12,15 mld euro.

Czytaj więcej: Grupa Rossmann z rekordową sprzedażą w 2022 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 17:18
Hebe ma drugą drogerię w Kaliszu
Drogeria Hebe w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza otwarta 11 czerwca 2024Hebe
Hebe otworzyło drogerię w Kaliszu, w galerii handlowej Tęcza. To drugi sklep drogeryjnej sieci w tym mieście.

Hebe od 11 czerwca br. ma dwie drogerie w Kaliszu. Nowy sklep został otwarty w galerii handlowej Tęcza, przy ul. 3 Maja 1. Hebe prowadzi także drogerię przy Pl. Św. Józefa 12 w Kaliszu.

W galerii handlowej Tęcza Hebe jest jednym z 60 najemców. Działają tu także m.in. Rossmann, Action i apteka Dr. Max. Jest wiele punktów usługowych i Multikino. Galeria mieści się w centrum Kalisza w odległości ok. 400 m od Starego Rynku.

Otwarcie nowej drogerii Hebe wiąże się ze specjalnymi cenami i akcjami promocyjnymi dla klientów. 40 proc. obniżki obowiązują na dermokosmetyki (ponad 2,5 tys. produktów znanych marek). Z rabatem sięgającym 80 proc. można kupić także drugi produkt niektórych marek pielęgnacyjnych i makijażowych. 350 zapachów męskich jest dostępnych w promocji -60 proc.

Hebe, sieć drogerii będąca częścią grupy Jeronimo Martins, do której należy również sieć dyskontów Biedronka, zaczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Obecnie prowadzi około 358 drogerii w Polsce. Otorzyła także pierwsze dwa sklepy stacjonarne w Czechach.

Hebe prowadzi również sprzedaż online w Polsce, Czechach i Słowacji. W 2023 roku całkowite przychody Hebe osiągnęły 469 milionów euro, co oznacza wzrost o 30,9 proc. w porównaniu z rokiem 2022. Sprzedaż internetowa marki wzrosła w 2023 roku o 47,5 proc., stanowiąc około 17 proc. całkowitych przychodów firmy, podczas gdy w 2022 roku było to około 14 proc.

Czytaj także: Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
11.06.2024 07:55
Hebe wprowadza status klienta VIP w programie lojalnościowym My Hebe
Status my hebe Standard i status my hebe VIP, który uprawnia do uzyskania dodatkowych korzyści, zostaną wprowadzone do regulaminu programu lojalnościowego My Hebe 25 czerwca 2024 r.fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć Hebe wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym ustanawiając status klienta VIP, który daje uczestnikowi dodatkowe przywileje i korzyści.

Sieć Hebe poinformowała o zmianach w swoim programie lojalnościowym My Hebe. Najważniejsze dotyczą ustanowienia statusu Standard i VIP. Ten drugi powoduje, że klient otrzymuje wiele dodatkowych korzyści.

Status My Hebe Standard klient otrzymuje po prawidłowej rejestracji do programu przez wypełnienie formularza. Status VIP może osiągnąć po spełnieniu dodatkowych warunków, czyli zebraniu 20 punktów (diamentów) na Karcie My Hebe w ciągu następujących po sobie 365 dni. Wartość jednego diamentu to 25 zł wydane w drogerii  stacjonarnej lub internetowej Hebe.

Za nadanie status VIP Hebe pobiera jednorazowo 20 punktów z karty uczestnika.  Status VIP przedłuża się automatycznie po 365 dniach. Uczestnik musi mieć wówczas na swoim koncie minimum 20 punktów. Nie są one już pobierane przez organizatora za przedłużenie statusu VIP.

Status my hebe VIP uprawnia do korzystania ze wszystkich korzyści związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym. Osoba posiadająca taki status otrzymuje:

  • bezpłatną dostawę produktów kupionych online w Hebe za minimum 15 zł;
  • rabat 10 proc. na wszystkie produkty „Hebe Professional”, czyli produkty marki własnej Hebe od ceny dostępnej dla uczestników programu lojalnościowego;
  • bon rabatowy urodzinowy na zakupy w Hebe w dniu rocznicy urodzin
  • możliwość wymiany diamentów (punktów) na kupony (wartość punktowa kuponu odpowiada liczbie diamentów (punktów), które można wymienić na dany kupon, sposób wymiany opisany jest odrębnie w § 9 regulaminu);
  • bierze udział w specjalnych promocjach i ofertach dedykowanych wyłącznie dla uczestników posiadających status my hebe VIP;
  • może korzystać z darmowych konsultacji z ekspertami dotyczącymi produktów oferowanych przez Hebe;
  • otrzymuje dostęp do porad i warsztatów online dotyczących kosmetyków, w tym nowości kosmetycznych.

Część z tych korzyści nie jest jednak dostępna w przypadku produktów, które pochodzą z oferty partnerów Hebe, czyli zewnętrznych firm sprzedających na hebe.pl w ramach marketplace.  

Zmiany w regulaminie programu My Hebe wejdą w życie 25 czerwca 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. czerwiec 2024 15:14