StoryEditor
Drogerie
30.09.2020 00:00

Rossmann startuje z nowościami na sezon jesienno-zimowy. To aż 3 tys. produktów!

3 tys. nowości pojawi się w drogeriach Rossmann w sezonie jesienno-zimowym, który zaczyna się w czwartek 1 października. Producenci, którym udało się wprowadzić swoje innowacje na półki, mogą się czuć wygrani. Konkurencja staje się coraz bardziej zaciekła.

– W kwestii nowości jesteśmy liderem. Nikt na rynku nie wprowadza ich tak dużo, w jednym czasie – mówi Agata Nowakowska, rzecznik sieci Rossmann. Zapewnia, że wszystkie zostały skrupulatnie dobrane przez ekspertów, „prześwietlone” pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań.

Dla Rossmanna liczyła się też zgodność produktów z najnowszymi światowymi trendami, takimi jak: profesjonalna pielęgnacja w domu (witamina C, retinol, a także botaniczny retinol, czyli bakuchiol, kwasy), fokus na włosy (już nie tylko szampon i odżywka, ale także peelingi, wcierki, oleje, maski dobrane odpowiednio do porowatości włosów), dbanie o mikrobiom, pielęgnacja wegańska (także dla przyszłych mam), produkty wykonane w sposób przyjazny dla środowiska np. szampony waterless czy pędzle z bambusowymi rączkami.

Co miesiąc sieć będzie wybierać spośród nowości kilkanaście „gwiazd”, „najlepsze z najlepszych”. Zaprezentuje je w wyeksponowanych, podświetlonych kubikach na półkach w drogerii. W październiku i listopadzie będą to m.in.: humektantowa odżywka do włosów Only Bio, mus do mycia ciała o zapachu jagód leśnych Fluff, balsam do ciała z rozmarynem i miętą Kneipp, liftingujący krem na dzień z retinolem Lift4 by Oceanic, booster na trądzik dr. SkinCinic, balsam do ciała ze Starej Mydlarni, wegański krem do twarzy z witaminami C i B5 marki Oblepikha C-Berrica, perfumowana mgiełka Glow by so…?, podpaski z organicznej, niebielonej chlorem bawełny firmy Vuokkoset oraz zestaw Coco Glam do wybielania zębów.

Wśród nowości makijażowych pojawią się nowe marki: NAM Professional by Wibo, Soda oraz Flormar. Także wśród marek własnych oraz tych do kupienia wyłącznie w Rossmannie pojawią się atrakcyjne i innowacyjne produkty np. szampon w kostce z pomarańczą i wanilią Alterry czy produkty holenderskiej marki Originals – kremy, peelingi i toniki zawierające aloes, olejek z drzewa herbacianego i witaminę E.

Rossmann w tym roku zmienił proces wprowadzania nowości do sprzedaży w swojej sieci. Odbywa się to tylko dwa razy w roku, wówczas następuje częściowa wymiana asortymentu. Jak przyznają producenci, walka o miejsce na półce w Rossmannie, stała się jeszcze bardziej zaciekła. Żartobliwie określają starania o wprowadzenie nowości do Rossmanna "konkursem piękności".

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
27.10.2025 14:20
Marka własna Rossmanna debiutuje z linią kosmetyków koreańskich. Kiedy będą dostępne w Polsce?
W skład linii Isana K-beauty wchodzi osiem produktówwww.rossmann.de

Isana, czyli najpopularniejsza marka własna Rossmanna, wprowadza na rynek linię kosmetyków pielęgnacyjnych k-beauty. Rossmanna podkreśla przy tym, że jest pierwszą niemiecką marką własną, która debiutuje z linią kosmetyków, zgodnych z koreańską filozofią pielęgnacji. Koreańskie kosmetyki Isany, które spotkały się z bardzo dobrym odbiorem niemieckich konsumentów, mają wejść na stałe do oferty Rossmanna. Kiedy trafią na półki drogerii w Polsce?

Linia kosmetyków Isana Korean Skincare, opracowana i produkowana w Korei, jest dostępna od października w strefie Isana Trend Tower w sklepach Rossmann w Niemczech, a także w sklepie internetowym rossmann.de. Linia cieszy się bardzo dużą popularnością od dnia premiery – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Nowa linia przenosi moc koreańskiej pielęgnacji skóry bezpośrednio do Rossmanna: delikatne, a zarazem skuteczne formuły o lekkich, idealnie zbalansowanych konsystencjach, świetnych do aplikacji. Aplikacja odbywa się zgodnie z jasno określoną procedurą, składającą się z czterech ponumerowanych kroków – oczyszczanie, przygotowanie, pielęgnacja i wykończenie – i jest uzupełniana odpowiednimi produktami specjalistycznymi, które można stosować w zależności od potrzeb skóry” – wyjaśnia Rossmann.

Kluczowym składnikiem aktywnym jest CICA (Centella Asiatica, czyli wąkrotka azjatycka), znana ze swoich właściwości kojących, regenerujących i ochronnych. Linia jest przeznaczona w szczególności do skóry wrażliwej lub zestresowanej,  koncentrując się na zrównoważonym zdrowiu skóry, a nie na krótkoterminowych efektach.

image

CICA CARE FLOSLEK PHARMA - kosmetyki nowej generacji, które koją skórę wrażliwą

W skład linii wchodzi osiem produktów, obejmujących całe spektrum nowoczesnej pielęgnacji skóry – od produktów oczyszczających i kojących toników po wzmacniające serum i kremy nawilżające. Produkty są przy tym – jak zwykle w przypadku marki Isana – przystępne cenowo.

Nowa linia spotkała się już z pozytywnym odbiorem klientów w Niemczech, dlatego planowane jest włączenie tych produktów do oferty drogerii – zapowiada Rossmann. Na razie są one dostępne dla klientów w Polsce jedynie u sprzedawców internetowych i w handlu równoległym. Czy i kiedy trafią do regularnej sprzedaży w drogeriach Rossmann w naszym kraju?

image

Rossmann prezentuje nowy koncept „Moja Drogeria”

Seria koreańska z Isany będzie dostępna również w naszym Rossmannie – uspokaja Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossmann. Jak potwierdza, kosmetyki te do regularnej oferty trafią na początku listopada bieżącego roku. – Klienci mogą się spodziewać między innymi płatków pod oczy i płatków tonizujących – dodaje Agata Nowakowska.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. październik 2025 12:47