StoryEditor
Drogerie
07.11.2023 11:34

Rossmann trafił do gry Monopoly wydanej z okazji 600. urodzin Łodzi

W łodzkiwej wersji Monpoly znalazło się pole Rossmanna na planszy, dedykowana firmie karta Szansa oraz zdjęcie drogerii w Manufakturze na pudełku / mat. prasowe
Rossmann znalazł się na pudełku i planszy łódzkiej wersji gry Monopoly, która powstała z okazji 600. urodzin miasdta. W ten sposób sieć podkreśliła swój związek z Łodzią, w której ma swoją polską centralę.

Rossmann od początku swojej obecności w Polsce związany jest z Łodzią. To tu w maju 1993 roku otworzył swoją pierwszą polską drogerię przy ul. Piotrkowskiej. Tutaj znajduje się centrala, centrum informatyczne, główny magazyn, a także ponad 50 drogerii należących do sieci. Jednocześnie Rossmann jest największym pracodawcą województwa łódzkiego, zatrudniając ponad 17 tys. pracowników w całym kraju.

Teraz Rossmann zdecydował się przystąpić do projektu Monopoly Łódź – zorganizowanego z okazji 600. urodzin Łodzi – w roli partnera wydania specjalnej łódzkiej edycji kultowej gry. Poza swoim polem na planszy, w grze znalazła się także dedykowana firmie karta Szansa, a na pudełku drogeria w Manufakturze.

Uroczysta premiera Monopoly Łódź miała miejsce 28 października w Fabryce Sztuki w Łodzi. Gra jest w sprzedaży w drogerii Rossmann w Manufakturze, Empiku, Świecie Książki i innych księgarniach w rejonie łódzkim.

Monopoly to kultowa gra planszowa, która ma ponad 300 tematycznych wersji. W edycji łódzkiej znalazły się najważniejsze miejsca związane z miastem, m.in. parki, miejsca turystyczne, obiekty historyczne, firmy wywodzące się z Łodzi, stadiony czy pomniki. Gra ma specjalnie zaprojektowaną szatę graficzną, unikatowe banknoty, karty Szansy i Kasy Społecznej okraszone lokalnymi elementami. Jej wydawcą jest Winning Moves.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 11:25
Producent marek Catrice i Essence zwiększa sprzedaż o 17 proc.
Marki Essence i Catrice odnotowały w 2024 roku wzrost udziałów w rynku we wszystkich regionachCatrice mat.pras.

Cosnova Beauty, producent popularnych marek kosmetycznych Catrice i Essence, zwiększył w 2024 roku sprzedaż o 17 proc. Natomiast w ciągu ostatnich trzech lat firma w sumie podwoiła wartość sprzedaży.

W sieci Drogerii DM (która jest liderem rynku drogeryjnego w Niemczech) połowa najlepiej sprzedających się w ubiegłym roku kosmetyków to produkty marki Essence. Essence i Catrice to dwie najpopularniejsze marki, należące do Cosnova.

Cosnova Beauty zwiększył ogółem w ubiegłym roku sprzedaż o 17 proc. (do 954 milionów euro), a w ciągu ostatnich trzech lat spółka podwoiła sprzedaż.

Marki Essence i Catrice odnotowały wzrost udziałów w rynku we wszystkich regionach. Szczególnie dynamiczny rozwój biznesu miał miejsce na rynku niemieckim. Tam również odnotowano wzrost sprzedaży o 17 procent, i to pomimo trudnej ogólnie sytuacji gospodarczej. 

Jak podkreśla Cosnova, marka Essence osiągnęła rekordowe wyniki: w 2024 roku dziesięć z 20 najlepiej sprzedających się produktów w kategorii kosmetyków do makijażu w sieci drogerii DM pochodziło właśnie z Essence.

Cosnova wkracza również coraz mocniej na rynek produktów pielęgnacyjnych, dokonując w zeszłym roku inwestycji w modernizację swoich powierzchni sprzedaży. Firma podała, że odnowiła około 25 tys. metrów swoich stoisk. Stanowi to większośc (ok. 70 proc.) powierzchni sprzedaży stacjonarnej Essence w sklepach kosmetycznych na całym świecie. Marka Catrice planuje również dalsze modernizacje swoich powierzchni sprzedażowych w roku bieżącym oraz w 2026.

W zeszłym roku Cosnova rozszerzyła swoją działalność również w sektorze pielęgnacji skóry, rozwijając takie marki Inao Skin Care by Essence i Farm loves Face. Spółka planuje dalszy rozwój w tym obszarze także w roku 2025.

Czytaj też: DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. luty 2025 01:32