StoryEditor
Drogerie
07.11.2022 00:00

Rossmann rozdaje 50-proc. rabaty na zakup 3,5 tys. produktów

W Rossmannie trwa akcja promocyjna -50 proc. na produkty Czujesz Klimat?. Jednorazowy kupon może aktywować każdy użytkownik aplikacji Rossmann PL. Rabatem objętych jest 3,5 tys. produktów. Akcja trwa do środy 9 listopada.

Aby wziąć udział w promocji Rossmanna -50 proc. na produkty Czujesz Klimat?. należy być członkiem Klubu Rossmann. Kupon jest jednorazowy. Wyświetla się na stronie głównej aplikacji Rossmann PL, a także w profilu użytkownika.

Rabat nalicza się od ceny regularnej produktu oznaczonego logotypem Czujesz Klimat?. Promocją objęte są pierwsze dwie sztuki tego samego artykułu (posiadającego taki sam numer katalogowy). Każdy kolejny przelicza się wg obowiązującej aktualnie ceny. Nie ma limitu sztuk produktów podczas jednej transakcji – w koszyku można umieścić ich dowolna liczbę.

Akcja obowiązuje w drogeriach stacjonarnych (również przy korzystaniu z Rossmann GO) oraz w drogerii internetowej. Zgodnie z zapowiedziami sieci, trwać będzie do środy 9 listopada lub do wyczerpania produktów. 

Czujesz Klimat? to przedsięwzięcie Rossmanna, w którym sieć ułatwia klientom wybór bardziej przyjaznych środowisku produktów oznaczając je specjalnym logotypem w sklepach stacjonarnych. Na stronie rossmann.pl oraz w aplikacji Rossmann PL dodawane są jeszcze piktogramy symbolizujące: naturalny, przyjazny skład, dobre dla środowiska opakowanie lub bardziej zieloną produkcję.

Czytaj też: Ofelia, czyli Iga Krefft, kolejną ambasadorką inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.05.2024 13:08
Coraz więcej robotów skanujących pracuje dla Drogerii Markt w Niemczech
Robot skanujący Ubica Robotics weryfikuje m.in. stan zapasów na półkach w drogeriifot. Ubica Robotics
Do 100 wzrosła liczba robotów, które sieć Drogerie Markt w Niemczech „zatrudnia” do skanowania półek i analizowania stanów magazynowych w drogeriach.

Roboty skanujące Ubica Robotics jeżdzą po drogeriach dm w Niemczech od 2022 r. i tworzą ich cyfrowe bliźniaki. Do maja 2024 sieć podwoiła ich liczbę.

Roboty skanujące pracują w nocy. Wykorzystują kamery, czujniki i algorytmy przetwarzania obrazu oparte na sztucznej inteligencji, aby tworzyć precyzyjne cyfrowe bliźniaki sklepów dm. Zawierają one na przykład planogramy i informacje o stanie magazynowym.

Automatyczne wykrywanie luk na półkach zmniejsza potrzebę ręcznej kontroli zapasów. Dodatkowo wyszukiwarka produktów oparta na smartfonie wspiera pracowników w zadaniach takich jak magazynowanie czy kompletacja oraz umożliwia efektywne planowanie tras w sklepie, co oszczędza czas zarówno pracowników, jak i klientów.

Po pomyślnym wdrożeniu ponad 50 robotów na niemieckim rynku, dm-Tech (spółka technologiczna dm) podwoiła tę liczbę do 100 do maja 2024 r.

– Robot skanujący firmy Ubica to ważny krok w cyfrowej transformacji naszych rynków dm. Z jednej strony zaangażowanie się w tę technologię na wczesnym etapie otwiera przed nami nowe możliwości, z drugiej strony jako ludzie znajdujemy ewolucyjne podejście do tych technologii  – powiedział Roman Melcher, dyrektor zarządzający dm-Tech.

Roboty Ubica zostały opracowane przez wielokrotnie nagradzaną, zaawansowaną technologicznie spółkę spin-off Instytutu Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu w Bremie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. maj 2024 23:07