StoryEditor
Drogerie
07.11.2023 11:34

Rossmann trafił do gry Monopoly wydanej z okazji 600. urodzin Łodzi

W łodzkiwej wersji Monpoly znalazło się pole Rossmanna na planszy, dedykowana firmie karta Szansa oraz zdjęcie drogerii w Manufakturze na pudełku / mat. prasowe
Rossmann znalazł się na pudełku i planszy łódzkiej wersji gry Monopoly, która powstała z okazji 600. urodzin miasdta. W ten sposób sieć podkreśliła swój związek z Łodzią, w której ma swoją polską centralę.

Rossmann od początku swojej obecności w Polsce związany jest z Łodzią. To tu w maju 1993 roku otworzył swoją pierwszą polską drogerię przy ul. Piotrkowskiej. Tutaj znajduje się centrala, centrum informatyczne, główny magazyn, a także ponad 50 drogerii należących do sieci. Jednocześnie Rossmann jest największym pracodawcą województwa łódzkiego, zatrudniając ponad 17 tys. pracowników w całym kraju.

Teraz Rossmann zdecydował się przystąpić do projektu Monopoly Łódź – zorganizowanego z okazji 600. urodzin Łodzi – w roli partnera wydania specjalnej łódzkiej edycji kultowej gry. Poza swoim polem na planszy, w grze znalazła się także dedykowana firmie karta Szansa, a na pudełku drogeria w Manufakturze.

Uroczysta premiera Monopoly Łódź miała miejsce 28 października w Fabryce Sztuki w Łodzi. Gra jest w sprzedaży w drogerii Rossmann w Manufakturze, Empiku, Świecie Książki i innych księgarniach w rejonie łódzkim.

Monopoly to kultowa gra planszowa, która ma ponad 300 tematycznych wersji. W edycji łódzkiej znalazły się najważniejsze miejsca związane z miastem, m.in. parki, miejsca turystyczne, obiekty historyczne, firmy wywodzące się z Łodzi, stadiony czy pomniki. Gra ma specjalnie zaprojektowaną szatę graficzną, unikatowe banknoty, karty Szansy i Kasy Społecznej okraszone lokalnymi elementami. Jej wydawcą jest Winning Moves.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.09.2025 11:03
dm otworzył pierwszą drogerię w Tarnowskich Górach
Drogeria DM w CH Łopuszańska 22, WarszawaK.Bochner

Już dziś o godzinie 9:00 przy ulicy Nakielskiej 54 w Tarnowskich Górach otwarto pierwszą w tym mieście drogerię dm. To 63. sklep sieci w Polsce, której ekspansja na rynku trwa od 2021 roku. Nowa placówka oferuje klientom 505 m² powierzchni sprzedażowej i działa od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00–21:00. Z okazji inauguracji przygotowano atrakcje, w tym słodko-słony poczęstunek, darmowe prezenty, konsultacje kosmetyczne oraz animacje dla całych rodzin.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z 15-procentowego rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. Dodatkowo specjalna ulotka uprawnia do odbioru gratisowego żelu pod prysznic marki Balea. Promocja potrwa do 13 września lub do wyczerpania zapasów. W dniach 4–6 września organizowane będą dodatkowe atrakcje, takie jak degustacja herbat, gofry na patyku, popcorn czy spotkania z maskotką SauBär.

Oferta dm obejmuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyków kolorowych, artykułów higienicznych, spożywczych, a także karmy dla zwierząt i produktów dla niemowląt. Szczególną popularnością wśród klientów cieszą się marki własne, takie jak Balea czy alverde, oferujące m.in. certyfikowane kosmetyki naturalne. Sklep dysponuje także specjalną Wyspą Inspiracji Uroda oraz szeroką gamą szaf makijażowych.

Nowa drogeria została zaprojektowana z myślą o komforcie zakupów. Na miejscu dostępne są m.in. szerokie alejki, bezpłatny dystrybutor wody, foto-kioski z usługą wydruku zdjęć czy personalizacji produktów, przewijak z zapasem pieluch marki babylove oraz bujany konik i małe wózki dla dzieci. Klienci mogą też skorzystać z ekspresowego odbioru zamówień online. Dzięki temu dm w Tarnowskich Górach łączy funkcję klasycznej drogerii z nowoczesnym punktem usługowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.09.2025 09:33
Sycamore Partners przejmuje Walgreens Boots Alliance
To jedno z większych przejęć ostatnich lat w branży.Boots

Sycamore Partners sfinalizowało przejęcie Walgreens Boots Alliance (WBA), co oznacza, że jeden z największych światowych detalistów w obszarze zdrowia i urody został wycofany z giełdy i przechodzi w ręce prywatne. Transakcja została przeprowadzona we współpracy z wieloletnim inwestorem Stefano Pessiną i jego rodziną, którzy zdecydowali się na pełne reinwestowanie swojego udziału w spółce.

Przejęcie obejmuje kluczowe marki i spółki w portfolio WBA, w tym Walgreens, The Boots Group, Shields Health Solutions, CareCentrix oraz VillageMD. Wszystkie będą teraz działać jako niezależne, prywatne podmioty. Akcjonariusze WBA otrzymają 11,45 dolara za akcję w gotówce, a dodatkowo przewidziano warunkowe prawo do maksymalnie 3 dolarów na akcję, powiązane z przyszłą monetyzacją udziałów WBA w VillageMD.

Z chwilą finalizacji transakcji akcje WBA zostały wycofane z notowań Nasdaq, co formalnie kończy jej obecność na rynku publicznym. Sycamore Partners zapowiedziało ścisłą współpracę z obecnym zarządem, aby wzmacniać doświadczenie klientów i rozwijać potencjał marek w obszarze aptek, usług zdrowotnych i segmentu beauty.

Przejęcie oznacza istotną zmianę dla jednej z największych grup działających na styku farmacji i urody. Nowa struktura właścicielska pozwoli Walgreens i Boots na kształtowanie strategii bez presji inwestorów giełdowych, a partnerstwo Sycamore i rodziny Pessina ma w dłuższej perspektywie zwiększyć konkurencyjność oraz globalną pozycję marek w sektorach zdrowia, wellness i beauty.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. wrzesień 2025 12:12